دنیای وب

چگونه یک تیم دستیار مجازی بسازیم

افرادی که استخدام می کنید، توانایی ایجاد یا شکست تیم شما را دارند. بسیاری از شرکت ها از خدمات دستیار مجازی به عنوان راهی برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند. چه پروژه شما نیاز به تکمیل سریع داشته باشد یا خیر، برای صاحب کسب و کار بسیار سودمند است که از قبل یک تیم واجد شرایط VA بسازد. پیدا کردن یک دستیار مجازی حرفه ای، مسئولیت پذیر، با استعداد و با کیفیت آسان نیست.

در زیر لیستی از موارد مهمی وجود دارد که یک صاحب کسب و کار باید برای ایجاد یک تیم VA در نظر بگیرد.

مناسب استخدام کنید

یکی از مهم ترین مراحل برای یک رابطه موفق با VA شما این است که در وهله اول فرد مناسب را استخدام کنید. برای انجام این کار، باید یک مصاحبه مناسب انجام دهید که در آن بتوانید بهترین VA ها را بررسی و نظارت کنید. حتی اگر یک صاحب کسب و کار یک دستیار مجازی را برای انجام وظایف خاص استخدام کند، باید فرآیند مصاحبه بهتری ایجاد کند که به آنها امکان می دهد مهارت های پیچیده و نرم کاندیداها را ارزیابی کنند. اگر فرد مناسبی را برای کسب و کار خود پیدا نکنید، ممکن است هزینه، زمان و انرژی بیشتری نسبت به آنچه انتظار داشتید برای شما تمام کند.

کار خود را شرح دهید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از صاحبان کسب و کار مرتکب می شوند، پرداخت VA بیش از حد در یک زمان است. قبل از اینکه در مورد تعداد VA تصمیم بگیرید، باید مشاغلی را که می خواهید به عنوان دستیار مجازی استخدام کنید و کارهایی که احساس می کنید می خواهید در خانه انجام دهید را لیست کنید.

یک VA از همان منطقه جغرافیایی اجاره کنید

اگر نیاز دارید در 9 تا 5 ساعت به آنها دسترسی پیدا کنید، استخدام افراد در سایر مناطق ساعتی بی معنی است. با این حال، برای اینکه مهارت‌ها و شایستگی‌هایی داشته باشید که ممکن است در کشورتان موجود نباشد، می‌توانید یک دستیار مجازی استخدام کنید. از همه جای دنیا.

در تماس باش

شما هیچ کنترلی بر نحوه انجام کار دستیار مجازی ندارید و مالک کسب و کار ممکن است هرگز آن را نبیند. در اینجا این رابطه می تواند برای هر دو طرف سودمند باشد. ارتباطات به ایجاد روابط کاری از راه دور بیشتر کمک می کند. امروزه تعدادی ابزار فناورانه وجود دارد که مزایای قابل توجهی در مدیریت تیم دستیار مجازی شما دارد. علاوه بر ایمیل ها و متن ها، می توان از مکالمات چهره به چهره (به عنوان مثال از طریق اسکایپ یا وایبر) برای برقراری ارتباط موثر با آنها استفاده کرد.

دیدگاه خود را از کسب و کار خود به اشتراک بگذارید

بسیار مهم است که به دستیاران مجازی خود در مورد شرکت و چشم انداز آنها اطلاع دهید. اگر یک دستیار مجازی انتظارات شما را برآورده نکند، اغلب نمی توانند بفهمند که چرا در وهله اول آمده اند.

استخدام کارکنان VA مهارت ها و شایستگی های لازم را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند. شما باید چندین فاکتور از جمله مهارت های مورد نیاز، تعداد دستیاران مجازی و نحوه ساختار تیم را در نظر بگیرید. هر یک از این جنبه ها عنصری است که ساخت تیم مجازی شما را مشخص می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا