دنیای وب

چگونه یک دستیار مجازی می تواند بازاریابی شما در شبکه های اجتماعی را مدیریت کند


رسانه های اجتماعی مهمترین بستر کار امروز هستند. فرقی نمی کند در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، LinkedIn و غیره باشید. جواب خوب است این یک آزمایش جسورانه است که شما باید به عنوان یک کارآفرین برای جذب و ارتباط مستقیم با مشتریان خود انجام دهید. با این حال ، با گذشت زمان ، شما به اندازه روز اول کاری آزاد نخواهید بود. در آن زمان ، باید از یک دستیار مجازی در مدیریت صحیح پیام های روزانه ، نظرات ، پسندیدن ها ، برچسب ها ، اشتراک ها و موارد دیگر کمک بگیرید. و اگر اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی اینترنتی ندارید ، آنها می توانند به شما کمک کنند. بنابراین ، استخدام کارمند مجازی به شما امکان می دهد بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به روش های زیر در اولویت قرار دهید:
برای شرکت خود “نمایه” تهیه کنید
ایجاد نمایه اولین قدم در کمک به آنها برای درک شرکت شما و خدماتی است که شما ارائه می دهید. با این کار می توانید بفهمید چه کسی باید در صفحه شما کار کند. نمایه آنها نباید بیش از 2 صفحه باشد و باید شامل خدماتی باشد که توسط شرکت شما ارائه شده است. پیشنهادات فعلی ، مخاطبان هدف ، کلمات کلیدی خود را برای توصیف صفحه ، رنگ برند ، ظاهر ما و مواردی که می خواهید حذف کنید از صفحه خود بگنجانید.
در بازی
بهتر است یک دستیار مجازی محتوا را برای شما ایجاد نکند. قبل از اینکه یک دستیار مجازی استخدام کنید ، مطمئن شوید که یک پست وبلاگ ، محتوای عمومی و منابع دارید. به آنها کمک کنید با پست مطالب ، پیوندهای وبلاگ ، نقل قول ها و نکاتی که می توانید در اینترنت به اشتراک بگذارید ، فکر کنند. باید به مردم گفته شود و نه به نام شما.
از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده کنید
ابزارهای زیادی برای کمک به مدیریت رسانه های اجتماعی وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر از یک ابزار برنامه ریزی استفاده می کنید ، می توانید از قبل پست ارسال کنید. در یک منطقه مورد نیاز است اما برای بسیاری دیگر. قبل از انتشار می توانید از آنها برای ویرایش مقاله ها یا ایده ها استفاده کنید.
یک برنامه هفتگی تنظیم کنید
برای حفظ صفحه رسانه های اجتماعی ، دستیار مجازی به ازای هر حساب رسانه اجتماعی که دارید حداقل 1-2 پست ارسال می کند. آنها همچنین نظرات خود را بررسی می کنند تا محبوب ترین لحظات را پیدا کنند. علاوه بر این ، آنها با پاسخ دادن و دریافت بازخورد مسئول حفظ روابط گرم بین شما و مشتریان شما هستند. هرچه تعداد شما در اینترنت بیشتر باشد از جذابیت بیشتری برخوردار هستید.
آشکار و غالباً صحبت کنید
شما باید اطلاعات خوبی در مورد رویدادهای فعلی و آینده شرکت خود داشته باشید. این به آنها کمک می کند تا شبکه های اجتماعی را با نقش شما سازگار کنند و باعث می شوند احساس کنند عضوی از تیم شما هستند. با همه این روش ها ، دستیاران مجازی می توانند به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کرده و به بازاریابی اجتماعی مثر منجر شوند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا