دنیای وب

چگونه یک تبلیغ موثر در فیس بوک بسازیم

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر در فیس بوک، مهم است که نوعی سیستم را دنبال کنید تا چیز مهمی را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که حتی خلبانان با تجربه از چک لیست استفاده می کنند تا مطمئن شوند آنچه را که لازم است فراموش نمی کنند.

شما مسئول 300 روح نیستید، اما همچنان می خواهید از یک چک لیست استفاده کنید تا مطمئن شوید در هیچ کاری اشتباه نمی کنید.

USP خود را تعریف کنید

یک ویترین منحصر به فرد یا پیشنهاد بازاریابی منحصر به فرد شما را از دیگرانی که ممکن است مشابه بازار شما باشند متمایز می کند. مهم است که این را برای خود تعریف کنید.

بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند

چه کسی آنچه را که شما ارائه می دهید می خواهد؟ چه کسی به راه حل شما نیاز دارد؟ شما باید بدانید تا بتوانید به طور موثر با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، نه اینکه محصولات و خدمات بهتری ایجاد کنید.

تصویر نماینده نماینده را انتخاب کنید

هنگام انتخاب یک تصویر، مهم است که تصویری را انتخاب کنید که توجه را به خود جلب کند، اما همچنین لحن، تصویر و بازاری را که می خواهید نمایش دهید منعکس کند.

عنوان آگهی ایجاد کنید

عناوین تبلیغاتی مختلفی را بر اساس مخاطبی که می خواهید جذب کنید بنویسید. شما ممکن است چندین شاخه از مخاطبان خود داشته باشید که به طرق مختلف به موضوع پاسخ دهند.

کپی آگهی را بنویسید

بر اساس USP، عنوان، اهداف و تصویرتان، یک کپی از آگهی بنویسید که می‌خواهید مخاطبانتان را تحت تأثیر قرار دهند. فضا محدود است و شما می خواهید آن را به خوبی قرار داده شده است.

ترکیب های مختلف بسازید

هنگامی که در حال انجام تبلیغات هستید، مهم است که ترکیبی از تبلیغات مختلف را انجام دهید. شما نمی‌خواهید فقط یک نوع تبلیغ انجام دهید، بلکه می‌خواهید ترکیب‌های مختلفی را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین کار را پیدا کنید.

با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید

بخشی که انتخاب می‌کنید عمیق‌تر به مخاطبان متنوع شما می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را نیز بهتر تعریف کنید. می توانید بر اساس سن، گروه هدف، مکان و حتی افراد خاص به اشتراک بگذارید.

تعریف کنید کدام شکل

همچنین می‌توانید تبلیغات بازاریابی، پست تبلیغات، داستان‌های حمایت‌شده و موارد فیسبوک را انتخاب کنید. این نوع تبلیغات مزایای متفاوتی را برای اهداف شما ارائه می دهند، بنابراین نوع تبلیغاتی که انتخاب می کنید بستگی زیادی به اهداف شما دارد.

استراتژی مناقصه را انتخاب کنید

این که آیا PPC یا CPM را انتخاب کنید، تفاوت ایجاد می کند. وقتی تازه وارد هستید، از شما خواسته می شود که یک CPM را انتخاب کنید تا بودجه خود را افزایش دهید و بازگشت سرمایه بهتری داشته باشید.

بودجه خود را تنظیم کنید

با توجه به استراتژی مناقصه چقدر حاضرید بپردازید؟ شما می توانید یک بودجه روزانه ایجاد کنید که به راحتی می توانید آن را متوقف کنید و زمانی که به نتایج نگاه می کنید شروع کنید.

همه چیز را امتحان کنید

اگر همه چیز را درست انجام ندهید، مطمئن نیستید که کمپین شما خوب پیش می رود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا