دنیای وب

چگونه می توان کامپیوتر من را سرعت بخشید؟ خاموش کردن برنامه ها در هنگام راه اندازی

در مقاله قبلی ما به رفع منوی استارتاپ پرداختیم. در این مقاله ، ما به لیست جزئی از برنامه ها می پردازیم که می توانید آنها را خاموش کنید. این باعث می شود در وقت خود برای یافتن خود صرفه جویی کنید. لیست کامل در کتاب من موجود است.

در اینجا موارد متداول برای خاموش کردن آنها وجود دارد (توجه داشته باشید که آنها از رایانه به رایانه متفاوت خواهند بود).

adobeupdatemanager.exe – مدیر بروزرسانی Adobe

این پرونده اینترنت را برای به روزرسانی برنامه های Adobe بررسی می کند. اگر یکی پیدا شود ، این برنامه بارگیری و نصب را کنترل می کند. اگر در حین بروزرسانی متوقف شود ، ممکن است باعث عدم ثبات برنامه شود. این یک سرویس ضروری نیست و می تواند خاموش شود.

adobe gamma loader.exe – Adobe Gamma Loader

این مورد با Adobe Creative Suite استفاده می شود و برای کالیبراسیون رنگ استفاده می شود. اگر کالیبراسیون رنگ برای نتایج مهم است ، این کار را متوقف نکنید.

پرتابگر سرعت

این برنامه با هدف تسریع در راه اندازی برنامه Acrobat است. این یک روند اساسی نیست و می توان آن را خاموش کرد. نکته منفی این است که وقتی می خواهید Acrobat را اجرا کنید ، می خواهید بیشتر از آن استفاده کنید.

acrotray.exe

فرآیند acrotray.exe متعلق به Adobe Acrobat است. این یک عملیات غیر ضروری سیستم است که برای سهولت استفاده در آن وجود دارد. این را می توان خاموش کرد.

agrsmmsg.exe

این پرونده با دستیار Softmodem کار می کند و پیکربندی بیشتری را ارائه می دهد. این یک فرایند غیر ضروری است.

avgcc.exe

این بخشی از Grisoft Internet Security Suite است ، در سایر آثار آنتی ویروس AVG شما. این کار برای محافظت از رایانه در برابر حملات ویروس ضروری است و نباید خاموش شود.

bjpsmain.exe

این یک جعبه ابزار پرینتر Canon است این یک برنامه کوچک است که ابزارهای چاپگر Canon Inkjet را اجرا می کند. این یک جزء مهم نیست. اگر از آن استفاده نکنید ، می توانید آن را غیرفعال کنید.

cftmon.exe

این پرونده از نزدیک با نوار زبان MS Office مرتبط است. اگر از این فرآیند استفاده می کنید ، بگذارید آن کار کند. اگر این برای شما مهم نیست ، می توانید آن را خاموش کنید.

با راه اندازی مجدد رایانه ، موارد زیر را مشاهده می کنید ، که به شما می گوید از برنامه System Configuration Utility برای ایجاد تغییر در نحوه راه اندازی ویندوز استفاده کرده اید. برای پذیرش این تغییرات ، علامت تیک کنار عبارت “” این پیام ظاهر نمی شود یا سیستم پیکربندی سیستم را با شروع Windows اجرا کنید “فعال کنید و بر روی OK کلیک کنید. تنظیمات جدید شما اعمال شده است و این باعث می شود کامپیوتر شما سرعت بگیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا