دنیای وب

چگونه نوکیا N78 هوشمندتر از سامسونگ G600 است

سامسونگ G600 در ژوئیه 2007 با برخی از ویژگی های عالی مانند دوربین 5 مگا پیکسل و پخش کننده رسانه خوب راه اندازی شد. نوکیا همچنین چند گوشی سری N مانند نوکیا N96 ، نوکیا N95 8 گیگابایتی و سایر گوشی ها را به بازار عرضه کرد که در همه جا مورد استقبال قرار گرفتند. در فوریه 2008 ، آنها یک مدل دیگر به جعبه خود اضافه کردند ، نوکیا N78 که عملکرد بهتری نسبت به سامسونگ G600 دارد.

درست است که سامسونگ G600 یک تلفن 2G است و هیچ رقابتی با گوشی های سری N نوکیا ندارد. این مقاله نشان می دهد که چگونه نوکیا N78 با وجود داشتن یک دوربین کم مگاپیکسل ، دوربین 3.15 مگاپیکسلی آن دارای ویژگی های عالی دیگری است که آن را به یک ابزار کامل برای همه تبدیل می کند. بیایید ابتدا ویژگی های نوکیا N78 را بشناسیم و سپس ببینیم که G600 فاقد چه مکانی است. اگر سامسونگ کمی به معرفی برخی از ویژگی های این گوشی علاقه نشان داده باشد ، ممکن است تلفن مطلوبی باشد.

نوکیا N78 یک تلفن چهار باند است که از 3G HSDPA برای بارگیری و بارگذاری با سرعت بالا و اتصال به اینترنت Wi-Fi پشتیبانی می کند. وزن این گوشی با یک صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی TFT 16M ، یک دوربین 3.15 مگا پیکسلی از لنز Carl Zeiss با فلش ، فوکوس خودکار و ضبط فیلم (VGA 15fps) دارای 102 گرم وزن است. یک دوربین مکالمه ویدیویی ثانویه وجود دارد.

دفترچه تلفن دارای ورودی های نامحدود ، حافظه داخلی 70 مگابایت و یک اسلات کارت برای حافظه داخلی است. شما EDGE ، GPRS ، HSCSD و Wi-Fi دارید. نوکیا N78 به درگاه بلوتوث و USB مجهز شده است. پخش کننده رسانه برای پخش فایل هایی مانند MP3 ، MP4 ، eAAC + ، AAC و WMA بسیار قدرتمند است. شما دارای A-GPS ، نمایشگر اسناد ، رادیو FM استریو ، فرمان صوتی / CD ، فرستنده FM ، ویرایشگر عکس و فیلم و زمان مکالمه 4 ساعت هستید.

سامسونگ G600 همچنین دارای برخی ویژگی های عالی مانند 55 مگابایت داخلی ، شیار کارت ، EDGE ، GPRS ، بلوتوث ، پورت USB ، مرورگر WAP ، نمایشگر اسناد ، دوربین 5 مگاپیکسلی با لرزشگیر ، فوکوس خودکار رادیو FM استریو ، یک ایجاد خوب سامسونگ است. ساخته شده در هندزفری آزاد ، خارج از تلویزیون و رسانه پخش کننده قدرتمند. اما تلفن فاقد Wi-Fi است ، هیچ 3G ، فرمان صوتی ، گیرنده GPS وجود ندارد و زمان مکالمه فقط 3 ساعت است. اگر سازنده بتواند از این ویژگی ها در G600 مراقبت کند ، ممکن است معادل Nokia N78 باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا