دنیای وب

چگونگی گوش دادن به این پادکست می تواند شما را تقریبا بیشتر کند

چه کسی می دانست که رادیو با مرگ آرام خواهد مرد و پادکست ها بالا می روند؟ فکر می کنم استیو جابز این کار را کرد. او باهوش است. فکر می کنم یک روز او به جاهایی می رود.

اخیراً ، من کاملاً پادکست شده ام. برای من ، این نقطه زیبا از گوش دادن منفعل در طی فعالیت های خاص. به ندرت ، هیچ کاری انجام نمی دهم و فقط به گوش دادن توجه می کنم. من معمولاً در ماشین یا در تردمیل هستم. به آن مرد تبدیل شد که با جوانه‌های گوشش در جاده رانندگی کرد. آیا قانونی است؟ مطمئن نیستم.

من منحرف شدم. من تصمیم گرفتم بهترین انتخاب های پادکست خود را به شما ارائه دهم. بنابراین ، در اینجا ما ترتیب خاصی نداریم.

بهترین کارآفرینان اینترنتی / تجاری / پادکست

1. صعود به بالا – این پسر ، دیوید وستمن گارلند ، استثنایی است. او بهترین دوستی است که من هرگز ندیده ام. او یک سبک مصاحبه برای لری کینگ دارد. او شما را در حالی که مشغول تحصیل پزشکی قرون وسطایی (کلام او) بودید ، باعث خندیدن پشت شما شد.

2. پادکست هوشمند هوشمند درآمد – این شخص میزبان نام او پت فلین است. من و من چند سال پیش در برنامه ای به نام مسترینگ تجارت آنلاین شرکت کرده بودیم. از آن زمان او یکی از بهترین پادکست ها را در بازاریابی آنلاین ایجاد کرده است. او ناز ، باهوش ، صادق و اخلاقی است.

3. تسلط بر مشاغل اینترنتی – من قبل از ایجاد اولین وب سایت خود شروع به گوش دادن به این افراد کردم. آنها نامهای استرلینگ و جی را گذاشتند. آنها یک کار خوب را انجام می دهند و دنیای بازاریابی آنلاین را برای مبتدیان توضیح می دهند.

4. پادکست کسب و کار شیوه زندگی – دن اندروز این پادکست را از هر جای دنیا ساخته است. آخرین باری که بررسی کردم در بالی بود. پادکست اساساً درمورد نحوه مدیریت یک کسب و کار بصورت آنلاین و زندگی در سبک زندگی است که در یک هفته کاری چهار ساعته در مورد آن می خوانید.

5. میکسرایر – این پادکست اندرو وارنر است. او به عنوان یک مرد خبره سخت شهرت دارد. من واقعاً آن را پیدا نکردم. مرد هر چند کارهای خانه خود را انجام می دهد. این مصاحبه به سبک پادکست با حرکتگران و شیکرهای جهان است.

6. 37 سیگنال – این پادکست از طرف افرادی است که Base Camp ، Camp Fire و Back Pack را ایجاد کردند. آنها افراد بسیار باهوشی هستند که به شما می آموزند چگونه کار خود را به آنچه کار می کند و کار می کند تقسیم کنید و آنچه را که انجام نمی دهد از بین ببرد.

بهترین خنده دار / باهوش / پادکست

1. آدام کارولا – آدم از لولین ممکن است MTV را با دکتر درو بشناسد. آدم مردی باهوش و باهوش است که شما را به خندیدن و تفکر نگه می دارد. او در واقع کتاب رکوردهای جهانی گینس را برای بیشترین بار در پادکست دریافت کرده است.

2. دختر روی مرد با عایشه تیلور – این جوجه ای بسیار خنده دار است که دارای دهان دلپذیر است. او سرپرست سوپ مدرن و در سریال های تلویزیونی 24 بود. او بسیار متنوع و بسیار خنده دار است.

3. تجربه جو روگان – جو میزبان سابق فاکتور ترس بود و یک کمدین مسافرتی است. بسیار عمیق ، بسیار واقعی و واقعاً تاریک است. او حرفهای زیادی برای گفتن دارد

4. داستانهای ماهر – طنز / بازیگر نقش جی ماهر. او ممکن است خیلی خوب شناخته شده باشد که یا نقش جاسوسی را در جری مگوایر بازی کند یا با نیکی کاکس ازدواج کند (از برنامه تلویزیونی لاس وگاس). این واقعا خنده دار است و میهمانان خوبی است.

5. نردیست – من درباره این مرد اطلاعات زیادی ندارم. نام او کریس اندرسون است و او یک کمدین است. من واقعاً نمی دانم چرا پادکست “Nerdist” خوانده می شود. می دانم که او میهمانان خوبی دارد و مکالمه ای بسیار جالب.

بهترین آهنگ های دی جی

1. Life Tiesto Club – من طرفدار دیوانه آقای Tiesto هستم. امسال برای دیدن او در یونان زندگی کردم. شگفتآور بود. او به عنوان تست پادکست هفتگی در هنگام آزمایش موسیقی و سایر مجری های آهنگ برتر خود را انجام می دهد. قطعاً مورد علاقه من است.

2. بالاتر و فراتر از آن – مطمئن نیستید که این یک DJ یا دو نفر است. با این حال ، اگر دوست دارید موسیقی خانگی داشته باشید ، یک برنامه هفتگی عالی در رادیو دارند. نوشتن موسیقی برای این موسیقی بسیار عالی است.

۳ D مت داری پادکست شبانه – مت داری 100 بهترین مجری موسیقی است که در جهان گشت و گذار می کنند و از هر کجا که اتفاق می افتد پادکست تهیه می کنند. این با انواع مختلف موسیقی متفاوت است. او عاشق سبک موسیقی باشگاه خود بود.

4- Sander Van Doorn – ساندر DJ DJ در سطح جهانی است. او احتمالاً در جمع سه نفر برتر جهان قرار دارد. من این پادکست را دوست داشتم. موسیقی عالی و صحبت های کمی. فقط آهنگ های عالی

خب! حالا شما مالک آن هستید. پادکست مورد علاقه من.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا