دنیای وب

چگونگی ساخت لیست های چک سودآور – بررسی “لیست سیستم سود” جیمی دی براون

اگر تازه وارد بازاریابی وابسته هستید و یا محصولات خود را برای فروش دارید ، ایجاد یک لیست ایمیل اشتراک مشترکی اساسی برای موفقیت شما است.

حقیقت این است که… بیشتر بازدید کنندگان سایت شما اولین خرید خود را انجام نمی دهند. آمارها نشان می دهد که پیش از خرید نهایی ، به طور متوسط ​​7 صفحه ای به هر وب سایت خاص منتهی می شود.

گرفتن لیست اشتراک راهی برای ایجاد اعتماد به نفس در مشتریان نمی دهد بلکه راهی را برای شما فراهم می کند که در آینده با آنها در ارتباط باشید. کوز … شما می خواهید که آنها به صورت ناخوشایند برگردند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نویسنده و بازاریابی اینترنتی گورو جیمی براون برای ساخت لیست اشتراک به عنوان Grand Poo’Baa توصیف شده است. بنابراین وقتی جیمی یک “لیست سیستم سود” را منتشر کرد مجبور شدم بلافاصله آن را چک کنم.

در داخل سیستم سود ، جیمی کل فرآیند فهرست سازی را به شش مرحله آسان برای دنبال کردن تقسیم کرد. اکنون … اینها همان مراحل اساسی هستند که همه سازندگان لیست بزرگ از یک طریق یا روش دیگر استفاده می کنند.

این چیزی است که شما یاد خواهید گرفت:

1. نحوه ایجاد یک صفحه فرود موثر

2. نحوه هدایت ترافیک به صفحه فرود خود

3. چه و چگونه پیشنهاد خود را ارائه دهید

4. نحوه نوشتن خطوط موضوع موثر (برای باز کردن ایمیل های شما)

5. چگونه می توان خوانندگان خود را پس از باز کردن پیام اقدام به اقدام کرد (فروش کنید)

6. نحوه شکستن فیلترهای اسپم

مثل همیشه ، جیمی کار بزرگی را برای تقسیم هر مرحله از سیستم به اسلایدهای قابل درک آسان انجام می دهد. “سیستم سود لیست” به صورت PDF و همچنین MP3 می آید. من فکر می کنم جیمی وقتی ضبط MP3 ها را تحریک کرد اما باز هم کالاها را تحویل داد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا