دنیای وب

چگونه یک محصول را از طریق بازاریابی اینترنتی تبلیغ کنیم

تبلیغ محصول در هنگام کار با بازاریابی اینترنتی (بازاریابی وابسته ، بازاریابی الکترونیکی و …) یکی از مهمترین مراحل مورد نیاز است ، زیرا بدون تبلیغات خوب ، فروش اتفاق نخواهد افتاد.

برای تبلیغ کالایی ، ابتدا باید نیازها و خواسته های متخصص را در نظر بگیرید. هنگام تبلیغ کالایی ، او باید سعی کند کلمات و الگوهای وب سایت را انتخاب کند (در صورت داشتن آن) ، و غیره … ، فشار روحی روانی را برای مشتری برای خرید محصول ایجاد کند. اگر علاقه مندید درباره چگونگی تأثیر آن بر روان مشتری بیشتر بدانید ، به وب سایتی که در پایین این مقاله ذکر شده بروید و وارد قسمت روانشناسی در قسمت بازاریابی اینترنتی شوید.

با مراجعه به روش ها / ابزارهای مختلف برای تبلیغ یک محصول ، ذکر این نکته مهم است که هم محصولات رایگان و هم محصولات پولی وجود دارد.

روش های رایگان شامل:

1. نوشتن مقاله

مقاله ای بنویسید و آن را به پایگاه های مختلف مقاله مانند Ezine ، Squidoo ، HubPages و غیره ارسال کنید … با این کار مزایای مختلفی به دست می آورید. اول و مهمترین ، این سایتها دارای رتبه بالایی در موتورهای جستجو هستند (که این به معنای نمایش بهتر برای تبلیغ شما است). ثانیاً ، برخی از این افراد (مانند Squidoo و HubPages) میزان درآمدی را که با AdSense در مقالات شما کسب می کنند با شما تقسیم می کنند (که به معنای سود اضافی درآمد است) و خیلی بیشتر.

2. انتشار انجمن

در انجمن ها بنویسید و مشارکت کنید (معمولاً می توانید پیوند خود را در فضایی زیر پست ها قرار دهید).

3. وبلاگ را منتشر کنید

این مورد در انجمن ها نیز وجود دارد ، اما در اینجا شما باید پیوند را ارسال کنید.

4. شبکه های اجتماعی

پیوند محصول (یا سایتی که آن را تبلیغ می کنید) را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، مای اسپیس و غیره ارسال کنید … و به افراد موجود در شبکه خود بگویید که آن را بررسی کنند.

5. به دوستان خود بگویید

ویژگی به دوستان خود بگویید به اعتبار (که یک عامل روانشناختی است) متکی است و این احتمال فروش را بیشتر می کند.

6. بازاریابی از طریق ایمیل

برای هرکسی که در لیست شماست پیامی ارسال کنید یا پیام جدیدی ایجاد کنید (برای دیدن مثالی به سایت زیر سر بزنید و همزمان راهنمای بازاریابی آنلاین رایگان ما را ببینید).

7. سئو

اگر صاحب یک وب سایت و نام دامنه هستید ، استفاده از SEO (بهینه سازی موتور جستجو) راهی عالی برای جذب بازدید کننده بیشتر و فروش بیشتر است.

8- تقریباً هر چیز دیگری که فکرش را بکنید.

از آنجا که تنها دو روش پرداختی برای تبلیغ آنلاین یک محصول / خدمات وجود دارد که واقعاً شایسته ذکر هستند ، در لیست زیر فقط این دو ذکر شده است:

1. یک وب سایت

ایجاد یک وب سایت لازم نیست دشوار یا پرهزینه باشد ، برای دستیابی به این امر چند روش مختلف وجود دارد (بیشتر در لینک ارائه شده در زیر).

2. قدرت خرید

PPC (PPC) سیستمی است که در آن شما برای هر کلیک روی آگهی ارسال شده خود هزینه پرداخت می کنید. مشهورترین و بالقوه مفیدترین آنها Google و Yahoo هستند.

بنابراین ، نه تنها راه های رایگان بیشتری برای تبلیغ محصول / خدماتی که شما ارائه می دهید (یا شرکت های وابسته با آن) وجود دارد ، بلکه مقرون به صرفه تر است (با توجه به اینکه رایگان هستند و ممکن است برای مدت نامحدود باقی بمانند) با این حال ، تهیه یک وب سایت را در نظر بگیرید ، زیرا ممکن است این امکان را برای افزایش نرخ تبدیل و افزایش فروش شما فراهم کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا