دنیای وب

چگونه یک لوله کش خوب انتخاب کنیم

این شیر آب در حال نشت است. شما سعی کرده اید و خودتان نشتی را بدون نتیجه برطرف کرده اید. شما به یک لوله کش احتیاج دارید. چه کار می کنی؟

1. از اینترنت استفاده کنید.

بیشتر شرکت های لوله کشی در اینترنت تبلیغ می کنند. در اینجا یک روش آسان برای بررسی رتبه بندی و بررسی مشتری از یک لوله کش در منطقه شما وجود دارد. از سه لینک اول بالاتر از نتایج خود و از کنار خودداری کنید. اینها کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک هستند و هزینه آنها همیشه به شما تحویل داده می شود (Google برای هر کلیک حداکثر 60.00 شارژ می گیرد ، مراقب باشید!). شما همچنین می توانید کوپن های ارزشمندی را پیدا کنید که در وب سایت های لوله کش دفن شده اند.

2. اگر مجبور نیستید ناامید نشوید.

لوله کش های خوب برنامه کاری شلوغی دارند. اگر 3 ماه روی شیر آب نشتی صبر کنید ، پس آخرین روز چیست؟ درخواست خدمات در همان روز ممکن است هزینه اضافی برای شما داشته باشد. برنامه لوله کش را بزنید و متوجه می شوید که کیف پول او بهتر است.

3. برآورد رایگان را درخواست کنید.

این یک هنر لوله کشی یک هنر در حال مرگ است ، اما هنوز هم می توانید آن را پیدا کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که یک شرکت فقط به دلیل دعوت شما به خانه خود حداکثر 70.00 شارژ دریافت کند. در اینجا یک نمودار بازاریابی برای رسیدن به درب منزل آورده شده است. اگرچه قیمت تعمیرات بالا به نظر می رسد ، اما لوله کش ها شرط می بندند که شما زمان بیشتری را برای انتظار یا “هزینه های پرواز” گزاف رها نخواهید کرد. تخمین های رایگان وجود دارد. شما فقط باید آنها را جستجو کنید.

4- به دنبال “M” بگردید و مجوزها را بررسی کنید.

شما احتمالاً این شماره خنده دار را به عنوان M36628 در کنار یک کامیون لوله کشی مشاهده کرده اید. این عدد بسیار مهمی برای شماست. این عدد به این معنی است که یک لوله کش اصلی در شرکت وجود دارد که به عنوان مشتری در برابر شما پاسخگو خواهد بود. اجازه ندهید یک لوله کش بدون مجوز وارد خانه شود! این می تواند به معنای یک فاجعه احتمالی باشد بدون اینکه شما مصرف کننده باشید. شما می توانید از لوله کش در خانه خود بخواهید که مجوز وی را بررسی کند ، ضروری است که این لوله کش در همه زمان کار هنگام کار با او باشد. همچنین می توانید برای بررسی بیمه و اعتبار یک شرکت یا مجوز (های) لوله کشی با هیئت بازرسان لوله کشی ایالتی تماس بگیرید.

5. هنگامی که یک لوله کش خوب پیدا کردید ، آن را نگه دارید.

وقتی به لوله کش احتیاج دارید ، به لوله کش خوبی نیز احتیاج دارید. از لوله کش آدرس ایمیل و اطلاعات تماس خود را بخواهید. یک راه خوب این است که لوله کش را در پوشه های ایمیل خود نگه دارید. چند مخاطب در این پوشه وجود دارد که اخیراً با آنها تماس نگرفته اید؟ به من اعتماد کنید ، لوله کش به سلام و احوال پرسی اهمیتی نمی دهد ، او فقط می خواهد در مواقعی که به آن احتیاج دارید تماس بگیرید. یک کارت ویزیت را در زیر کمد قرار دهید. آن را پشت چیزی بنویسید که خلاص نخواهید شد. یک لوله کش که با مشتری خود تماس می گیرد در ساعت 2 بامداد تماس می گیرد نسبت به کسی که نمی شناسد ، بخشنده تر است.

با خیال راحت از این پنج پیشنهاد برای انتخاب لوله کش مناسب خود کمک بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا