دنیای وب

چگونه یک شرکت بازاریابی اینترنتی مناسب برای تجارت خود انتخاب کنیم

انتقال مشاغل آنلاین و سپس اشتیاق به بازاریابی اینترنتی برای تبلیغ کار خود یکی از محبوب ترین تکنیک های این روزها است. امروز هزاران شرکت بازاریابی در دسترس است که می توانند راه حل هایی را در قالب کمپین های بازاریابی آنلاین سفارشی و کاملاً مطابق با نیازهای شرکت شما ارائه دهند. متأسفانه ، در نتیجه این تعداد زیاد باعث نگرانی شده است. ایجاد اعتبار شرکت و یافتن موردی که راه حل های موثر و کارآمد ارائه دهد ، می تواند طاقت فرسا باشد.

ناراحت کننده است که می بینیم برخی از مشاغل کوچک وظیفه انتخاب شرکت مناسب برای شروع سفر آنلاین خود را چنان گیج کننده می دانند که به طور کلی از ایده بازاریابی اینترنتی دست می کشند.

اما در عصر امروز ، وجود اینترنت زمینه جدیدی را فراهم کرده است که قابل کاوش است. حضور در اینترنت بسیار مهم است. نه تنها برای بقای شرکت بلکه برای تبدیل شدن به یک رهبر بازار. در اینجا چند نکته مفید برای کمک به شما در یافتن شریک بازاریابی مطمئن و م effectiveثر خود آورده شده است که سخت تلاش خواهد کرد تا بهترین فعالیت های بازاریابی آنلاین را به شما ارائه دهد.

1. نسبت به شرکتهایی که امیدوار به نتیجه سریع هستند احتیاط کنید

با صبر ، به آنچه می خواهید می رسید. سئو نیز همین است. اگرچه این فرآیند به زمان نیاز دارد ، اما شناخته شده است که این فرآیند نتیجه می دهد. SEO فرآیند بهبود احتمال حضور شرکت شما در موتور جستجو است. اگرچه این یک مورد نادر است ، اما ما شاهد هستیم که برخی از وب سایت های شرکت ها طی چند هفته از صفحه 20 به صفحه 01 می روند ، اما چنین مثالی به جای اجباری بودن ، یک استثنا است.

بنابراین ، هنگام انتخاب شرکت مناسب ، مراقب تعهد هر شرکت برای دستیابی سریع به نتایج باشید. یا فریبنده هستند و یا از وسایلی استفاده می کنند که ممکن است به اعتبار شرکت شما آسیب برساند. استخدام چنین سرویسی ممکن است منجر به ممنوعیت یا سایر مقررات سختگیرانه در وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو یا رتبه پایین به دلیل شناسایی هرزنامه یا کمبود کیفیت باشد که موتورهای جستجو از این نظر در نظر می گیرند.

تقریباً غیرممکن است که هر شرکتی مدت زمان لازم برای وب سایت شما را به محبوبیت بیشتری در موتورهای جستجو تبلیغ کند زیرا این امر به کسب و کار شما و میزان رقابت در صنعت شما بستگی دارد.

با این حال ، شرکت مناسب هنگام انجام تحقیقات خود ، همه این نکات را تحت بررسی قرار خواهد داد. آنها استراتژی هایی را برای جلب توجه شما در کانون توجهات قرار داده و به طور برجسته در رتبه بندی اصلی جستجو قرار می گیرند. کار سخت در قالب بازدیدکننده و مشتری بیشتر نتیجه خواهد داد.

2. تمرکز بر شرکت های کوچک و متوسط

بزرگتر همیشه بهتر نیست. اگر به دنبال توجه شخصی خود هستید ، بهتر است یک شرکت سئو کوچک تر انتخاب کنید. معمولاً این شرکتها با مشتریان خود در ارتباط نزدیک هستند و در مورد اهداف و نیازهای مشتری اطلاعات کسب می کنند. سپس ، آنها با توجه به این در مقایسه با شرکت بزرگتر SEO ، یک کمپین بازاریابی آماده می کنند.

ممکن است شرکت های بزرگتر سئو جذاب به نظر برسند اما بوروکراتیک تر هستند و شما احتمالاً با نماینده شرکت تماس خواهید گرفت تا شخص اصلی که کمپین سئو را طراحی می کند. با این حال ، اگر یک شرکت کوچک جستجوگرها را انتخاب کنید ، می توانید مستقیماً با شخصی که کمپین SEO شما را طراحی می کند ، بنشینید. این شانس را افزایش می دهد که شما می توانید ایده های خود را به شرکت جستجوگرها منتقل کنید و بنابراین می توانید همان موارد را در کمپین SEO خود ترجمه کنید.

یک رابطه تجاری نزدیک به شما امکان می دهد نیازهای یکدیگر را بهتر درک کنید که نتیجه آن توانایی شما در ایجاد یک رابطه تجاری طولانی مدت با یک شرکت SEO است.

3. اتصال کیفیت ساخت بهتر از اتصال کمیت ساخت است

مقدار بدون کیفیت بیشتر از سود مفید است. برای داشتن یک رتبه بندی جستجوی اصلی خوب ، مهم است که پیوندهایی که به وب سایت شما اشاره می کنند از کیفیت خوبی برخوردار باشند. موتورهای جستجو مانند Google ارتباط وب سایت شما را بر اساس کیفیت بک لینک های شما تعیین می کنند. مراقب شرکت هایی باشید که وعده مقدار بک لینک با قیمت پایین را می دهند. داشتن چندین بک لینک با کیفیت بهتر از بسیاری از بک لینک های بی کیفیت که ارتباط کمتری با موتور جستجو دارند و یا هیچ ارتباطی ندارند بهتر است.

هنگامی که صحبت از ایجاد لینک می شود ، کیفیت بک لینک باید تمرکز اصلی باشد. برای بررسی اینکه کیفیت بک لینک از کیفیت خوبی برخوردار است یا خیر ، یک آزمایش ساده این است که آیا وب سایت با کسب و کار شما مطابقت دارد یا خیر.

لینک دهنده با کیفیت خوب همان پیوندی است که مربوط به تجارت شما باشد و آن را جالب بدانید. در غیر این صورت ، احتمالاً موتورهای جستجو نیز همین احساس را دارند. هزینه این بک لینک های بی کیفیت هر چقدر هم باشد ، در نهایت با آسیب رساندن به تجارت هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت.

4. مراقب فروشنده باشید

به گفته های یک فروشنده بزرگ شرکت سئو اعتماد نکنید ، زیرا آنها ممکن است فقط برای بدست آوردن مشتری به عنوان مشتری در تحویل کالا آماده شوند. انجام کار واقعی مشتری ، درک نیازهای او و تأمین این نیازها رسالت سئو خوب است. بنابراین ، برای تعیین اینکه کدام شرکت قادر به تأمین نیازهای شما است ، با شخصی که کارهای واقعی را از طرف شما انجام می دهد تماس بگیرید تا بتواند دقیقاً به شما بگوید که چگونه می توانند به شما کمک کنند.

5. با غریزه خود بروید

شرکتی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی بیشتری می دهد و بلافاصله از خدمات و ارتباط با مشتری آنها احساس خوبی خواهید داشت ، حتی اگر این یک شرکت محلی جدید برای جستجوگرها باشد. اگر احساس می کنید این شرکتی که با آن تماس گرفته اید کاملاً نیازهای شما و تجارت شما را درک می کند ، آن را انتخاب کنید و وقت ارزشمند خود را در تلاش برای سه یا چهار شرکت دیگر از دست ندهید ، فقط گزینه هایی را آزمایش کنید زیرا این کار فقط در زمان از دست رفته و فروش احتمالی از دست رفته شما هزینه خواهد کرد.

6. آماده ایجاد تغییرات باشید

به یاد داشته باشید که شما به یک دلیل یک شرکت SEO استخدام کرده اید. آنها در کارشان از شما بهترند! سعی کنید به آنها دیکته نکنید. از آنجا که آنها حرفه ای هستند ، بهتر است اگر به آنها گوش دهید ، زیرا آنها سعی می کنند راه حل هایی برای شما مفید تهیه کنند. هدف آنها ترویج تجارت شما به صورت آنلاین است تا وب سایت شما بیشتر دیده شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا