دنیای وب

چگونه یک فروشنده مارک معتبرتر داشته باشیم – واقعی


صادقانه و با احتیاط برند خود را طراحی کنید طی چند سال گذشته ، من اطلاعات بیشتری در مورد D&I در محل کار شنیده ام. کلمات “تفاوت” و “مقدمه” یکسان هستند ، اما معانی مختلفی دارند. وكیلوی معروف ورنو میرز توضیح داد: “یك مهمانی عاشقانه به یك مهمانی دعوت می شود. رقص درخواست می شود.” بازاریابی با هم مشابه D&I است و منابع انسانی را کاهش می دهد. این به شکل ظاهری افرادی از پس زمینه های مختلف در قالب تبلیغ شما اشاره دارد. این بدان معناست که عواملی مانند: • سن • نژاد • جنسیت • جنسیت • شکل ظاهری یک برند علاوه بر ایجاد حس بیان صورت برای مشتریان ، می تواند به شما کمک کند: • دسترسی بالقوه به مشتری • ایجاد اعتماد و اعتماد به نفس ارتقا relationships روابط رسانه های اجتماعی و وب سایت ها • فروش و بازدید از وب سایت خود را به فیدهای اینستاگرام افزایش دهید ، بازاریابی وابسته می تواند قسمت بزرگی از استراتژی رسانه های اجتماعی شما باشد – فروش – اما اگر این کار را طبق واقعیت انجام ندهید. بیایید سه روش برای افزودن تنوع به مارک شما را به روشی دقیق و قابل دسترسی بررسی کنیم. 1. مخاطبان هدف خود را ، نه همه. معاملات واقعی تلاشی برای یافتن تصویری از سهام نیست که شامل تمام اطلاعات جمعیتی موجود در آن باشد. اما کسب و کار خود را به صورت داخلی و خارجی آگاه کنید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما در مسیر تبلیغات قرار دارند. شما آنجا هستید به یاد داشته باشید: مشتریان شما می توانند تفاوت بین یک آزمون اجباری و یک آزمون واقعی را تشخیص دهند. و اگر احساس می کنند به شکل واقعی نمایندگی دارند ، تمایل بیشتری دارند که از تجارت کوچک شما پشتیبانی کنند. دارند. طبق نظرسنجی مشتری سال 2019 توسط Google و The Women Quotient ، 64٪ از کل پاسخ دهندگان پس از مشاهده تبلیغات متغیر یا در نظر گرفته شده اقدام کردند. در برند خود بمانید. شاید به یاد داشته باشید که Dove یک مسابقه بسیار زیبایی بود. اولین تبلیغ آنها این بود که یک زن سالم قبل از اینکه تصویر را دوباره روی آن قرار دهد و روی یک بشقاب قرار دهد ، بنشیند و آرایش و آرایش کند. ، همانطور که در تلویزیون و اینترنت می بینیم ، فرم یکسان نبود. داو ، که در همه کارزارهای خود از زنان با هر پیشینه ، شکل و اندازه استفاده می کند ، از آن برای ساخت بازار استفاده کرده و قول داده است که دیگر هرگز تصویری ایجاد نکند. من از این مثال استفاده می کنم اما نمی خواهم مثل کبوتر باشی. من می خواهم شما در کار خود تمیز و منظم باشید. اگر لباس های زیادی نفروشید ، یک زن بزرگتر در تبلیغات کاملاً خراب خواهد شد. اگر اندازه لباس را افزایش دهید ، استفاده از مدل های نازک باعث کاهش مشتریان شما می شود. این موضوع با درک عمیق تری از افرادی که وارد کار شما می شوند تکرار می شود. خواندن: اهمیت بازاریابی مارک برای یک وب سایت موفق ، مطمئن هستم که به وب سایت شخصی برخورد کرده اید و احساس می کنید مشکلی پیش آمده است. یا ممکن است شما بدون دلیل مشخصی کشته شده باشید. درعوض ، سریعاً برای مشاهده وب سایت رقیب ، جایی که احساس راحتی و امنیت بیشتری می کنید ، کلیک کنید.اگر اهمیتی برای یافتن مخاطب مورد نظر خود ندارید ، ممکن است بازدیدکنندگان شما نیز چنین احساسی داشته باشند. در این پست ، من 5 س youالی را که باید برای یافتن کسب و کار خود و ایجاد موثرترین وب سایت ممکن به آنها پاسخ دهید ، به اشتراک می گذارم. درباره وب سایت ما بیشتر بخوانید. همیشه مهربان باشید. اگر می خواهید مشتریان خود را درک کنید ، باید یک داستان معتبر تعریف کنید و فقط یک محصول یا خدمات را بفروشید. ببینید مشتریان هدف شما چه می خواهند ، چه نیاز دارند و چه می خواهند. آیا محصول یا خدمات شما زندگی آنها را تغییر می دهد؟ وقتی دلیل را فهمیدید ، از طریق یک شرکت دلسوز به آنها بگویید. فروش هیجان انگیز به این معنی است که خود را جای مشتری های خود قرار دهید تا بهتر به آنها خدمات دهید. و بر خلاف عطوفت که همان شفقت است ، دلسوزی به معنای تفکر در مورد موقعیت های دیگر است. مخاطبان شما می خواهند نیازهای خود را درک کنند و این چیزی نیست که بسیاری از فرهنگ ها درباره آن فکر می کنند. شما ممکن است با یک متخصص در مورد اطلاعات دموگرافیکی که می خواهید نمایندگی کنید مصاحبه کنید یا افرادی که واقعاً از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند را تأیید کنید. چگونه برند خود را به صورت روزمره تسهیل کنیم از آنجا که بازاریابان باید با پیشرفت ، استراتژی (یا میانه) خود را مرتباً بهبود بخشند ، این امر باید منجر به بازاریابی بیشتر شود. مشتریان شما می خواهند احساس كنید كه آنها را می فهمید مشتریان بیشتر و بیشتر با این شركت ارتباط برقرار می كنند نه تنها به این دلیل كه آنها می خواهند چیزی خریداری كنند بلكه ایده ها و ارزش های آن مارك را نیز به اشتراک بگذارند. مخاطبان هدف خود را پیدا کنید. بهبود داده های شما به مشتریان خود گوش دهید ، چه بررسی آنلاین و چه نظر در شبکه های اجتماعی. متعهد شوید سعی کنید هر روز به خوبی به مشتریان خود کمک کنید تا به برند خود ایمان داشته باشند! برای موفقیت در کار ، سوزان
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا