دنیای وب

چگونه پلتفرم بازاریابی نویسنده بسازیم

به عنوان یک نویسنده، آیا به ایجاد یک پلتفرم تجاری علاقه دارید؟ چیزهای مهمی وجود دارد که باید بدانید تا این کار را با موفقیت انجام دهید. مهم نیست که چه نوع نویسنده ای هستید، تفاوت بین ناشناخته و معروف به توانایی شما در ایجاد تأثیر بستگی دارد.

شما باید پلتفرمی داشته باشید که اعتبار، اعتبار و مهارت های شما را در یک زمینه خاص به اشتراک بگذارد. اینترنت رسیدن به این هدف را آسان‌تر می‌کند، اما باید بدانید که چگونه آن را به طور مؤثر انجام دهید.

زمینه های نویسنده قوی می تواند شامل حضور وب سایت شما، پوشش رسانه ای شما، مقالاتی که منتشر می کنید، کتاب ها یا کتاب های الکترونیکی که می نویسید، خدمات عمومی که ارائه می دهید، توانایی صحبت عمومی، کلاس هایی که تدریس می کنید و بسیاری موارد دیگر باشد. اینها همه راه هایی است که شما نام می برید و کار خود را برای عموم و خوانندگان خود تبلیغ می کنید.

شما می توانید پلتفرم بازاریابی نویسنده خود را با دانستن اینکه چگونه می توانید برای خود شناسایی کرده و ایجاد کنید و سپس اقدامات لازم را برای رسیدن به آن انجام دهید، بسازید. شما می توانید یک وب سایت بسازید، یک وب سایت موجود را ویرایش کنید، به فرصت ها متعهد شوید، از بازاریابی مقاله برای تبلیغات استفاده کنید و در سایت های رسانه های اجتماعی مشارکت کنید.

روشی را پیدا کنید که برای شما مناسب است و سپس سرمایه گذاری کنید تا آنها برای شما کار کنند. این مزایا بسیار زیاد است و می‌تواند شامل فروش بیشتر، افزایش پوشش رسانه‌ای، وبلاگ‌های پر سر و صدا، دعوت به صحبت یا شرکت در مصاحبه، معاملات کتاب، افزایش فروش کتاب و موارد دیگر باشد.

هنگامی که پلتفرم را راه اندازی کردید، فقط باید اجازه دهید برای شما کار کند. 24/7 کار خواهد کرد، حتی اگر برای تبلیغ کلمه خوب در مورد آنچه می توانید انجام دهید به رختخواب بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا