دنیای وب

چگونه کامپیوتر خود را سرعت بخشید

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که چگونه کامپیوترهای ویندوز را سرعت بخشید. بسیاری از کارها وجود دارد که می توانید برای سریعتر کردن رایانه شخصی خود انجام دهید. من در حد امکان اطلاعاتی را برای کمک به شما در ساخت سریعتر رایانه شخصی خود ارائه خواهم کرد.

ابتدا می خواهید برنامه های ناخواسته را حذف کنید. گاهی اوقات رایانه شخصی شما با نرم افزاری بارگیری می شود که حتی از آن استفاده نمی کنید. با دنبال کردن سه مرحله ساده می توان این کار را حذف کرد.

مرحله 1: روی Control Panel کلیک کنید

مرحله 2: بر روی برنامه ها و ویژگی ها کلیک کنید

مرحله 3: بر روی برنامه کلیک راست کرده و دکمه “حذف” را انتخاب کنید.

مرحله 4: مراحل موجود در صفحه را دنبال کنید. حذف همه برنامه های ناخواسته.

نکته عالی دیگر اجرای Windows Disk CleanUp است. این کار رایانه شخصی شما را برای پرونده های اینترنت بزرگ موقت غیر ضروری اسکن می کند. اینها به عنوان نصب کننده نرم افزار نیز شناخته می شوند. با این کار فرصتی به شما می دهد تا برنامه هایی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید حذف کنید.

داشتن نرم افزار آنتی ویروس برای همه مهم است. من نمی توانم اعتقاد جدی خود را به این برنامه ابراز کنم. اینها همه روشهای خوبی برای سرعت بخشیدن به کامپیوتر شخصی شما هستند. روش های دیگری نیز وجود دارد.

شما همچنین باید عیب یابی مرکز نگهداری را اجرا کنید. مرکز نگهداری ، نماد پرچم در پایین صفحه است. روی آن کلیک کنید مرکز اقدام به جستجوی گزارش خطا می پردازد و راه حل ها را بررسی می کند. این می تواند درایور دستگاه و به روز رسانی های نرم افزار قدیمی را شناسایی کند.

راه خوب دیگر برای سرعت بخشیدن به کامپیوتر شخصی شما ، از بین بردن دیسک سخت شما است. این امر به شما امکان می دهد تا داده ها را بر روی دیسک سخت ذخیره کنید. Defragmentation با اضافه کردن و حذف فایل ها بر روی رایانه انجام می شود. کامپیوتر این فایل ها را در نزدیکترین فضای موجود در هارد دیسک ذخیره می کند. بنابراین در اصل این روند پاک کردن پرونده های قدیمی و اضافه کردن پرونده های جدید است ، که منجر به انتشار داده های پرونده در مناطق بزرگتر از سطح درایو می شود. این کار را می توان در شش مرحله ساده انجام داد.

مرحله 1: بر روی منوی Start کلیک کرده و Programs ، سپس Accessories را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی ابزارهای سیستم کلیک کنید

مرحله 3: بر روی Disk Defragmenter کلیک کنید

مرحله 4: پنجره انتخاب درایو ظاهر می شود ، روی Setup کلیک کنید

مرحله 5: “فایلهای برنامه را تغییر دهید تا برنامه های من سریعتر شروع شوند” و “بررسی خطاهای درایو” را انتخاب کنید.

مرحله 6: برای پیش فرض کردن درایو C: بر روی OK کلیک کنید.

مورد بعدی برای استفاده برنامه است خدمات مجدد سیستم. خطاهایی را که اغلب در Windows ، برنامه ها یا مرورگر خراب می شوند ، برطرف می کند. سرعت عملکرد نرم افزار رایانه را بهبود می بخشد. این امکان را به شما می دهد که بازی ها را بدون کند کردن بازی کنید و اینترنت را با فناوری جالب خود سریعتر کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا