دنیای وب

چگونه می توان در صنعت خبره قتلی ایجاد کرد

اصطلاح “متخصصان صنعت” توسط برندون بورچارد در کتاب “پیام آور میلیونر” ابداع شد. برندون یکی از شخصیت های برجسته در صنعت خبره است. مسنجر میلیونر وی به مدت 40 هفته در رتبه 1 لیست پرفروش ترین آمازون قرار داشت و نویسنده را به رتبه نخست این صنعت رساند.

براندون با راه اندازی انجمن متخصصان صنعت که اکنون از کار افتاده است ، آکادمی متخصصان موفق و آکادمی با عملکرد بالا ، تبدیل به یک احساس فوری شد. اپرا او را “یکی از موفق ترین مربیان آنلاین در طول تاریخ” توصیف می کند.

اما صنعت خودیاری چگونه آغاز شد؟ اصطلاحات صنعت خبره ، خودیاری ، خودیاری ، رشد شخصی ، پیشرفت شخصی ، رشد شخصی ، خودسازی و بازاریابی اطلاعات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند.

در چند وقت اخیر به طور فزاینده ای از این صنعت به عنوان صنعت خبره یاد می شود زیرا ، به گفته براندون بورچارد ، “مکانی است که متخصصان در آن کار می کنند”.

خودیاری (همچنین بدون خط تیره نیز به کار رفته است) اصطلاحی است که برای توصیف این صنعت اولین بار استفاده شد و توسط ساموئل اسمیلس ، پزشک اسکاتلندی ، در سال 1859 ابداع شد. با این حال ، اصطلاح (خودیاری) به دلیل انواع فروشندگان روغن یا مارهای زن و شوهر مار که به صورت آنلاین و آفلاین پرسه می زنند ، به دنبال کسانی می گردند که کالاهای جعلی و درمانی خود را آزاد می کنند.

Sacramentochiropractic.com خاطرنشان می کند که ریشه کمک به خود به کتاب “قانون اساسی بشر” ، نوشته شده توسط فیزیولوژیست ویکتوریایی ، جورج کومب ، در سال 1828 برمی گردد. به گفته آنها ، کتاب رالف والدو امرسون “جبران خسارت” دنبال شد. در سال 1841

با استناد به تحقیقات بازار دات کام ، ایولیا-کریستینا اوتا این اطلاعات را به اشتراک گذاشت که “ارزش بازار خودسازی در سال 2016 9.9 میلیارد دلار ارزیابی شده بود و تخمین زده می شود که تا سال 2022 به 13.2 میلیارد دلار رشد کند و متوسط ​​سود سالانه آن 5.6٪ باشد. ” این یک نرخ رشد کلی 33.33٪ است و این بدان معناست که جایی برای هر روحی طراحی شده برای جهش وجود دارد.

مقاله brandminds.ro وی به نقل از نیلز اِك ، روانشناس ، یولیا كریستینا اوتا ، به شدت موضوع صنعت را روشن كرده است. “خودسازی عبارت است از شناسایی و توسعه آگاهانه یک یا چند جنبه از زندگی شما. از دیدگاه یک کارآفرین ، خودسازی اغلب نوعی آموزش ذهنی را در پی دارد اما می تواند از یک تمرین مدیریت استرس گرفته تا یک هدف ارزشمند – آماده سازی به معنی باشد. چیزهایی مانند تکنیک های مدیریت زمان (برای اولویت بندی بهتر وظایف) و افزایش بهره وری بدون به خطر انداختن سلامت روان. “

بازار خودسازی گسترده است و شامل طیف گسترده ای از محصولات و خدمات از کتاب ، کتاب الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، برنامه های آموزشی ، وبینار ، “آکادمی” ، “دانشگاه” ، “مغز متفکر” و کلاس های خانگی ، کنفرانس ها و برنامه های تلفن همراه با توجه به brandminds .ro.

از دیدگاه دیجیتال ، هازل دیوی ، وبلاگ نویس مهمان در virgin.com ، منابع مختلف و یافته های تحقیق را ذکر کرد و اشاره به این واقعیت داشت که در مقایسه با سایر گروه های سنی ، هزاره ها انگیزه بیشتری برای توسعه خود دارند.

من تحت عنوان نوشتم: “خودسازی در عصر دیجیتال چگونه به نظر می رسد؟” ، ادعا کرد ، “هزاره ها دوست دارند خود را بهبود ببخشند ؛ خواه یادگیری یک رهبر الهام بخش باشد یا یک تغییر دهنده ، یا برنامه نویسی مبتدی یا لاغرتر – به نظر می رسد آنها نمی توانند از آن سیر شوند.”

از زمان تأسیس آن در سال 1859 ، این صنعت با هزاران “معلم” كه محصولات خود را به هر كسی كه به خواندن ، گوش دادن ، نمایش ، امتحان و خرید علاقه مند است توزیع می كند ، غیرقابل توقف است. پیتر دراکر در پاسخ به این س askedال که آیا او “معلم” است ، گفت: “تلفظ اصطلاح دجال بسیار دشوار بود ، بنابراین کسی کلمه گورو را اختراع کرد.”

Marketresearch.com می گوید: “مصرف کنندگان متوجه شده اند که افراد به اصطلاح” متخصص “زیادی هستند که اکنون انواع” مغز متفکر “و” آکادمی “و” دانشگاه ها “و خدمات آموزش آنلاین را می فروشند. مربیان سعی می کنند بفهمند که چگونه درهم و برهمی در حالی که مصرف کنندگان سعی در شناسایی متخصصان قانونی پزشکی قانونی دارند.

ایالات متحده از این جهت تنها کشور در جهان است که می دانم یک ماه کامل به کمک به خود اختصاص داده است. طبق سایت sacramentochiropractic.com ، ماه سپتامبر ماه ملی خودسازی در ایالات متحده است. طبق این وبلاگ ، “وقت آن است که به زندگی خود فکر کنید ، اهداف جدیدی تعیین کنید و گام های بزرگی برای ایجاد تغییرات شخصی بردارید تا به زندگی واقعی که می خواهید برسید.” آیا جای تعجب است که ایالات متحده مرکز ثقل جهانی برای کمک به خود است؟

نمی دانید بزرگترین اسامی صنعت در جهان انگلیسی زبان همه آمریکایی هستند؟ بیست افسانه زیر که مدتها پیش خلق شده اند ، و بدون ترتیب خاصی به ذهن خطور می کنند: ناپلئون هیل ، جی آبراهام ، دبلیو کلمنت استون ، جک کانفیلد ،

دیل کارنگی ، مارک ویکتور هانسون ، جیم رون ، تونی رابینز ، چارلی “ترمندوس” جونز ، مارسیا ویدر ، دکتر وین د. دایر ، جو لهستان ، دیپاک چوپرا ، گری وینریچوک ، زیگ زیگلر ، تیم فریس ، لس براون ، پیتر دیاماندیس ، برایان تریسی Brendon Burchard.

در دنیای انگلیسی زبان ، دو نفر بیشتر از سر ریچارد برانسون و اپرا وینفری در صنعت خودسازی نفوذ نداشته اند. اما آنها به طبقه ای از خودشان ، طبقه میلیاردرها تعلق دارند.

امپراتوری تجاری برانسون در سراسر جهان گسترش می یابد و همیشه وقت برای تحریک نسل جدید وجود دارد. کتاب او ، “چگونه بکر بودن خود را از دست دادم” کلاسیک همیشه سبز با انگیزه است.

اپرا خیلی عقب نیست. OWN (شبکه اپرا وینفری) و نمایش اپرا وینفری میلیون ها نفر را در سراسر جهان جذب می کند. کتاب خود را در باشگاه کتاب اوپرا تهیه کنید و برای زندگی آماده خواهید شد. این بزرگترین علامت تجاری اپرا است.

طبق وب سایت wwire.com ، صنعت خودیار در سال 2019 در ایالات متحده 11 میلیارد دلار ارزیابی شده است. به لطف بیماری همه گیر COVID-19 ، این صنعت در سال 2020 با رشد چشمگیر خدمات برای شرکت های وبینار مانند ZOOM و Jam Webinar و تیم های Microsoft. آینده صنعت هرگز درخشان نبوده است.

به گفته marketresearch.com ، به نقل از brandminds.ro ، ارزش دلار در بخشهای مختلف صنعت خودیاری در سال 2019 به شرح زیر است:

• کتابهای صوتی خودیاری – 769 میلیون دلار

• نوت بوک های خودسازی – 800 میلیون دلار

• برنامه های خودسازی – 27 میلیون دلار

• خدمات آموزش شخصی – 1 میلیارد دلار در ایالات متحده

• سخنرانان انگیزشی – سالیانه 1 میلیارد دلار در مجموع

برای کسب سود در صنعت خودیاری و پیوستن به لیست طولانی میلیونرها ، باید طاقچه ای را انتخاب کنید و چادر خود را برپا کنید. اگر پیاز خود را می دانید و راهکارهای درستی را انتخاب کرده اید ، می توانید طی یک یا دو سال بکشید.

اینترنت کمک به خود را در دسترس هر کسی با ارزش قرار داده است. در واقع ، با لپ تاپ ، اتصال به اینترنت و پیام یا محصول تشنه بازار ، می توانید با سرعت سرسام آور تأثیر بگذارید و تا بانک رقصید.

رمز موفقیت ، شناسایی طرحی سودآور و منطبق با تخصص شماست. در اینجا نه پورت برتر طبق marketresearch.com آمده است:

1. اطلاعات مربوط به اطلاعات

2. کتاب های صوتی

3. کتاب های خودسازی

4. برنامه های خودسازی

5. آموزش شخصی

6. سخنرانان انگیزشی

7. برنامه های کاهش وزن

8. سمینارهای عمومی

9. موسسات جامع و شرکتهای آموزشی

من حدود 30 سال پیش برای اولین بار در صنعت خودیاری برخورد کردم. نوارهای انگیزشی برایان تریسی اشتهای من را کم می کند. تقریباً در همان زمان ، من به “12 ستون موفقیت تجاری” جی آبراهام برخورد کردم. این امر من را به “مجللات النجا” “و سپس به” مجله برای تعالی “سوق داد. طولی نکشید که به کتاب پرفروش تونی رابینز با قدرت نامحدود و بیدار کردن غول درونم برخورد کردم. هرگز به عقب نگاه نکردم.

در حالی که این صنعت که امروزه می شناسیم در سال 1859 با انتشار کتاب ساموئل لبخند به نام “خود کمک” که 250 هزار نسخه فروخت و باعث تحریک مردم با شعارزدگی شد ، “رسما” شروع به کار کرد ، این صنعت به دوران باستان برمی گردد.

همانطور که آدلای استفنسون یک بار اشاره کرد ، “هنگامی که سیسرو به جمعیت در روم باستان پناه برد ، مردم گفتند:” سخنرانی عالی “. هنگامی که دموستن با مردم در یونان باستان صحبت کرد و مردم به یکدیگر روی آوردند ، آنها گفتند ،” بیایید راه برویم. “

بنابراین قدمت خودآزمایی حداقل 2400 سال پیش است. با این حال ، با ظهور روزنامه ها ، رادیو ، تلویزیون و اکنون اینترنت ، واقعاً با شور و شوق رو به رو شد. برای پیوستن به صنعت خبره و به دست آوردن ثروت ، فرصتی بهتر از اکنون وجود ندارد. با یک وبینار 90 دقیقه ای رایگان می توانید 10 هزار دلار قبل از پایان وبینار کسب کنید. آیا این ارزش امتحان کردن را ندارد؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا