دنیای وب

چگونه می توان یک طرح تجاری ایجاد کرد و برای شروع یک مشاغل خانگی آنلاین اقدام کرد

اگر می خواهید تجارت خود را بصورت آنلاین راه اندازی کنید ، ممکن است قبلاً دچار سردرگمی شده باشید و گاهی احساس سرسختی کرده باشید. این به این دلیل است که در آغاز ، این فقط آنجاست خیلی اطلاعات موجود این است که بیشتر بازاریابان جدید در یک یادگیری گیر می کنند و هرگز به نقطه “عمل” واقعی نمی رسند. چیزهای زیادی برای درک وجود دارد ، و درک اینکه برای ایجاد کسب و کار خود چقدر باید یاد بگیرید و انجام دهید ، این یک امر دلهره آور است. بیش از حد اطلاعات ، علاوه بر این ، شما هدف بازاریابان دیگری هستید که می خواهند محصولات خود را بفروشند و شما را متقاعد می کنند که “آن چیز” برای شما مناسب است.

در ابتدا فکر می کنید به همه چیز احتیاج دارید زیرا چیزی نمی دانید. واقعاً باید در مورد آنچه می خرید و چه کسی بسیار مراقب باشید. بسیاری از افراد در آنجا هستند که فقط سعی می کنند سریع سود کسب کنند ، در حالی که برای یک محصول ناامید کننده با کیفیت پایین هزینه زیادی را می گیرند.

مهم است که یک برنامه ایجاد کنید یا برنامه ریزی شده برای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود.

یک تجارت برای موفقیت به سه چیز نیاز دارد:

زمان ، تمرکز و منابع

در یک تجارت اینترنتی ، 5 زمینه اصلی وجود دارد که برای موفقیت در آن باید یکپارچه کار کنند. و این است:

محصول یا خدمات عالی

لیست های سازگار ایجاد کنید و لیست ایجاد کنید

فروش مداوم

سازمان یافته ، به خوبی مدیریت شده

رشد و آموزش مداوم شخصی در این صنعت که به سرعت در حال توسعه است

آ برنامه ریزی شده دانستن چگونگی ایجاد مشاغل با نظم خاص ضروری است تا نتیجه مورد نظر شما حاصل شود و تمام م componentsلفه های اداره مشاغل ذکر شده در بالا با هم کار کنند. اگر نتوانید برنامه ریزی کنید ، قصد دارید شکست بخورید. به همین راحتی هر چقدر که این شبیه یک کلیشه دیگر باشد ، حقیقت است!

نحوه ایجاد طرح اصلی:

1: نتیجه ای را که می خواهید بدست آورید متمرکز کنید و تعریف کنید

با هدف نهایی شروع کنید و به وضوح بر روی آن تمرکز کنید. مشخص باشید و هدف نهایی خود را بنویسید ، مثلاً “من می خواهم درآمد شما را 1000 دلار در ماه افزایش دهم” یا هر آنچه می خواهید. در مورد آنچه می خواهید واقع بین باشید و از آنجا بسازید. هرچه پیش می روید قدم بردارید. به عنوان مثال ، شروع به توهم کردن نکنید که هدف شما کسب درآمد یک میلیون دلاری در شش ماه آینده است ، در غیر این صورت باورتان نمی شود و احساس خواهید کرد که در مورد آنچه می توانید به دست بیاورید به خود دروغ می گویید. اهداف بزرگ خود را برای مرحله بعد حفظ کنید ، زمانی که قبلاً به خود ثابت کرده اید که می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. اهداف تعیین شده اقدامات خاص را برای دستیابی به آن اهداف پیش می برد ، بنابراین مطمئن شوید که هدف خود را بر روی آنها متمرکز کرده اید آنچه می خواهیدنه آنچه شما نمی خواهید.

2: ایجاد یک طرح تجاری

برای رسیدن به هدف خود ، به یک برنامه نیاز دارید چطور شما به آن دست خواهید یافت. نمی توانید جلوی تلویزیون بنشینید با این فکر که یک سال دیگر میلیونر خواهید شد. شما باید یک برنامه عملی داشته باشید و اقدام کنید! زندگی من به محض اینکه هدف را تصور کردم و برنامه ای برای چگونگی دستیابی به آن جمع کردم. من می دانستم که می خواهم ثروتمند شوم ، اما در آنچه دقیقاً می خواستم و نمی دانستم کاملاً مشخص نبودم چطور اکنون که آن گزارش را دریافت کردم ، می دانید چطور می توانید به سرعت پول زیادی بدست آورید. شما فقط باید آن را فعال کنید!

بیشتر افراد برنامه ای ندارند زیرا نمی دانند چه می خواهند.

برای رسیدن به هدف خود ، برنامه شما باید شامل وظایفی باشد که می توانید هر روز انجام دهید. از کلمات قوی مانند “من می خواهم هر روز دو مقاله بنویسم” یا “من این هفته راهی جدید برای دریافت هدایا پیدا می کنم و شروع به آزمایش آن می کنم” استفاده کنید. اهداف خاص نیاز به اقدامات خاصی دارند.

3: هر روز کاری برای تجارت خود انجام دهید

بیشتر افراد همانطور که باید کار می کنند و بیشتر آنها فقط برای رسیدن به نتیجه خاص تحت فشار کار می کنند. ما به عنوان انسان نیاز به اشتیاق داریم تا انگیزه خود را برای انجام کارهای بیشتر ایجاد کنیم. برای رسیدن به هدف نهایی خود هر روز اقدامات مداوم انجام دهید. به یاد داشته باشید ، “رم در یک روز ساخته نشد”. ایجاد کسب و کار شما به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما اگر ایجاد شود ، بسیار مفید خواهد بود. در این مرحله ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را حفظ کنید و برای موفقیت بیشتر آن ، موارد اضافی را اینجا و آنجا اضافه کنید.

هنگامی که می توانید اهداف خود را تجسم کنید و یک BLUEPRINT اولیه را از آن دریافت کنید چطور و چی این همان چیزی است که می خواهید به آن دست یابید ، شما آماده هستید که برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود و سبک زندگی لپ تاپ واقعیت خود را برای شروع به کار بگیرید.

اقدام کنید و با انجام کار یاد بگیرید

انسانها با “انجام” بهتر یاد می گیرند. آیا کسی می تواند توضیح دهد چطور اینکه کاری را ساعت ها انجام دهیم ، اما تا زمانی که واقعاً آن را برای خود امتحان نکنیم ، به هیچ وجه جلو نمی رویم. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی برای شما توضیح دهد چطور برای دوچرخه سواری ، اما تا زمانی که خودمان دوچرخه سواری نکنیم و طبق دستورالعمل عمل نکنیم ، مفهوم آن را کاملاً درک نمی کنیم. دوچرخه سواری را نمی توانید از راهنما یاد بگیرید. همین امر برای اداره مشاغل آنلاین و کسب درآمد آنلاین نیز صدق می کند.

بهترین راه گیر افتادن است. همانطور که می روید یاد بگیرید و در صورت پیشرفت آنلاین شغل خود ، اطلاعات مورد نیاز برای موارد خاص را پیدا خواهید کرد. یک مربی یا بازاریاب موفق دیگر پیدا کنید که با شما طنین انداز شود و او را دنبال کند. کاری کنید که آنها انجام دادند و هنوز هم انجام می دهند تا میلیون ها نفر را به دست آورید محصولات آنها را بخرید و در لیست آنها ثبت نام کنید. آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آنها بیاموزید. از هرکسی که چیزی را برای شما ارسال می کند که فکر می کنید ممکن است به آن نیاز داشته باشید ، به طور تصادفی خریداری نکنید. اگر این توصیه را دنبال کنید ، از سردرگمی نیز جلوگیری خواهید کرد. همه به شما چیز متفاوتی می گویند و شما در آخر به توصیه های 10 نفر گوش می دهید. بهتر است تحقیقات خود را انجام دهید ، شخصی را پیدا کنید که بتوانید با او ارتباط برقرار کنید و در ابتدا با او پیگیری کنید. هنگامی که بدانید چه کاری انجام می دهید ، سپس می توانید کارهای دیگران را گسترش داده و بررسی کنید.

بیشتر مردم “منفی” هستند ، با جریان روز به روز می روند. زندگی آنها عالی نیست اما خوب هستند. این افراد در این حد متوسط ​​و راضی خواهند ماند. نوع دیگر شخصیت “واکنش” است ، بدون هیچ برنامه و هدفی. این افراد به زندگی پاسخ می دهند. آنها موفق نمی شوند ، این بدترین نوع است ، زیرا آنها منفی اند و احساس می کنند دنیا به آنها مدیون است ، اما آنها آماده نیستند که بیرون بروند و آنچه را که می خواهند بدست آورند در حالی که با دست عصبانی و پرخاشگر هستند. این زندگی با آنها سر و کار داشت ، بدون اینکه متوجه شوند آنها می توانند زندگی خود را تغییر دهند.

نقطه مقابل این نوع افراد “فعال” هستند که فعالانه راه مورد نظر خود را ایجاد می کنند. آنها موفق ترین و خوشحال ترین ها هستند. آنها کنترل می کنند. بنابراین ، یک فرد فعال باشید ، بیرون بروید ، اقدام کنید و آنچه را که می خواهید بدست آورید!

حقیقت این است که شما قبلاً تجربه زندگی ، هدیه ، استعداد و توانایی کافی برای دستیابی به هر آنچه را می توانید تصور کنید دارید.

یاد گرفتن به کمک انجام دادن:

هر اقدام جدید ارزش تعهد و سرمایه گذاری را دارد – نه تنها از نظر مالی ، بلکه همچنین تلاش و وقت. اگر یک میلیون دلار در این تجارت سرمایه گذاری کنید ، آیا وقت خود را صرف یادگیری نحوه انجام موفقیت آمیز آن می کنید؟ مطمئناً! بنابراین ، اکنون وقت خود را صرف ساختن یک تجارت موفق ، مستحکم و رو به رشد کنید که بعداً به پاداش آزادی امنیت مالی و وقت برای لذت بردن از آن خواهید رسید!

یک عامل مشترک در شکست بازاریابی عجله است. با انجام کارهای روزمره وقت خود را برای یادگیری اختصاص دهید. سعی نکنید “قبل از راه رفتن بدوید” وگرنه کاملاً گیج و گمراه خواهید شد. در عوض ، طرح خود را دنبال کنید و هر روز دائماً کاری انجام دهید تا یاد بگیرید و همزمان تجارت خود را به صورت آنلاین پیش ببرید. هرچه پیش می روید توسعه پیدا کنید و سیستمی را تنظیم کنید که برای شما مناسب باشد.

آبراهام لینکلن یک بار گفت: “اگر من شش ساعت برای قطع یک درخت فرصت داشتم ، چهار ساعت را برای تراش تبر صرف می کردم.”

دانش بدون عمل بی معنی است. اقدام فوری و قاطع انجام دهید و قدرت کلام خود را به نفع خود تغییر دهید.

با صحبت کردن شروع کنید انگار که واقعاً موفق هستید ، این باعث می شود که شما باور بیشتری کنید که می توانید به اهداف خود برسید. از عباراتی مانند:

“من علاقه مند به ایجاد سبک زندگی خود در اینترنت هستم.”

“من متمرکز شده ام ، رانده شده ام و همانطور که شروع می کنم تمام می کنم.”

“من تمام تلاشم را می کنم و چالش ها را می پذیرم.”

لیست تصدیق ها و اظهارات خود را تهیه کنید و هنگام مواجه شدن با یک چالش آنها را ارجاع دهید! به یاد داشته باشید که کار مداوم رمز موفقیت یک بازاریاب موفق در هر شغلی است. حذف عبارت “مشکل من این است… “اکنون از واژگان خود استفاده می کنید! این اولین قدم در جهت جلب توجه شما به راه حل ها و یادگیری کنترل شرایط شماست. بنابراین ، رشد را در آغوش بگیرید ، قابل یادگیری باشید و برای یادگیری باز باشید و با کسب و کار خود رشد کنید. یادآوری این است که باید در مورد دوره هایی که می گذرانید و اطلاعاتی که مشترک شده اید مراقب باشید. مربی خود را دنبال کنید و لمس و شخصیت خود را اضافه کنید ، اما مراحل اساسی او را دنبال کنید و نمی توانید اشتباه کنید.

هر چیزی و همه چیز ممکن است. اگر نتیجه نهایی را به اندازه کافی بد بخواهید ، دستاورد مورد نظر شما بدون توجه به شرایط پیرامون شما ، قابل دستیابی است. و یک نقل قول مفید دیگر:

“افراد فوق العاده موفقی را که می شناسید مطالعه کنید و متوجه خواهید شد که آنها از اشتیاق برای کار مسری اشباع شده اند. آنها نه تنها خودشان از کاری که انجام می دهند هیجان زده هستند بلکه باعث هیجان شما می شوند.” پل دبلیو پیچ

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا