دنیای وب

چگونه وب سایت اخبار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کرده و از بازدید با کیفیت بالا برخوردار شویم

تبلیغ سایت خبری آنلاین شما به جای تبلیغ کسب و کار فروش یک محصول فیزیکی ، به دقت بیشتری احتیاج دارد. مانند نام سایت شما ، نام دامنه شما باید منحصر به فرد ، قابل شناسایی و چیزی باشد که افراد بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند. بعد از تنظیم مارک تجاری و ایجاد محتوا ، مرحله بعدی تبلیغ مقالات خبری و اطمینان از مطالعه آنها است. یک راه تبلیغ از طریق رسانه های اجتماعی است.

سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر فرصت ارتباط مستقیم خوانندگان با محتوای وب را برای خوانندگان فراهم می کنند. در محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی حساب ایجاد کنید. برای به اشتراک گذاشتن خبرخوان خود در این سرویس ها ، برخی از الزامات اساسی وجود دارد. مطمئن شوید که سایت خبری شما دارای خوراک RSS / Atom باشد. با استفاده از RSS / Atom می توانید با استفاده از سرویس “TwitterFeed” حساب کاربری ایجاد کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و RSS / Atom را به حساب های Facebook و Twitter خود پیوند دهید. هر بار که مقاله ای را ارسال می کنید ، به طور خودکار در فیس بوک و توییتر ظاهر می شود.

در صورت لزوم ، حتماً به حسابهای خود وارد شوید و با خوانندگان و خوانندگان بالقوه خود تعامل داشته باشید.

در صفحات طرفداران فیس بوک ، تعامل شخصی محدودی بین مدیران صفحه و طرفداران وجود دارد. فیس بوک خواستار رشد ارگانیک بیشتر است. شما در صفحه فن خود مقالاتی را تبلیغ می کنید و منتظر هستید تا مردم شما را “دوست” داشته باشند: این فرمولی برای موفقیت نیست. شما می توانید کارهای بیشتری را با صفحه طرفداران فیس بوک خود انجام دهید – خیلی بیشتر.

تبلیغات تبلیغاتی را برای سایت خبری خود در نظر بگیرید. این به سایت شما این امکان را می دهد تا در پروفایل کاربری کاربران در گروه جمعیتی هدف ، پیشنهادی را دریافت کند. تبلیغات فیس بوک به شرکت ها این امکان را می دهد تا تبلیغات را براساس گروه سنی خاص ، موقعیت مکانی و علایق پخش کنند. همچنین تخمین های بسیار دقیقی از میزان “جذب” تبلیغ شما به تعداد زیادی مشاهده خواهید کرد. این تخمین ها هنگام تهیه یک ارائه برای تبلیغات بالقوه مفید خواهد بود. قبل از سرمایه گذاری در تبلیغات فیس بوک ، ماهیت سایت خبری خود را در نظر بگیرید. اگر سایت خبری شما به اطلاعات جمعیتی محدود یا تخصصی پاسخ می دهد ، باید در عوض بر تبلیغ رایگان سایت خود با استفاده از Twitter و ارسال سایت خود به موتورهای جستجو تمرکز کنید.

منتقدان برنامه تبلیغات فیس بوک گفته اند که تبلیغات فیس بوک بیش از حد محرمانه است و جذابیت چندانی ندارد. برای غلبه بر این مسائل ، باید نسخه تبلیغاتی داشته باشید که از لحاظ عاطفی افراد را در خواندن اخبار وب سایت خود سرمایه گذاری کند. مثل شخصی که پشت میز خبر است فکر کنید. شما به عنوان جذاب و متن تبلیغاتی جذاب نیاز دارید که افراد را به سمت خود جذب کند. نکات مهم پست خود (“بیش از 2 میلیون مشترک!”) و اعلام / یادآوری خوانندگان بالقوه بخش های غنی (یعنی طبقه بندی شده) را در نظر داشته باشید. نسخه جمله تیزر باید واضح و متمرکز بر یک موضوع باشد. در صورت تمایل می توانید آگهی هایی را تبلیغ کنید که تبلیغات هدایا و مسابقات توسط ناشر شماست. تبلیغ یک سایت خبری در فیس بوک همیشه یک آزمون و خطا خواهد بود ، اما با سرمایه گذاری در تبلیغات طولانی تر ، احتمال خرید بازدیدکنندگان جدید افزایش می یابد. به طور مرتب محتوای آگهی خود را تغییر دهید تا زمانی که متن و اطلاعات مناسب را پیدا کنید.

محتوای صفحه فیس بوک شما نیاز به نگهداری مداوم دارد. شما باید مرتباً صفحه فیس بوک خود را با مقالات خبری پر کنید. اطمینان حاصل کنید که به طور منظم با خوانندگان خود تعامل داشته و با آنها صحبت کنید. تعامل انسانی روند محبوب رسانه های اجتماعی شرکتی است. خوانندگان و بینندگان خود را تشویق کنید که نه تنها محتوای شما را بررسی کنند ، بلکه به روش های دیگر نظر دهند و به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال ، خوانندگان به تصاویر جذابی پاسخ مثبت می دهند – دقیقاً همانطور که در یک نشریه چاپی نشان می دهند. خوانندگان تمایل دارند به عکسهای خیره کننده و رنگارنگ منظره ، عکس غذا و تصاویر بی انتهایی که خوانندگان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند ، پاسخ دهند. ترجیح داده می شود که عناصر تصویری که در صفحه فیس بوک خود بارگذاری می کنید مربوط به مقالات موجود در وب سایت شما باشد. برخی از متون را تشویق می کند تا افراد را به بررسی مقالات و ویژگی های شما پیگیری کنید.

توییتر همه چیز را به سطح بعدی می برد. این سرویس محبوب رسانه های اجتماعی به سایت های خبری امکان ارتباط مستقیم با مردم را می دهد. از امکاناتی که توییتر دارد مانند گزینه “جستجوی افراد” استفاده کنید. اگر یک حساب ایمیل Gmail ، Yahoo یا AOL دارید که مخاطب دارد ، از آن حساب ایمیل استفاده کنید و Twitter مخاطبینی را که دارای حساب Twitter نیز هستند جستجو می کند. اطمینان حاصل کنید که کسانی را که قبلاً شما را در توییتر دنبال می کنند “دنبال” کنید. سایتهایی مانند “Twellow” ( http://www.twellow.com/ این می تواند به شما کمک کند تا دنبال کنندگان را بر اساس دسته بندی ها پیدا کنید. Tweet گریدر ( http://tweet.grader.com به شما امکان می دهد کاربرانی را که در انجمن شما زندگی می کنند پیدا کرده و آنها را دنبال کنید. اعضای علاقه مند را برای اخبار در وب سایت خود دنبال کنید. افرادی که انتخاب می کنید آنها را دنبال کنید باید پیروان زیادی داشته باشند و آنها را مرتباً به روز کنند. هرگز به این فکر نکنید که چند نفر را دنبال می کنید. همیشه به نوع افرادی که می خواهید دنبالشان کنید فکر کنید. کیفیت بر کمیت جمله ای است که توییتر از آن استقبال می کند. اگر روی یافتن افراد مناسب – عدم پیروی از افراد زیادی – متمرکز شوید ، موفق خواهید بود.

به کاربرانی مراجعه کنید که از خواندن مقاله هایی که ارسال می کنید بهره مند می شوند یا ممکن است علاقه مند شوند. به عنوان مثال ، اگر مقاله ای در مورد مشاغل خاص دارید ، کاربران مشهوری را که احتمالاً علاقه مند به کسب و کار و محصولات آنها هستند ، از جمله حساب توییتر شرکت دنبال کنید. اگر مقاله ای در مورد یک رویداد دارید ، کاربران مشهوری را که احتمال آن را دارند که اطلاعات رویداد را پست یا مجدداً ارسال کنند ، دنبال کنید. تعامل کم با این کاربران. تصور کنید که در یک بار هستید و می شنوید که مردم درباره چیزی که برای شما مهم است صحبت می کنند. بهترین راه برای شروع مطالعه جریان مکالمه و سپس تعامل به محض ایجاد فرصتی برای انجام این کار است. اگر کسی در مورد موضوعی که در یکی از مقاله های شما مطرح شده است س asksالی را مطرح کرد ، در صورت تمایل با یک لینک به آن پاسخ دهید. تا زمانی که شما تمرکز خود را بر مدبر بودن و تبلیغ مستقیم سایت خبری خود قرار ندهید ، مردم از این دوستی قدردانی خواهند کرد. به یاد داشته باشید که شما در تلاش برای ارتقا سایت خبری خود هستید – بنابراین هدف اصلی شما باید مدبر بودن باشد. هنگامی که یک پایگاه بزرگ دنبال کننده یا مشترک ایجاد می کنید ، دیگر نیازی به این کار ندارید.

توجه به این نکته مهم است که تابلوهای پیام برای تبلیغ مقاله مناسب هستند. در حالی که تابلوهای پیام به دلیل شبکه های اجتماعی اکنون در صندلی عقب نشسته اند ، آنها هنوز هم برای ایجاد سر و صدا و ترافیک بسیار مفید هستند. حساب ها را ثبت کنید و مرتباً در تابلوهای پیام مربوط به محتوای خود شرکت کنید. توصیه می شود با مسئولیت پذیری و کمبود به مطالب خود پیوند دهید. به عبارت دیگر ، هرزنامه هایی را که حاوی پیوند هستند ارسال نکنید. پیوندهای سلف سرویس را فقط در صورت وجود پیوند و کمبود اطلاعات ارائه دهید. در امضای انجمن خود پیوندی به نام دامنه خود ارائه دهید. همچنین ، در صورت تمایل پروفایل انجمن خود را سفارشی کنید. توجه افراد نسبت به کسانی که حضور انسانی قوی دارند بیشتر خواهد بود. هنگامی که احساس کردید سایت شما میزان بازدید ثابت و قابل توجهی ایجاد کرده است ، نیازی به ادامه تبلیغ سایت خود در تابلوهای پیام ندارید.

سایت های خبری یک سکه هستند ، به همین دلیل محتوای با کیفیت بسیار مهم است. مهم نیست که چگونه سایت خبری خود را تبلیغ می کنید ، هدف سایت خبری شما داشتن مقالاتی واضح ، جذاب ، قابل تأمل و قابل تأمل است. وقتی افراد می توانند سایت خبری شما را در طراحی ، سازماندهی و محتوای پویا ببینند ، از سایت شما به عنوان منبع استفاده می کنند. اخبار غالباً کالای یکبار مصرف در بازار دیجیتال محسوب می شود ، اما تهیه یک محتوای خوب – با تخصص تبلیغاتی – نیاز دارد تا خبر را به چیزی خواندنی تبدیل کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا