طراحی و سئو وب سایت

کارت امتیاز متاداده نویسنده: چگونه امتیاز می گیرید؟

اگرچه من در یک شرکت نرم افزار رایانه کار می کردم ، اما تکنسین نبودم. من با کامپیوتر بزرگ نشده ام و تحصیلاتم یک آزمایش و خطا بوده است. گاهی این آموزش دردناک و گاهی خنده دار بود. یادگیری کامپیوتر و اینترنت قسمتهای مهم نوشتن است. اما یادگیری دشوار است. من همیشه امیدوارم که از آستانه های خاصی عبور کنم و بتوانم علوم کامپیوتر را بخوانم. این به نوعی درست است و من هنوز هم چیزهای جدیدی یاد می گیرم. من اخیراً پادکستی را دیدم به نام “Metadata is Your Brand” که توسط کیتی میس ، بنیانگذار B انتشار منتشر شده است. طبق گفته Meis ، فراداده اطلاعاتی است که توسط کامپیوتر برای دسترسی به اطلاعات یا در یک مورد توسط نویسنده “پیدا کردن کتاب به صورت آنلاین” استفاده می شود. اگر من و شما کارت نمره فراداده داریم ، چگونه نمره می گیریم؟ ما چه خواهیم کرد؟ چاپگر شما خوشحال است که به شما در انتخاب گروه کمک می کند. از زمانی که کتابی درباره سلامتی و سلامتی نوشتم ، فکر می کردم این یک “دسته” از سلامتی است. نه به نظر نمی رسد که آنها با “خودیاری” و “الهام” سازگار باشند. قبل از تولید کتاب ، باید ظرف شش ماه از دسته ها یا دسته ها مطلع شوید. بعد از اینکه قرارداد کتابم را امضا کردم ، ناشرم از من خواست که به کلمات کلیدی فکر کنم. چند کلمه: خانواده ، سرپرست ، مراقب ، گیرنده ، پرستار و پرستار. کتاب خود را بارگیری کنید و 25 مورد از آنها را امتحان کنید. تصاویر جلد را در وب سایت چاپگر و آمازون بررسی کنید. توجه داشته باشید که برخی از کتابها برجسته هستند و برخی دیگر در مقایسه با آنها ضعیف به نظر می رسند. جلد کتاب شما باید چشم نواز باشد و دارای عناصر منعکس کننده محتوا باشد. پوشش را می توان تغییر داد. وقتی شرکت دیگری شرکت چاپ کتاب من را خرید ، من درخواست جلد کردم. صاحبخانه از اطاعت خوشحال شد. این دسته شامل وب سایت های ناشران ، لیست های آمازون ، لیست کتاب ها و حضور در اینترنت است. با این حساب ، من اطلاعات اضافی را در پایین ایمیل خود اضافه کرده ام: بازدید از (لینک وب سایت) ، یادگیری (پیوند وبلاگ) ، پسندیدن (پیوند Facebook) ، اتصال (پیوند LinkedIn) و دنبال کردن (پیوند توییتر) مشاهده آمازون . گزینه های شما شامل درخواست از دوستان برای ارسال نظر ، پرداخت هزینه برای ایده ها ، بارگیری نسخه های الکترونیکی برای سایت های بررسی ، گروه های کتاب و باشگاه ها است. دریافت نظرات کند است ، بنابراین وقت کافی برای خود بگذارید برای دوستانی که با نوشتن نظر موافقت کردند اما موفق نشدند ، یک یادآوری ملایم ارسال کنند. از هشتگ ها استفاده کنید. این رویکرد جدیدی برای من است و ممکن است برای شما جدید باشد. هشتگ ها را به عنوان یک سیستم طبقه بندی فایل در نظر بگیرید. راشل اسپرانگ در پست آنلاین خود ، “نحوه استفاده از هشتگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی” این موضوع را توضیح می دهد. این سه سرویس عبارتند از: 1) منحصر به فرد و منحصر به فرد. 2) به خاطر سپردن آن را آسان کنید. 3) از آن در چندین رسانه اجتماعی استفاده کنید. شما می توانید فراداده نمایه خود را بهبود بخشید ، اما این یک روند ساده و مداوم است. اگر می خواهید کتاب خود را پیدا کنید چه می خواهید؟ از نظر خلاقیت ، تکنیک و فراداده فکر کنید.به چاپ کتاب های مورد علاقه خود کمک کنید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا