دنیای وب

چگونه هاوی شوارتز، کارشناس IM یک صفحه را در رتبه بندی گوگل رتبه بندی می کند!

برای کسانی که سال ها آنلاین بوده اند، بسیار نادر است که استادی را پیدا کنند که مطالب خود را به صورت رایگان منتشر کند. برای کسانی از شما که نام Howie Schwartz را در فضای بازاریابی اینترنتی نشنیده اید، کجا زندگی می کنید؟ به طور خلاصه، این مرد باهوش است و به نظر من او استاد ترافیک، رهبری و تبدیل در کل کره زمین است.

او در حال افتتاح یک دوره جدید به نام IM Remarkable است و فکر می کنم شما باید آن را بررسی کنید! هاوی شوارتز در مطالعه خود گفت که اعداد ترافیک برای او بی ربط هستند. برای کسب درآمد واقعی در شبکه جهانی وب، به ترافیک هدفمند لیزری به وب سایت خود نیاز دارید و برای تسلط بر هدفمندترین موضوعات، باید زمانی را برای یافتن موضوعات مناسب برای تسلط و کلمات کلیدی مناسب برای پیشرفت در نظر بگیرید. .

وب 2.0 برای Howie Schwartz گسترده تر از آن چیزی است که اکثر مردم توصیف می کنند زیرا شامل وبلاگ نویسی یا اظهار نظر در وبلاگ ها، فیدهای RSS، شرکت در انجمن ها و اظهار نظر، در مورد ارزیابی، بازاریابی ویدیویی برای جوامع اجتماعی و غیره است.

هووی شوارتز بازاریابی اینترنتی و تسلط بر بازار را نبردی می داند که در آن تنها یک برنده وجود دارد. او و تیمش پیشنهاد می‌کنند که باید از وب 2.0 به عنوان سلاحی برای تسلط بر گوگل برای عبارات کلیدی موجود در لانه – عبارات اساسی خرید و مکالمات پویا که شایسته تسلط هستند – استفاده کنیم تا رقبای خود را کاملاً حذف کنیم.

در واقع، کسی که بزرگترین خانه را در گوگل کنترل کند برنده است. این مفهوم ساده داشتن چندین مکان در گوگل برای کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی شماست و ما آن را با استفاده از قدرت و قدرت وب 2.0 و رسانه های اجتماعی انجام می دهیم.

Howie Schwartz می خواهد تمام گوگل را در اختیار داشته باشد زیرا به طور غیرمستقیم رقبای خود را مجبور می کند به Google AdWords روی آورند. چشمان رقبا از بین می رود و سود کمتری خواهند داشت. سپس می تواند قیمت را پایین بیاورد و ارسال رایگان ارائه دهد. رقبای او شرکت را ترک خواهند کرد و سپس او می تواند کمپین AdWords را راحت تر خریداری کند.

در دوره جدید خود به نام IM Remarkable یا به سادگی قابل توجه بازاریابی اینترنتی، او از یک مدل بسیار نوآورانه برای کمک به مردم برای گرفتن “UNSTUCK” با کسب درآمد معمولی در اینترنت پرده برداری کرده است. همه چیز در مورد افشای اسرار خودمان است تا بتوانیم از آن اسرار برای عالی کردن آن در اینترنت استفاده کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا