دنیای وب

چگونه می توان بیشترین مزایا را از AdSense در سال 2017 دریافت کرد

Google محدودیت 3 تبلیغ AdSense در هر صفحه را حذف کرد و سپس سیاست های تبلیغاتی خود را به روز کرد و گفت: “ما می توانیم نمایش تبلیغات در صفحه هایی که حاوی محتوای ارزشمند نیستند و یا حاوی تبلیغات زیادی هستند را محدود یا غیرفعال کنیم ، به شرط اینکه آخرین تغییر را انجام ندهید. ” به احتمال زیاد ، این تغییرات مربوط به این واقعیت است که بسیاری از صفحات دستگاه های تلفن همراه تا بی نهایت و فراتر از آن پایین می روند ، بنابراین صحبت کردن در مورد تبلیغ با شماره های مشخص ناخوشایند است.

به گزارش مارکتینگ لند ، گوگل اطلاعات مربوط به حذف محدودیت های شماره آگهی را به طور رسمی تأیید کرده و نشان داده است که اکنون به طور کلی به محتوا و مانده تبلیغ در صفحه نگاه می کند. آنها می گویند ، با توجه به عبور نامحدود و پخش جریانی طولانی ویدئو ، وضوح تعادل بیشتری دارد.

از این رو ، از سال 2016 این شانس وجود دارد که بتوانید تبلیغات متنی بیشتری کسب کنید و نمی توانیم شادی کنیم. هنوز هم نباید بدون تفکر صفحه را با تبلیغات پر کرد ، زیرا باید توازنی از جمله نسبت تبلیغ به محتوا وجود داشته باشد.

ابتدا به کاربران خود فکر کنید. به نظر شما خوب است اگر آنها نتوانند از طریق انبوه تبلیغات اطلاعات مفیدی را در وب سایت شما پیدا کنند؟ این فقط آنها را به عقب راند.

دوم ، این واقعیت که Google اکنون به بیش از 3 تبلیغ در هر صفحه وفادار است ، به این معنی نیست که نمی تواند شما را به دلیل استفاده بیش از حد از تبلیغ سرزنش کند.

بعد از اینکه این قوانین را دانستید ، می توانید اثربخشی کسب درآمد از وب سایت خود را افزایش دهید. من می خواهم استراتژی خودم را برای قرار دادن واحدهای تبلیغاتی در وب سایت ها ، دامنه محتوا از 2 تا 7000 نویسه ، پیشنهاد کنم.

از نظر من و تجربه ، بهترین راه قرار دادن 4 تبلیغ AdSense در هر صفحه است. یک راه حل عالی قرار دادن یک بلوک سازگار با ابعاد 728 90 90 یا تحت عنوان است. دو بلوک باید در بدنه صفحه قرار بگیرند. این بلوک ها به طور تصادفی در کل مطالب نمایش داده می شوند. توصیه می شود 336 x 280 بلوک در بدن قرار دهید. بلوک نهایی 300 600 600 در نوار وب سایت بهتر به نظر می رسد. محل کار شما دقیقاً در نوار موقعیت مکانی است. من آن را در پایین نوار وب سایت قرار دادم و سود مناسبی به من داد.

البته این تنها روش صحیح نیست ، اما همچنان بسیار موثر است و حواس کاربران را از محتوای اصلی پرت نمی کند. بسته به شرایط ، می توانید حداکثر 3 یا 4 بلوک تبلیغاتی را در بخش مقاله در وب سایت های محتوای بسیار طولانی اضافه کنید ، جایی که باید پیمایش زیادی انجام دهید.

امیدوارم که مشاوره من مفید بوده باشد و جیب شما متشکرم

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا