دنیای وب

چگونه NBN می تواند مراقبت های بهداشتی در استرالیا را متحول کند

استرالیا در خط مقدم انقلاب ارتباطات قرار دارد. با ایجاد بزرگترین و پیچیده ترین شبکه پهن باند در کشور، استرالیا به مرکز پیشرفت اقتصادی، فناوری و اجتماعی تبدیل خواهد شد، زیرا تأثیر پهنای باند ملی به طور کامل درک می شود.

در حالی که بر کسی پوشیده نیست که تقریباً هر جنبه از زندگی ما تحت تأثیر NBN قرار می گیرد، مهم است که توجه داشته باشیم که بسیاری از زیرساخت های اجتماعی بیشترین سود را دارند. پیشرفت‌ها در ارتباطات باعث تغییر در بخش مراقبت‌های بهداشتی می‌شود که هرگز قبلاً نبوده است، و استرالیا با ظهور عصر NBN در خط مقدم این تغییرات قرار خواهد گرفت.

مراقبت های بهداشتی بخشی از زیرساخت های اجتماعی است که برای رشد کشور ضروری است. افراد سالم پیشگامان توسعه و رشد هر ملتی هستند. با این حال، این بخش اغلب توسط بار افرادی که باید از آنها مراقبت کند با مشکل مواجه می شود.

NBN بسیار مورد تقاضا خواهد بود و در بازوی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای بهبود خدمات و ارائه تجربه بهتر مراقبت از بیمار مورد توجه قرار می گیرد. NBN در استرالیا به ایجاد روابط با بیماران، بهبود خدمات، ایجاد بسترهای خدماتی جدید و گسترش ردپای خدمات کمک خواهد کرد. به عبارت دیگر، NBN فرصت های جدید زیادی را باز می کند و به ارائه دهندگان موجود کمک می کند خدمات خود را گسترش دهند. برخی از زمینه های کلیدی که NBN می تواند خدمات خود را بهبود بخشد عبارتند از:

تماس با بیمار:

بیماران بستری بهبود یافته برای برقراری ارتباط با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خواهند داشت. فناوری قدرتمند اکنون به بیماران در انتهای دیگر این امکان را می دهد تا به حالت عادی بازگردند و دسترسی بهتری به خدمات پزشکی داشته باشند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اکنون می توانند با بیماران ارتباط برقرار کنند و بنابراین از بیماری های مختلف قبل از ظهور جلوگیری می کنند.

تجربه بیمار:

دیگر از صف های طولانی و زمان انتظار خبری نیست. فوراً با پزشک خود تماس بگیرید و به دنبال نتایج بهتر باشید. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اکنون می توانند پلتفرم را شهودی تر و متمرکز بر بیمار کنند تا اطمینان حاصل شود که بیماران تجربه مثبت و لذت بخشی دارند. سیستم‌های PABX بهبودیافته ممکن است در حال حاضر امری عادی باشند و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی را با گزینه‌های تماس، پاسخگویی خودکار و اتوماسیون پر می‌کنند – که هر کدام می‌توانند ابزاری عالی برای بهبود تجربه بیمار باشند.

مراقبت از بیمار:

شما از بیمارانی مراقبت می کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آنها دارند، بنابراین می توانید توصیه های دقیق و دقیق تری به آنها بدهید. خدمات شخصی سازی شده تضمین می کند که بیماران شما نه تنها مراقبت دقیق مورد نیاز خود را دریافت می کنند، بلکه دید بهتری نسبت به خدمات شما دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا