دنیای وب

چگونه یک طاقچه بازاریابی شرکت های وابسته سودآور انتخاب کنیم؟

بازاریابی وابسته در صورتی سودمند است که بدانید دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید. این به صبر و حوصله ، ساعت ها تحقیق و جایگاه خوب نیاز دارد. قبل از اینکه به فکر درآمد و رتبه بندی وبلاگ باشید ، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب طاقچه ای مناسب است که واقعاً برای شما مناسب باشد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب یک طاقچه بازاریابی وابسته سودآور آورده شده است:

رشته ای را شروع کنید که واقعاً شما را دوست دارد

موفق ترین زمینه های بازاریابی شرکت های وابسته متعلق به کسانی است که علاقه زیادی به این اهداف خاص دارند. علاقه نقش مهمی در پایداری سایت وابسته شما دارد. با داشتن علایق واقعی ، یافتن یک موضوع برای بحث آسان تر از جستجوی موضوعاتی است که شما در مورد آنها چیزی نمی دانید. به علاوه ، راه اندازی سایت باعث لذت بیشتر آن می شود. مطمئناً ممکن است در ابتدا استرس زا باشید. با این حال ، در حالی که به ساخت سایت معرفی خود ادامه می دهید ، سفر از فشار بیشتری برخوردار می شود.

بر اساس قابلیت های خود یک طاقچه انتخاب کنید

اشتیاق به کنار ، به اشتراک گذاشتن آنچه می دانید یک شروع عالی است. اگر مکانیک یا برنامه نویس رایانه هستید ، این می تواند مکان خوبی باشد. علاوه بر این ، شما خطر گفتن حرف های غیر منطقی را در مورد آن از بین می برید زیرا در حال حاضر در برنامه نویسی متخصص هستید.

گاهی اوقات علایق و دانش در خطوط باریک محدود می شود که تشخیص اینکه کدام یک دشوار است. با این حال ، این دو عامل به عنوان نقاط شروع کار می کنند.

سود باید کمترین اولویت شما باشد

شاید با این موافق نباشید اما بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته شکست می خورند زیرا سود را در اولویت خود قرار می دهند. به همین دلیل ، آنها قادر به دیدن مهمترین نکته در مورد بازاریابی شرکت های وابسته نیستند – ارائه راه حل های مشکل یا محتوای مفید برای خوانندگان. این بازاریابان کاری نکرده اند جز اینکه سایت های خود را با تبلیغات بی شماری از محصولات سرریز کنند. اگر فقط قصد اجرای این استراتژی را دارید ، روز اول شروع به کار با سایت ارجاع خود شکست خواهید خورد.

طاقچه خاصی را انتخاب کنید

بیشتر بازاریابان شرکت های وابسته به موضوعی متمرکز می شوند که کاملاً رواج دارد. ممکن است وسوسه شوید که همان کار را انجام دهید. ممکن است فکر کنید شروع موضوعی که افراد دیگر نیز درباره آن صحبت می کنند آسان تر است. با این حال ، حقیقت این است که ، این فقط برای شما دشوار خواهد بود ، به خصوص اگر شما هیچ چیزی در مورد آن نمی دانید.

شما باید تلاش بیشتری در تهیه محتوایی کنید که رقبای شما قبلاً تسلط داشته اند. همچنین به احتمال زیاد در این مکان با بهترین سایت سالاد روبرو خواهید شد. آیا می توانید با آن رقابت کنید؟ مطمئناً می توانید آیا می توانید با ناامیدی از دیدن سایت خود که در بدترین ماه ها یا سال ها مورد توجه قرار نگرفته مقابله کنید؟ احتمالا نه.

از این رو ، پاسخ این است که رشته انتخابی خود را محدود کنید. شاید فقط بتوانید صد یا هزار مشترک جمع کنید. چه کسی اهمیت می دهد؟ اگر نرخ تبدیل این مشترکان صد در صد باشد ، شما کمیسیون دریافت می کنید.

سایت متحد موثر با تعداد خوانندگانی که به دست می آورید اندازه گیری نمی شود. این کار براساس کیفیت مشترکین شما و اگر نرخ تبدیل بالایی وجود داشته باشد ، اندازه گیری می شود – این بدان معنی است که می توانید آنها را به سود تبدیل کنید. اگر می خواهید خوانندگان روی پیوندهای شما کلیک کنند ، موضوعی را براساس علاقه و دانش خود انتخاب کنید. اگرچه قرار دادن سود در وهله اول وسوسه انگیز است ، آن را کمترین اولویت خود قرار دهید تا بتوانید روی موارد مهمتر تمرکز کنید. در آخر ، خاص باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا