دنیای وب

چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید

کسب درآمد با وب سایت خود به یک ضرورت مهم نیاز دارد: ترافیک. شما به آن نیاز دارید. نه فقط هر ترافیک با کیفیت پایینی که از کسب و کارهای تبلیغات آنلاین خریداری می کنید، بلکه بازدیدکنندگان با کیفیت بالا علاقه مند یا آماده خرید از شما هستند. ترافیک موتورهای جستجو می تواند این را به شما ارائه دهد، فقط به این دلیل که بازدیدکنندگانی که سایت شما را پیدا می کنند، آنچه را که شما می فروشید جستجو کرده اند. برای اطمینان از اینکه این منبع ارزشمند ترافیک را از دست ندهید، وب سایت شما باید به شدت برای موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد.

موتورهای جستجو برای بسیاری از مشاغل اینترنتی که برای کسب درآمد به ترافیک آنها وابسته هستند، بسیار حیاتی هستند. با اطمینان از اینکه وب سایت شما برای موتورها قابل مشاهده است، می توانید از مزایایی که موتورهای جستجو می توانند به شما ارائه دهند، استفاده کنید. این شرکت‌های موتور جستجو از نرم‌افزارهای معروف به عنکبوت یا ربات‌های جستجو استفاده می‌کنند. این برنامه ها در وب می خزند و به سادگی وب سایت هایی را که در موتورهای جستجو فهرست می شوند، ضبط می کنند. چندین مرحله آسان وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از اشتباهات رایج و مشکلاتی که شما را برای ربات های جستجو نامرئی می کند، بردارید.

آیا می دانستید که موتورهای جستجو تصاویر، گرافیک ها و فیلم ها را نادیده می گیرند؟ درست است، آنها فقط می توانند متن را مرتب کنند. بنابراین، اگر وب سایت شما حاوی مقادیر زیادی عکس و انیمیشن با مقدار کمی متن قابل مشاهده است، می توانید رایانه خود را از اینترنت جدا کنید زیرا موتورهای جستجو به هر حال شما را پیدا نمی کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که متن جاسازی شده در فایل های تصویری نیز قابل خواندن نیست. اگر مطمئن نیستید که متن در وب سایت شما قابل خواندن است، می توانید به کد منبع سایت خود نگاه کنید. اگر متن را در کد HTML نمی بینید، پس حدس بزنید چیست؟ ربات های جستجو نیز آن را نمی بینند. متن کلید است هرچه متن سایت شما بیشتر باشد، وضعیت بهتری دارد. بنابراین در برابر اصرار به “دلال محبت سایت خود” با این همه گرافیک و انیمیشن فانتزی مقاومت کنید و به متن اصلی با گرافیک کمتر پایبند باشید. علاوه بر این، یک وب سایت پر از گرافیک و انیمیشن می تواند برای بازدیدکنندگان بسیار آزاردهنده باشد.

مهمترین متنی که باید در وب سایت خود داشته باشید کلمات کلیدی شما هستند. شما باید تجزیه و تحلیل کنید که چه کلمات کلیدی مربوط به سایت شما هستند و پیش بینی کنید که افراد کدام یک را در جعبه های موتورهای جستجو تایپ می کنند تا شما را پیدا کنند. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی فراتر از محدوده این مقاله است، اما چیزی است که باید به طور کامل در مورد آن تحقیق کنید. مهمترین چیزی که باید در مورد کلمات کلیدی بدانید این است که آنها را در کجای وب سایت خود قرار دهید. عنوان شما باید حاوی بهترین کلمات کلیدی شما باشد. موتورهای جستجو با تعیین ارتباط آن، تعیین می کنند که چه کلمات کلیدی برای یک سایت مهم هستند. هرچه مرتبط تر باشد، رتبه بالاتری به آن داده می شود و احتمال نمایش آن هنگام جستجوی شخصی بیشتر است. بنابراین، منطقی است که کلمات کلیدی خوبی را در عنوان قرار دهید زیرا معمولاً توضیح می دهد که یک وب سایت چیست. توضیحات سایت شما باید حاوی کلمات کلیدی اصلی شما نیز باشد. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه کلمه کلیدی به بالای صفحه نزدیکتر باشد، شانس بیشتری برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو دارد. با این حال، نباید از قرار دادن کلمات کلیدی در وسط یا پایین صفحه غافل شوید. موتورهای جستجو همچنین پیش از تعیین ارتباط آنها، به تعداد دفعات ظاهر شدن کلمات کلیدی در سراسر صفحه وب نگاه می کنند. بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید. اگر یک کلمه کلیدی چند صد بار در یک صفحه تکرار شود، ممکن است توسط موتورهای جستجو جریمه شوید. هنگام قرار دادن کلمات کلیدی خود معتدل اما ثابت باشید.

در نهایت، پول خود را هدر ندهید برای شرکت هایی که ادعا می کنند به سایت شما در موتورهای جستجوی بزرگ رتبه برتر می دهند یا آنهایی که سایت شما را به هزاران موتور ارسال می کنند و در وقت شما صرفه جویی می کنند. هیچ کس نمی تواند به شما یک لیست برتر را تضمین کند. رتبه بندی خوب توسط عوامل خارج از هر شرکتی تعیین می شود. در واقع، شما فقط باید وب سایت خود را به تعدادی از موتورهای جستجو ارسال کنید. اکثر جستجوهای انجام شده در اینترنت تنها از گوگل، یاهو و MSN انجام می شود. اینها تنها موتورهای جستجویی هستند که واقعاً باید به آنها توجه کنید.

شما مجبور نیستید برای ترافیک با کیفیت پایین که فقط به سود تبدیل نمی شود پول نقد بپردازید. موتورهای جستجو می توانند ترافیک با کیفیت بسیار بهتری را برای شما تولید کنند. قابل مشاهده بودن برای موتورهای جستجو برای رتبه بندی خوب آنها بسیار مهم است. هرچه رتبه بهتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم وب سایت شما را پیدا کنند، و البته این به معنای کسب درآمد قانونی بیشتر به صورت آنلاین است. اگر یک وب سایت بسیار قابل مشاهده ایجاد کنید که موتورهای جستجو آن را دوست دارند، از جریان دائمی بازدیدکنندگان علاقه مند بهره مند خواهید شد. موفق باشید برای شما و موفقیت شما!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا