دنیای وب

چگونه نمره کیفیت Google AdWords را افزایش دهیم

همانطور که هر کسی که کار جدی با Google AdWords انجام داده است می داند ، امتیاز کیفیت نقش اصلی را در حساب تبلیغات AdWords بازی می کند. درک نحوه کار و بهبود آن می تواند هزینه ها را در سطوح کلیدی کاهش دهد.

برای شروع ، نمره کیفیت دقیقاً چیست؟ نمره کیفیت عددی بین 1 تا 10 است که Google اختصاص می دهد. این واژه به طور منحصر به فرد به هر کلمه کلیدی در حساب AdWords شما اختصاص داده شده است. 1 خیلی بد است ، 10 به همان اندازه که خوب است.

بنابراین این عدد چگونه تعیین می شود و تأثیر آن چیست؟ روش دقیق تنظیم دقیقاً مشخص نیست ، مگر کسانی که الگوریتم را در Google نوشتند. اما اصول آن مشخص است. با درک اینکه دقیقاً چه نمره ای وارد می شود ، می توانید QS (نمره کیفیت) خود را برای هر یک از کلمات کلیدی خود افزایش دهید.

قسمت اصلی QS به میزان مرتبط بودن کلمه کلیدی با صفحه ای که تبلیغ در گروه تبلیغات شما کاربر را به آن ارسال می کند بستگی دارد. اگر در حال پیشنهاد قیمت کلمه کلیدی “غذای سگ” هستید و آنها را به صفحه ای درباره موتورهای دیزلی ارسال می کنید ، احتمالاً QS شما 1 خواهد بود و برای هر کلیک حداقل باید 10 دلار بپردازید. گوگل راحتی را دوست دارد ، زیرا بازدیدکنندگان را با آنچه که یافته اند شادتر می کند.

بنابراین ، هرچه صفحه فرود شما با کلمات کلیدی موجود در آن گروه تبلیغاتی مرتبط باشد ، نمره کیفیت شما بالاتر است. در حالت ایده آل ، کلمات کلیدی پیشنهادی شما در واقع در جایی در صفحه مقصد ظاهر می شوند. این کمک زیادی خواهد کرد ، اما این تنها بخش یک QS خوب نیست.

برای به دست آوردن QS قوی شما همچنین باید یک وب سایت جامع داشته باشید. نه فقط صفحه فرود ، بلکه به نظر می رسد کل سایت باید نیازهای خاصی را برآورده کند. من قبلاً برای اطمینان از این موضوع مستقیماً با Google صحبت کرده ام (از طریق تکرارهای AdWords) – اما مواردی وجود دارد که می خواهید سایت شما QS خوبی داشته باشد: یک صفحه تماس ، یک سیاست حفظ حریم خصوصی و حداقل سه صفحه محتوای جامد. صفحه تماس به این معنی است که واقعاً شخصی آنجاست که می تواند با او صحبت کند و همه اینها خودکار نیست. این از نظر گوگل یک وب سایت با کیفیت بالا است. سیاست حفظ حریم خصوصی فقط برای پوشش بیداری همه است و ایده خوبی است. صفحات محتوا فقط نشان می دهد که مطالب واقعی در سایت وجود دارد و هدایت یک صفحه ای برای سود خالص نیست.

Google به کیفیت سایت اهمیت می دهد – به همین دلیل QS نامیده می شود نمره کیفیت. تا زمانی که یک وب سایت خوب و با کیفیت داشته باشید و صفحه ای را که محقق برای مطابقت با آنچه او نوشته است بفرستید ، می توانید بسیار بالا بروید.

به طور متوسط ​​، QS پایه از ساعت 7 شروع می شود. اگر کلمات کلیدی را که به طور خاص در صفحه پیشنهاد می دهید در لیست ذکر شده داشته باشید ، نتیجه افزایش می یابد. اینکه چگونه این می تواند بر هزینه تأثیر بگذارد شگفت آور است. چند مثال دارم:

  • در یکی از کمپین های AdWords مشتری خود ، من یک گروه تبلیغاتی با ترکیبی از کلمات کلیدی دارم. در این گروه تبلیغاتی ، کمترین QS 7 است. کلمات کلیدی با QS 7 CPC تخمین زده می شود ، اما هزینه های بالاتر از 0.20-0.50 دلار است. من چندین کلمه کلیدی در این گروه تبلیغاتی با QS 10 دارم و بالاترین CPC از هر یک از این موارد … 0.01 دلار. شما می توانید در مورد میزان صرفه جویی در این روش حساب کنید.
  • در حساب مشتری دیگری ، من یک گروه تبلیغاتی با کلمات کلیدی مخلوط دارم. من به طور پیش فرض 0.30 دلار پرداخت می کنم / برای این کلمات کلیدی کلیک کنید. برای کلمات کلیدی با QS 7 ، میانگین موقعیت تبلیغ 3-3.5 است. برای کلمات کلیدی من QS 10 دارم که بیشتر پرداخت نمی کنم ، اما میانگین موقعیت تبلیغات 1.5 است. این بدان معنی است که من می توانم CPC خود را برای کلمات کلیدی QS 10 رها کنم و برای موقعیت مشابه کلمات کلیدی بسیار کمتری پرداخت کنم.
  • و برای مشتری سوم که یک کمپین AdWords با کلید واژه های گران قیمت دارد ، من یک گروه تبلیغاتی با ترکیب کلمات کلیدی دارم. کلمه کلیدی QS 7 برای نمایش در صفحه اول بین 1.50 تا 2.50 دلار نیاز دارد. کلمات کلیدی با QS 10 پیشنهاد صفحه اول 0.55-0.85 دلار دارند. این حدود یک است سومین از هزینه

اکنون که به شما فکر می کند چه نوع اثر QS مناسب است ، باید مطمئن شوید که محققانی را می نویسید که کلمات کلیدی خاصی را به صفحات مناسب ارسال می کنند.

برای بررسی و دیدن QS برای کلمات کلیدی خود ، می خواهید وارد ستون های گروه تبلیغات خود شوید. در رابط AdWords ، روی دکمه سمت راست بالای کلمات کلیدی خود در گروه تبلیغات به نام “فیلترها و نمایش ها” کلیک کنید ، سپس “سفارشی سازی ستون ها” را کلیک کنید. در اینجا ستون “نمره کیفیت” را فعال کرده و سپس آن را به مکان مورد نظر خود تنظیم کنید.

با تقسیم صحیح کلمات کلیدی خود به گروه های تبلیغاتی مناسب ، می توانید تبلیغاتی را برای ارسال بازدیدکنندگان به صفحات مناسب قرار دهید. این به شما در تبدیلات کمک می کند ، هزینه های شما را با افزایش نمره کیفیت کاهش می دهد و همچنین به شما کمک می کند کپی تبلیغ خود را به طور مناسب تنظیم کنید تا میزان کلیک شما افزایش یابد. تلاش برای افزایش QS به دلایل مختلف خوب است ، اما من اکیداً توصیه می کنم که برای بهبود تجربه AdWords خود همه این موارد را درک کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا