دنیای وب

چگونه وبلاگ خود را می فروشید؟

وقتی وبلاگ دارید، فقط ارسال محتوا بازدید زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. اما، لازم نیست منتظر بمانید تا مردم شما را ببینند. در عوض، راه هایی را برای قرار دادن خود در مقابل مخاطبان خود بیابید.

مطالب مرتبط بنویسید

این احتمالاً مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید مخاطبان وبلاگ شما را دوست دارند. شما باید مخاطبان خود را بشناسید، درد و رنج آنها را بدانید و جایگاه خود را به طور کامل درک کنید تا بتوانید محتوایی بنویسید که نه تنها مرتبط باشد بلکه برای آنها جالب باشد.

محتوای منسجم ایجاد کنید

هنگامی که شروع به تولید محتوا برای وبلاگ خود کردید، باید به طور منظم بیرون بیایید. ممکن است یک صف طولانی به نظر برسد، اما اگر واقعاً مخاطبان خود را می شناسید، می توانید حداقل یک پست وبلاگ در هفته ایجاد کنید که آنها را مورد علاقه خود قرار دهد. اگر نمی توانید، ممکن است لازم باشد در مورد موقعیت شغلی خود فکر کنید، یا ممکن است لازم باشد شخصی را برای کمک به شما استخدام کنید.

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

هنگامی که یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید، بلافاصله آن را در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. شما می خواهید با افتخار هر چیزی را که منتشر می کنید، تبلیغ کنید. اگر شما آن را به اشتراک نمی گذارید، چرا آنها آن را به اشتراک می گذارند؟

پیام های جدید را در لیست پستی خود به اشتراک بگذارید

هر بار که یک پست وبلاگی را منتشر می کنید، یک تارنما بنویسید، یک پیوند به پست وبلاگ بنویسید، و اگر سبز است آن را به پاسخگوی خودکار خود اضافه کنید یا اگر سبز نیست پخش کنید. این کار بینندگان شما را به سایت شما باز می گرداند و آنها را نیز تشویق به اشتراک گذاری می کند.

برای ایجاد لیست پستی خود، به روز رسانی های محتوا را اضافه کنید

هر پست وبلاگی که منتشر می کنید فرصتی برای اضافه کردن به روز رسانی محتوا است. به‌روزرسانی‌های محتوا، محتوایی است که شما به پست‌های وبلاگ پیوند می‌دهید که اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهد. معمولاً در دسترس است، مانند چک لیست یا فرم درخواستی که برای دریافت آدرس ایمیل نیاز دارد.

در جامعه تخصصی خود درگیر شوید

هر طاقچه دارای یک جامعه است. شما باید تا جایی که ممکن است در این انجمن مشارکت کنید تا مردم به شما علاقه مند شوند و بخواهند پست های وبلاگ شما را بخوانند. برخی از انجمن ها به شما اجازه اشتراک گذاری می دهند و برخی نه، بنابراین قوانین را دنبال کنید.

طناب قلب را بکشید

اگر بتوانید از لحاظ عاطفی با مخاطب ارتباط برقرار کنید، آنها برای دریافت بیشتر باز خواهند گشت. حتی اگر در مورد کسب و کار وبلاگ می نویسید، می توانید نگرانی، عشق، شادی و حتی غم و اندوه را هنگام ارتباط با خوانندگان در زمینه های جدید با باز کردن خود نشان دهید.

ایجاد یک عنوان که به خوبی کار می کند

عنوان شما مهم است سعی نکنید خواننده را فریب دهید تا در مورد چیزی که ربطی به عنوان یا خط ندارد، کلیک کند و مقاله ارائه کند. در عوض، سعی کنید عنوان خوب و مرتبطی را با کلمات کلیدی ارائه دهید که بیننده را به لمس علاقه مند کند.

یک تصویر برجسته اضافه کنید

قالب متن نیز مهم است. تصاویری اضافه کنید که پیام را تقویت می کند و توجه را به آنچه می خواهید در متن توضیح دهید جلب می کند. عکس های خود را بگیرید و از عکس های استوک به عنوان عکس های خود استفاده نکنید. آنها را متفاوت تزئین کنید، رنگ اضافه کنید و آنها را جالب کنید. ذکر تصویر در موضوع مقاله را فراموش نکنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا