دنیای وب

کار از قیاس خانه

با هزاران نفر دیگر که هر هفته تصمیم می گیرند با استفاده از اینترنت در خانه کار کنند تا کالاها و خدمات متنوعی ، حراج های اینترنتی و غیره را به بازار عرضه کنند تا از کار روزمره دور شوند ، وقت آن است که نگاهی بیندازیم در چرایی وجود این پدیده

به نظر می رسد عدم امنیت شغلی در زندگی مدرن عامل اصلی در این گرایش به سمت بازاریابی اینترنتی به عنوان منبع اشتغال تمام وقت است. این علاوه بر جاده های پر ازدحام و حمل و نقل عمومی مورد نیاز برای رفت و آمد به محل کار است. سفر اغلب می تواند تا چهار ساعت در روز کاری اضافه کند. کارگران به خانه می رسند تا کودکان را در رختخواب و خواب خود ببینند – هیچ شوخی برای شوهران ندارد زیرا آنها از روز دیگر مسابقه موش خسته شده اند. این عوامل با هم ترکیب شده و کار در خانه را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند.

داده های اخیراً منتشر شده پیش بینی می کند بزرگسالانی که امروز وارد کار می شوند (2008) دارای پنج یا چند شغل جداگانه هستند ، که اغلب بین هر شغل نیاز به درجه ای از آموزش مجدد دارند. این را با زمان پدربزرگ و مادربزرگ مقایسه کنید که در آنجا ترک تحصیل ، کار کردن و ماندن در آنجا تا زمان بازنشستگی معمول بود. این کار هم به کارفرما و هم به کارمند خود به ایثار و حتی فداکاری زیاد احتیاج دارد. امروز ، متأسفانه ، جهان بسیار سریع در حال حرکت است و پیشرفت های فناوری این اطمینان را می دهد که کودک جیر جیر امروز زباله منسوخ فردا است. این دلیل دیگری است که باعث می شود افراد بیشتر وقت خود را برای کار در خانه اختصاص دهند و سعی کنند آن را دائمی کنند.

[Sideline:

I have met only two people that financially support their lifestyle by internet marketing and both started in a home office but have since rented office space and hired staff to turbocharge their online businesses. – Yes, they too only hire staff for as long as they need them and then hire somebody else to move to the next level. It appears that loyalty still has limits or maybe technology forces redundancy much quicker because it is hard to keep up with new trends when 12 hours each are spent hard at work doing what you do best]

مطمئناً ، با توجه به علاقه مندان زیادی که به بازاریابی اینترنتی به عنوان راهی برای کار در خانه دارند ، هر روز طرح های زیادی در سراسر اینترنت ظاهر می شود که نویدبخش جدیدترین روش “اثبات فریب” برای کسب درآمد یک شبه است. بسیار مراقب باشید که برای سرمایه گذاری پول خود به چه کسی اعتماد دارید. به عنوان یک قاعده کلی ، ما دو معیار را توصیه می کنیم که همه باید بازاریاب اینترنتی باشند:

1. پول خود را در برنامه ای سرمایه گذاری کنید که مدت هاست وجود دارد و آزمون زمان را پشت سر گذاشته است. تعداد بسیار کمی از شرکت های آنلاین در این گروه قرار می گیرند.

2. فقط در برنامه ای پول قرار دهید که داده های نهایی در مورد آنچه انتظار دارید در ماه اول بدست آورید فراهم کند و اگر این کار را نکنید ، 30 روز ضمانت بازگشت کامل پول را ارائه می دهد.

اگر نرم افزاری که می خوانید در هیچ یک از دسته های فوق قرار نمی گیرد ، پیشنهاد می کنیم پول خود را در جیب خود نگه دارید. قراضه “یک میلیون درآمد” در آسمان پر است و به زودی قراضه جدید را فقط با قرار ملاقات دریافت خواهید کرد. به دست آوردن درآمد اضافی به آسانی به نظر نمی رسد.

مانند همه اقشار زندگی ، 20٪ از شما از طریق برنامه کار در خانه موفق به ایجاد درآمد خواهید شد. 80٪ باقیمانده هزینه زیادی را صرف رسیدن به هیچ جا نمی کند.

مقاله دیگری که به زودی فهرست منابع تثبیت شده درآمد آنلاین را دنبال خواهد كرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا