ساختمان و مسکن

چگونگی زندگی در طراحی خانه تأثیر می گذارد

هنوز هم می توانم بحران دنباله شن را در زیر لاستیک های Grandpa Dodge Fury در خانه پدربزرگ و مادربزرگم در Cuyahoga Falls ، اوهایو بشنوم. به یاد دارم خانه چطور برای آنها و مادربزرگم ، که با آنها زندگی می کردند ، مناسب بود و همه چیز در خانه آنها چگونه بود. در آن زمان خانه ها کوچکتر و کمتر پیچیده بودند ، همانطور که زندگی افرادی که از این خانه ها محافظت می شدند ، بودند. آنها در مزرعه فروتن خود بسیار راحت بودند. این خانه اختصاصی نبود ، اما مانند هیچ خانه دیگری در منطقه آنها نبود. کوچک ، اما جادار و شخصیت بود. با شناختن پدربزرگم ، من مطمئن هستم که او در حال خرید بهترین معامله در خیابان است ، اما او همچنین ساخت و ساز را می دانست و از مصالح باکیفیت ساختمانی محکم به دست می آورد.

وقتی معمار بودم ، به طور جدی در مورد طراحی خانه فکر کردم و می دانم چگونه آن خانه این کار را برای آنها درست کرده است. دوست دارم فکر کنم خانه کوچک آرام آنها توسط کسی طراحی شده و ساخته شده است که ایده خوبی از خانواده شما دارد که می خواهید در آنجا زندگی کنید. زندگی ما اکنون متنوع تر و پیچیده تر است ، و طراحی خانه ما باید از این موضوع پشتیبانی کند و منعکس کند.

امروزه فرصت های نوآوری معماری در طراحی خانه بی حد و مرز هستند – مصالح جدید ساختمانی ، محصولات و فناوری ها دائماً معرفی می شوند و فناوری های جدید تأثیر دارند. برخلاف روزهای گذشته وقتی الگوهای تاریخی بر طراحی خانه حاکم بودند ، گزینه های امروز ما گسترده است. ما آزادیم که روش را تفسیر کنیم ، یا سبک خود را برای برآورده کردن خواسته های زیبایی شناختی خود ایجاد کنیم.

با این حال ، تمام این ابزار طراحی موجود به ندرت برای ایجاد خانه برای صاحبان آنها استفاده می شود. درعوض ، صاحبان خانه خود را مجبور می كنند از میان چند طبقه طبقه كه برای جذب بازار وسیع طراحی شده اند ، انتخاب كنند و سپس تلاش كنند تا فقط با رنگ ، فرش و مبلمان ، شخصیت و شخصیت خود را به آنها بدهند. ما سعی می کنیم با ویژگی ها و دکوراسیون خانه خود را بسازیم و هرگز آن را به همان طراحی معماری که زندگی خانه را می بخشد در نظر نگیریم.

آنچه ممکن است را از دست می دهیم و به جای خانه به خانه دیگری ختم می شویم.

طراحی و ساخت خانه جدید فرصتی است برای ایجاد چیزی کاملاً جدید ، چیزی منحصر به فرد ، چیزی منحصر به فرد مانند شما. ما در خانه های زیادی کار می کنیم که از هر طبقه بندی سبک مخالفت می کنند زیرا الهام بخشیدن به آنها ، “سبک” آنها از زندگی صاحبان آنها ناشی می شود. این خانه ها با شخصیت ساخته شده اند زیرا مصالح اصلی ساختمان – معماری و “تزئین” نمی توانند از هم جدا شوند.

خانه هایی مثل این بسیار بیشتر از تعداد اتاق های خواب و اندازه یک طبقه کف هستند – این همان خانه هایی است که شما دوباره و بار دیگر به آن نگاه می کنید و فکر می کنید ، “وای ، چیزی در این خانه وجود دارد که من واقعاً دوستش دارم.” آنچه شما در مورد این خانه ها دوست دارید ، نتیجه این است که صاحبان از ابتدا نقش فعالی در ایجاد طرح دارند. آنها می فهمند که خانه ها از زندگی ، عشق ، خاطره ها ، خواسته ها و فضاها ساخته شده اند – اتاقهای نشیمن ، شکل گیری تاج و پرده ها.

مکالمات ما با این مشتریان با “چقدر اتاق خواب به شما نیاز دارید” شروع نمی شود. یا “چه اندازه خانه را می خواهید؟” آنها با این کار شروع می کنند “رویاهای شما چیست و چگونه می خواهید زندگی کنید؟”

آن بحث ها و طرح هایی که از آنها شکل می گیرد ، همان چیزی است که یک خانه واقعاً اختصاص داده شده در آن وجود دارد

یک طراحی منزل خوب ، مردم را به روشهای سرگرم کننده جمع می کند. این یک خانواده را به عنوان یک کل ، و برای حفظ حریم خصوصی همه فراهم می کند. طراحی خوب همه این موارد را انجام می دهد ، و زمان لازم برای سؤال از مشتریان در مورد جزئیات زندگی روزمره خود را شروع می کند. اولین کاری که شما هنگام صبح بیدار شدن از خواب بطور مستقیم برای دوش گرفتن یا رفتن به دستگاه قهوه انجام می دهید چیست؟ آیا کودکان صبحانه را روی میز می خورند یا در راه بیرون رفتن از درب ، میان وعده می خورند؟

آخرین مشتری من شیوه خوردن خانواده اش را “ضرب و شتم” توصیف کرد. این نکته کوچک در مورد الزامات طراحی در آشپزخانه اش چیزهای بیشتری می گوید – خیلی بیشتر از آنچه که در فروشگاههای گنجه خود کشف کرده بود. ما ساعتها قبل از ترسیم یک خط با مشتریان خود صحبت می کنیم. تعهد به کمترین تلاش برای غربالگری شخصیت خانوادگی آنها ، انکار مزایای طراحی خانه های سفارشی است.

سبک زندگی از نسلی به نسل دیگر تغییر می کند و خانه ها نیز باید تغییر کنند. با این حال ، اکثر خانه های ساخته شده امروز چیزی فراتر از نسخه های به روز شده از طرح های استعماری 300 ساله نیست. به طرز شگفت آور ، ما هنوز در حال ساختن نمایشگاه های رسمی و اتاق های غذاخوری برای خانواده هایی هستیم که هرگز از آنها استفاده نمی کنند. خانه بهتر و تجربه بهتر زندگی نتیجه ای است که مشتری و معمار با هم همکاری می کنند تا از منحصر به فرد بودن شیوه زندگی مشتری و چگونگی برقراری ارتباط و طراحی خانه استفاده کنند.

پدربزرگ و مادربزرگ من سالها پیش برای بازنشستگی به جنوب نقل مکان کردند و خانه قدیمی را پشت سر خانواده بعدی گذاشتند.

من نمی دانم که آیا این متناسب با صاحبان جدید است و همین طور پدربزرگ و مادربزرگم نیز اتفاق افتاده است یا اینکه باید برای اسکان تغییراتی ایجاد کنند آنها یک سبک زندگی بی نظیر؟

امیدوارم راه را پاک نکرده باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا