دنیای وب

چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2018 طراحی کنیم؟

دو سال پیش، می‌توانید با یک استراتژی ساده بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در برنامه بازاریابی کسب‌وکار خود زندگی کنید. اما، دیگر نه!

تا سال 2018، هر شرکتی باید حضور آنلاین داشته باشد و شما باید استراتژی بازاریابی خود را برای برنده شدن در رقابت توسعه دهید. مثل این است که فکر می‌کردید سال گذشته چیزی برای شما مفید است، اما ممکن است امسال (در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی یا جاهای دیگر) کارساز نباشد. بینندگان رسانه های اجتماعی مانند آتش در حال گسترش هستند یا ممکن است قبلاً به گوشه و کنار جهان رسیده باشند که مردم می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند (بیش از نیمی از جهان به طور فعال در رسانه های اجتماعی درگیر هستند). مردم تنها با یک کلیک ساده از یک دستگاه جیبی به اطلاعات زیادی دست می یابند. اگر در رسانه های اجتماعی حضور ندارید، شرکت شما احساسات و نتایج #FOMO را خواهد داشت (ترس از گم نشدن). اما فقط داشتن یک حساب کاربری آنلاین در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، توییتر یا XYZ برای موفقیت کسب و کار شما در شهر گجت امروزی کافی است. شما باید یک استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی جامع داشته باشید که به طور مداوم با قوانین در حال تغییر به روز شود.

نیازی به گفتن نیست که این پیشرفت ها ما را وارد دنیایی کرده است که در آن مشارکت مخاطب به سرعت در حال کاهش است زیرا شرکت های بیشتری با مخاطبان هدف خود در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند. امروزه دسترسی به کاربران خود با شگفت انگیزترین و مرتبط ترین محتوا برای شرکت ها به یک چالش تبدیل شده است. بنابراین، ساخت ایده هایی که با نیازهای غذایی با سرعت لازم کار می کنند، برای برندها اهمیت بیشتری دارد. وای این قافیه بود؟ در هر صورت.

در اینجا به شما توضیح خواهیم داد که چگونه استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی موثر در سال 2018 به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند.

محتوای زودگذر

همه چیز با اسنپ چت شروع شد، محبوبیت اسنپ چت با هزاره ها افزایش یافت و Gen Z به استراتژی های محتوای زودگذر علاقه مند شد.

محتوای زودگذر یک نوشتار خلاق کوتاه مدت است که می‌تواند 24 ساعت در رسانه‌های اجتماعی در هر مکانی دوام بیاورد. پس از آن برای همیشه “پوف” خواهد بود.

این برای فروشندگان بسیار دلخراش است زیرا آنها سخت تلاش می کنند تا نسخه استراتژیک را منتشر کنند و فقط برای مدت محدودی می توان از آن قدردانی کرد (اگر کسی آن را ببیند). با این حال، بازاریابان رسانه های اجتماعی چاره ای ندارند زیرا این موفقیت آمیزترین روند در همه پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و حتی واتساپ است (بدون نمونه). به همین دلیل است که برندها استراتژی های خاصی را برای محتوای رسانه های اجتماعی و محتوای زودگذر طراحی می کنند.

محتوای زودگذر باعث می شود که باید اصیل و در عین حال خلاقانه با ایده های محتوا باشد. بسیاری از برندها از پلتفرم اینستاگرام برای اکثر استوری های معمولی خود با بالاترین کیفیت محتوا برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده می کنند. این محتوا در عرض چند ساعت کاهش می یابد که واقعاً به مخاطب هدف انگیزه می دهد تا سریعاً در مورد داستان اقدام کند و تیم بازاریابی شما را لبخند بزند.

چرا محتوای زودگذر کار می کند؟

زمان کوتاه تر محتوا را در مقایسه با تبلیغات حمایت شده ایمن تر می کند.

داستان در عرض چند ساعت ناپدید می شود که مخاطب را نگران کمبود اطلاعات (به طور کلی #fomo) می کند و منجر به پاسخگویی سریعتر می شود.

نسبت به پست های رسانه های اجتماعی “سنتی” توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

به طور خلاصه، برای انجام این کار باید یک برنامه استراتژیک داشته باشید. نمی توانید انتظار داشته باشید که همیشه با مقالات تصادفی کار کنید. شما باید محتوای خود (شاید عکس‌ها، ویدیوها، گیف‌ها و فیلم‌های بومرنگ)) را معتبر، جالب و برای مخاطبان خود جذاب نگه دارید تا در عرض 24 ساعت بازدهی داشته باشید.

چت ربات ها

چت بات ها همچنین می توانند یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار مفید باشند. مردم در وهله اول همیشه نمی خواهند تغییر کنند یا فناوری خارجی را تغییر دهند و چت بات ها راه دیگری ندارند. اما دیگر نه، آنها اکنون به عنوان ماشین های روباتیک نادیده گرفته می شوند. ربات ها برای بهبود استراتژی های بازاریابی استفاده می شوند و در ارائه بازخورد فوری به مشتریان یا انجام کارهایی مانند سفارش غذا موثر هستند. آنچه در این فیلم های علمی تخیلی می بینیم به زودی واقعی خواهد شد، اما اجازه دهید نقش چت بات ها به عنوان یک استراتژی بازاریابی در رسانه های اجتماعی حواسمان را پرت نکنیم. در واقع، امسال شاهد بودیم که شرکت‌های زیادی از فناوری ربات استفاده می‌کنند.

به گفته گارتر، تا سال 2018 تولید محتوای تجاری با استفاده از چت بات ها 20 درصد خواهد بود. اگر ماشین ها بتوانند محتوای سفارشی ایجاد کنند، ایجاد کنند، به روز کنند و برای رسانه های اجتماعی حفظ کنند، این می تواند عامل مهم دیگری در دنیای فناوری باشد. کسب و کارها و تبلیغ کنندگان عاشق سرمایه گذاری هستند.

چت بات ها پاسخ های سریعی را به مخاطب ارائه می دهند و با لمس خاصی از مکالمه، تعامل را افزایش می دهند. با گذشت زمان، ربات‌های چت واضح‌تر و انسانی‌تر شده‌اند، جایی که می‌توانید صدای برند خود را ایجاد کنید و لمس خاصی را برای تسهیل راحتی برای کاربران خود ارائه دهید.

فیس بوک قبلا از هزاران ربات فعال در پیام رسان فیس بوک استفاده کرده است که شرکت های مختلف با مخاطبان خود در ارتباط هستند.

امسال سال آزمایش ربات‌های چت برای کسب‌وکار شما است که برای همه نسل‌ها به یاد می‌آورد. قبل از راه‌اندازی یک ربات چت، به شما توصیه می‌کنیم آن را با مخاطبان بالقوه بررسی کنید تا نتایج را پیش‌بینی کنید و مطابق با آن ارائه دهید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

در سال 2017، این برند حدود 1.07 میلیارد دلار برای بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام هزینه کرد و انتظار می‌رود این ارزش به حدود 1.60 دلار و 2.38 میلیارد دلار در سال‌های 2018 و 2019 افزایش یابد.

ما نمی گوییم که این یک استراتژی بازاریابی جدید در رسانه های اجتماعی است زیرا شرکت های بیشتری برای مدتی سعی در کشف این گزینه دارند. این موضوع یافتن راه‌های واقعی برای علاقه‌مند نگه داشتن مخاطبان را برای بازاریابان دشوار می‌کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ در بین برندها محبوب شده است و آنها در انتخاب اینفلوئنسرهای اجتماعی مرتبط با برند در سال 2018 تصمیمات خوبی می گیرند. اینفلوئنسر و برند باید رابطه خود را با اصالت حفظ کنند تا بر فالوورهای اینفلوئنسر تأثیر بگذارند. امروزه اینفلوئنسرها فقط اخبار را گمراه می کنند که آن را عادی و نادرست به نظر می رساند. بنابراین امسال اینفلوئنسر مارکتینگ با سازمان ها و مشارکت های مناسب انجام خواهد شد.

شما باید یک استراتژی هدف برای برند خود تعیین کنید و بفهمید که آیا استراتژی بازاریابی شما با خدمات یا محصولات شما مرتبط است یا خیر. شما باید از قبل فکر کنید که محتوای شما با آن تأثیرگذار مرتبط است و یک رابطه تجاری خوب برای هدف قرار دادن بازگشت سرمایه ایجاد کنید.

ما در مورد سه استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی محبوب برای سال 2018 صحبت کرده‌ایم، اما امیدواریم بیشتر به آن بپردازیم. سال آینده در بازی بازاریابی شرکت فعال خواهد کرد و تقاضای بازاریابان رسانه های اجتماعی را گسترش خواهد داد. اولین استراتژی موبایل شما باید در لیست برنامه های تجاری شما قرار گیرد.

اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی در شهر نیویورک با تیمی از هزاره ها و نسل Z هستید. امروز به ما بیایید.

حداکثر مقدار قفسه سینه

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا