دنیای وب

کار با یک تأثیرگذار YouTube

وقتی صحبت از بازاریابی تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی می شود ، هیچ پلتفرمی بازدهی بهتری نسبت به YouTube ارائه نمی دهد. درخشش ستاره های این ویدیوهای آنلاین بیش از این افراد مشهور بزرگ است. این ستاره های YouTube با 1 میلیارد بیننده خود در راه موفقیت هستند و برای اثبات تأثیرگذاری بیشتر ، بیشتر مخاطبان نوجوان هستند.

مارک های تجاری می خواهند محصولات خود را بفروشند ، با پیروان وفادار ارتباط برقرار کنند YouTube Influencer یک استراتژی بازاریابی موثر و به طور فزاینده ای محبوب است ، زیرا توسط اکثر مارک ها اثبات و آزمایش شده است

یکی از بزرگترین چالش هایی که یک برند یا شرکت با آن روبرو است این است که چگونه می تواند برای مشتریان خود چشم اندازی کسب کند. هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید؟ اینفلوئنسرها می توانند در مقایسه با آنچه تبلیغات می تواند تأثیرگذار باشد ، تأثیر بگذارند زیرا طرفدارانی که با یک مروج یا اینفلوئنسر خاص ارتباط برقرار می کنند ، تمایل به تعامل با آن تأثیرگذار را دارند.

وقتی مارک ها به دنبال روش موثر ممکن برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود هستند ، گزینه هایی دارند. تبلیغات هدفمند ، گنجاندن اینفلوئنسر در تبلیغات و هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی اینفلوئنسر یا شاید گنجاندن اینفلوئنسر در یک تبلیغ یا یکپارچه سازی برند و داشتن اینفلوئنسر بدون انجام هرگونه تبلیغات ، ترافیک را به سمت برند سوق می دهد ، همه چیز فقط درمورد قابل مشاهده بودن و تأثیرگذاری است.

در اینجا برخی از حقایق در مورد کار با یک تأثیرگذار YouTube آورده شده است:

با اینفلوئنسرها شروع کنید

برای یافتن اینفلوئنسرها ، بسترهای زیادی برای شروع وجود دارد. لیست ، برآورد هزینه کار با تأثیرگذار و ابزاری برای تماس با نامزدهای احتمالی را پیدا خواهید کرد. این سیستم عامل ها چگونه کار می کنند و ایجاد می شوند.

مشارکت چگونه آغاز می شود؟

نمی توان این واقعیت را انکار کرد که اکثر مارک ها با تأثیرگذار درگیر می شوند. بسیاری از سیستم عامل ها هستند که مارک های تجاری را با تأثیرگذاران و بالعکس متصل می کنند. بسیاری از افراد معاملات مارک بیشتری نسبت به افراد دیگر انجام می دهند ، فقط در بسیاری از موارد وجود توانایی حضور در اینترنت وجود دارد.

به عنوان مثال ، یک نام تجاری به دنبال Beauty Vlogger است ، این جایگاه ویژه شماست اما شما در یک نتیجه جستجوی Google ظاهر نمی شوید ، قابل جستجو نیستید. در این صورت برای مراقبت سخت خواهید داشت. این باید به نوعی لیست باشد ، باید در نتیجه جستجو ظاهر شود.

اینفلوئنسر به چه مارک هایی نیاز دارد تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهد؟

گذشته از پول هنگفتی که این تأثیرگذار دریافت می کند ، کنترل خلاقانه نیز بخشی از جنبه هایی است که تأثیرگذار به آن نیاز دارد. مارک های تجاری باید اطمینان داشته باشند که تأثیرگذار قادر خواهد بود آنچه لازم است برای مخاطبانشان باشد را ارائه دهد. مارک ها می توانند راهنمایی کنند ، اما باید به تأثیرگذار اجازه دهند ایده ویدیویی را توسعه دهد. اینفلوئنسرها ساعت های زیادی را صرف تعریف مارک شخصی خود می کنند و یاد می گیرند که مخاطبانشان چه چیزی را دوست دارند. هنگامی که مارک تمام اطلاعات را به اینفلوئنسر می دهد و سپس آنها اجازه می دهند تا آن را از آنجا دریافت کند ، نتیجه این است که یک تأثیرگذار خوب می تواند راهی خلاقانه برای تبلیغ محصول ابداع کند. سپس جادو آغاز می شود.

آیا اینفلوئنسر برای کالایی که به بازار عرضه می شود مناسب است؟

با تحقیق خوب بدانید کانال اینفلوئنسر چیست و مخاطبان آنها چه کسانی هستند. فیلم های اینفلوئنسر را تماشا کنید و نظرات را بخوانید. اگر آنها کانال واقعا فعالی دارند و اینفلوئنسر فیلم های زیادی را در رابطه با محصول شما انجام می دهد ، پس احتمالاً او فرد مناسبی است که می خواهید.

م specialلفه ویژه یک کمپین عالی YouTube Influencer.

درست مثل موضوع قبلی ، همه چیز در مورد یافتن راه حل مناسب است. به عنوان مثال ، یک اینفلوئنسر معروف YouTube در زمینه آموزش های زیبایی 5 میلیون مشترک دارد و افرادی که هر حرکتی از این تأثیرگذار را تماشا می کنند ، اگر می خواستند یک پالت کانتور جدید را تبلیغ کنند ، مردم قطعاً این محصول را خریداری می کنند. هرچه یک تأثیرگذار بیشتر تأسیس شود ، آنها می توانند از آنچه معمولاً تبلیغ می کنند دور شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا