دنیای وب

چگونه یک استراتژی قدرتمند برای آزمایش A & B ایجاد کنیم

به عنوان یک بازاریاب وب یا صاحب مشاغل ، همیشه می خواهید استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی را که برای پروژه رویایی شما مناسب هستند کشف کنید. در اینجا آزمون AB به عنوان موثرترین روش ظاهر می شود. با کمک این سازوکار تست وب ، صاحبان وب سایت ها و بازاریاب ها فرصتی طلایی برای کشف تکنیک های تبلیغاتی منحصر به فرد خواهند داشت.

از طریق ایمیل های فروش و کپی وب سایت تا تبلیغات جستجو ، آزمون AB به شما کمک می کند تا عملکرد هر استراتژی مشخص را ارزیابی کنید. با این حال ، موفقیت در آزمون کاملاً به تلاش اختصاصی و برنامه ریزی مناسب شما بستگی دارد.

حقیقت

بر خلاف آنچه مردم فکر می کنند ، آزمون AB هر بار که انجام می دهید نتایج خوبی ندارد. بیشتر اوقات ، بازاریابان با تعجب “چرا کار نمی کند” تعجب می کنند. اگر قبلاً تست AB داده اید ، ممکن است با این وضعیت روبرو شده باشید.

بنابراین چه چیزی استراتژی های شما را عملی می کند؟

برنامه ریزی کامل استراتژیک رمز موفقیت در این زمینه خواهد بود. بیایید به اصول مراجعه کنیم و نحوه انجام آن را بفهمیم.

تلاش های استراتژیک اختصاصی: مسیر موفقیت

هنگامی که موفق به ایجاد استراتژی های آزمایش منحصر به فرد شدید ، تأثیر آن در بسیاری از پروژه های آزمایشی مشاهده می شود. استراتژی نه تنها باعث بهبود اثربخشی روشهای آزمایش می شود. درعوض ، هر زمان که فرآیند را انجام می دهید به شما اطلاع می دهد و به شما کمک می کند تا جنبه جدیدی پیدا کنید.

فرایند آزمون AB اساساً از چهار قسمت مهم تشکیل شده است. و همه آنها ضمن ایجاد استراتژی های آزمون AB ، نقشی محوری خواهند داشت.

  1. شخصیت خریدار

ایجاد یک شخصیت خریدار دقیق ، کلید شما در ایجاد یک فرضیه آزمون کامل خواهد بود. این نمودار شغلی است که به شما کمک می کند چارچوبی برای درک نتایج آزمون خود ایجاد کنید. کل فرآیند باید با کسب اطلاعات مهم در مورد مخاطبان هدف شما شروع شود.

برخی از جنبه های بسیار مهمی که قابل تأمل است عبارتند از:

  • سن مخاطبان هدف شما

  • جنسیت آنها

  • بودجه آنها

  • اهداف

  • نقاط درد آنها را بفهمید

  • نقش محصول شما در رفع مشکلات آنها

شما می توانید با مصاحبه با مشتریان هدف و همچنین صحبت با تیم های فروش ، اطلاعات کاملی در مورد همه این جنبه ها جمع آوری کنید.

  1. اهداف خود را تعیین کنید

آزمایش م shouldثر باید دستیابی به اهداف شما را ایجاب کند. عدم توانایی شما در درک اهداف ، بر روند ایجاد متغیر تأثیر می گذارد. برای یک پروژه تست AB بسیار موفق ، باید ایده کاملاً واضحی از نیازهای خود بسازید. این به شما کمک می کند تا معیارهای لازم لازم برای موفقیت آمیز بودن فرآیند را پیگیری کنید.

  1. هنر یادگیری و مستند سازی

پس از مشاهده و اجرای صحیح این روش ها ، نوبت به تست می رسد. پس از دریافت نتیجه گیری ، لازم است که آنها را برای استفاده در آینده مستند کنید.

بسته به نیاز و ماهیت داده های شما ، اسناد می توانند پیچیده یا ساده شوند. اما قطعاً در طول عملکرد خود در آینده به عنوان یک نقطه مرجع عمل خواهد کرد.

یادداشت پایانی

جدا از این مراحل ، تولید فرضیه نیز یک مرحله عملکرد حیاتی است. امیدوارم که تعادل مناسب همه این استراتژی ها به شما کمک کند یک فناوری برنده ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا