ساختمان و مسکن

چگونه ویلای تعطیلات قبرس خود را انتخاب کنید

انتخاب تعطیلات ایده آل خود در قبرس شمالی هنگامی که می دانید چگونه است! در اینجا 7 نکته سریع و آسان برای یافتن ویلای تعطیلات آفتاب مناسب در قبرس شمالی ارائه شده است.

1. به طور مستقیم با صاحب ویلا رزرو نکنید!

در گذشته ، شما فقط می توانید یک ویلای اجاره ای در قبرس شمالی برای رزرو مستقیم با مالک پیدا کنید. این شامل ساعتهای طولانی جستجو در وب ، نمابرها یا ایمیلهای بی پایان ، نقل و انتقالات پولی گران قیمت و سوء ظن آزار دهنده مبنی بر اینکه ویلا شما ممکن است به رکورد نرسد … شرکتهایی هستند که می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید که همه کارهای سخت را انجام می دهند برای شما ، می توانید ویلاهای اجاره ای در قبرس شمالی را براساس موقعیت مکانی ، قیمت ، در دسترس بودن یا امکاناتی مانند استخرها جستجو کنید.

2. اجاره در روز برای انعطاف پذیری

ویلاهای تعطیلات قبرس شمالی برای اجاره روزانه در دسترس است ، بنابراین می توانید در روزی که مناسب شما و خانواده باشد ، به قبرس شمالی سفر کنید. علاوه بر این ، لازم نیست بعد از هفت روز با همه در یک روز شلوغ و شلوغ به عقب برگردید! بیشتر ویلا ها حداقل برای سه روز قابل رزرو هستند ، بنابراین می توانید در صورت تمایل بتوانید تعطیلات اصلی خود را در قبرس شمالی ایجاد کنید. البته اجاره ویلا در قبرس روزانه بدان معنی است که می توانید از پرواز در روزهای ارزان نیز بهره مند شوید.

3. برای بهترین پروازها به قبرس به جنوب فکر کنید

از فرودگاه بین المللی Ercan در قبرس شمالی و فرودگاه لارناکا در قبرس جنوبی به کلیه ویلاهای قبرس شمالی می توانید برای اجاره دسترسی پیدا کنید. به فرودگاه Ercan سفر کنید ، و سفر شما شامل یک توقف کوتاه در ترکیه نیز خواهد بود ، اما از فرودگاه Ercan می توانید یک ماشین کرایه ای دریافت کنید و در کمتر از یک ساعت در کنار استخر ویلا کرنیا قرار بگیرید! این پرواز کوتاه تر به فرودگاه لارناکا در جنوب قبرس است ، جایی که می توانید ماشین کرایه ای را جمع کنید یا تاکسی را در آن سوی مرز تا شمال قبرس سوار کنید. کل زمان پرواز تقریباً یکسان است ، اما سفر به جنوب قبرس می تواند بسیار ارزان تر باشد ، حتی اگر هزینه حمل و نقل تاکسی را نیز در بر بگیرید.

4. بهترین منطقه تفریحی را انتخاب کنید

در قبرس شمالی ، شما می توانید بین ویلای تعطیلات با چشم اندازهای عالی کوه ، یا یک ویلای ساحلی که در آن می توانید صدای موج های شکسته در ساحل را بشنوید ، انتخاب کنید! کرنیا شهر اصلی ساحل شمالی است و پایگاه خوبی برای ویلای تعطیلات در قبرس شمالی است.

به من کرنیای شرقیاستراحتگاه های روستایی سنتی مانند Katalkoy و Uzankoy از سواحل شنی با شکوه بسیار راحت برخوردار هستند. عاشقان گلف ، Esentepe را دوست خواهند داشت ، با زمین گلف جدید خود که در بین درختان زیتون قدیمی قرار گرفته است. اگر منظره های خیره کننده ای را ترجیح می دهید ، Bellapais Village یک تعطیلات واقعاً آرامش بخش ویلایی را در قبرس شمالی ارائه می دهد که دشوار است.

کرنیای غربیشما می توانید بخشی از جامعه را در Zeytinlik حس کنید ، اما هنوز 5 دقیقه از ساحل فاصله دارید. Karaoglanoglu خانوادگی خانوادگی مکان بسیار خوبی برای بچه دار شدن است ، و همچنین روستای Alsancak در دامنه کوه ، با تمام امکانات شما به یک تعطیلات عالی ویلایی در قبرس شمالی نیاز خواهید داشت. اگر می خواهید صلح و آرامش داشته باشید ، به سمت باغ های معطر زیتون و چشمه های طبیعی لاپا بروید ، یا در کارسیایاکا آرام باشید.

5- منطقه قبرس شمالی ویلای مورد نظر خود را بدست آورید

خبر عالی درباره اجاره ویلا در قبرس شمالی این است که آنها معمولاً عالی هستند! در قبرس شمالی ، ویلا های تعطیل سه یا چهار اتاق خواب یک هنجار است ، بنابراین شما و خانواده می توانید فضای زیادی برای استراحت داشته باشید. کودکان می توانند اتاق مخصوص خود را داشته باشند و شما می توانید مجموعه اصلی را که معمولاً داخل آن است ، ببرید! بیشتر ویلاهای اجاره تعطیلات در قبرس شمالی دارای استخرهایی هستند ، بنابراین می توانید در حالی که کودکان در تابش نور آفتاب عجله می کنند ، در تراس استراحت کنید. بیشتر ویلاهای تعطیل در قبرس شمالی نیز دارای آشپزخانه کاملاً مجهز هستند ، بنابراین می توانید غذا خوردن در خانه یا غذا خوردن در یک رستوران محلی را انتخاب کنید – انتخاب مورد نظر شماست!

6. تعطیلات آزادی: ویلاهای تعطیلات قبرس شمالی در مقابل هتل ها

تعطیلات ویلا در قبرس شمالی چیزی بیش از هتل ارائه می دهد. هر وقت خواستید می توانید از صبحانه در تراس آفتابی بیدار شوید و صبحانه بخورید ، در وقت ناهار از یخچال خود یک میان وعده میل کنید یا غذای محلی خریداری شده در بازار را در آشپزخانه ویلا تعطیلات در قبرس شمالی بپزید. شما می توانید یخچال ویلای ویلا را با غذاهای مورد علاقه کودکان و یا آبجو های محلی ذخیره کنید و از آنچه در منوی هتل یا قبض بار وجود دارد نگران نباشید! یا می توانید در رستوران های محلی خوشمزه و با ارزش غذا بخورید و غذاهای محلی مانند آن را امتحان کنید برده هاپیتزا ترکی!

7. برای بهترین نرخ ها بصورت آنلاین رزرو کنید

رزرو آنلاین نیز سریع ، آسان و راحت است! همچنین می توانید از قبل کرایه ماشین و نقل و انتقالات تاکسی فرودگاه را رزرو کنید و در هزینه های مبادله ارز گران قیمت خود را صرفه جویی کنید. با پرداخت با کارت اعتباری می توانید هزینه را توزیع کرده و از خرید خود نیز محافظت کنید!

و …

8. لذت ببرید!

ما می دانیم که شما از تعطیلات ویلا در قبرس شمالی لذت خواهید برد ، بنابراین به زودی ما را ببینید – ما مشتاقانه منتظر استقبال شما هستیم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا