دنیای وب

کسب درآمد در خانه را یاد بگیرید

من سال ها به عنوان یک مدیر بازرگانی کار کردم و شروع کردم به چیزی که از شغلم می خواستم به دست نیاوردم. نمی دانم چه کنم. من همیشه پول زیادی به دست می آوردم. با این حال، زمانی که با خانواده و دوستانم می گذراندم بدتر می شد. تصمیم گرفتم از وقت آزاد استفاده کنم تا ببینم واقعاً می خواهم چه کار کنم و چرا.

خیلی زود تصمیم گرفتم 5 روز در هفته از دویدن موش ها به دفتر فرار کنم. من به یک شغل تمام وقت 9 تا 5 در دنیای شرکتی بازنگشتم، که با یک تماس تلفنی به دنیا سفر می کردم. با وجود اینکه پول زیادی به دست آوردم، می خواستم در خانه پول در بیاورم و هرگز به عقب نگاه نکردم.

فکر کردم، برای اینکه در خانه پول در بیاورم، باید دنیای بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرم. من در یک شرکت نرم افزاری کار می کردم اما دانشمند کامپیوتر نبودم. بدون ویز به هیچ وجه. با دانستن اصول اولیه و خطرات کوچک استفاده از کامپیوتر، فکر کردم تنها کاری که باید انجام دهم کنترل شبکه است.

به زودی یک دنیای جدید شگفت انگیز پیدا کردم. چیزی که من متوجه نشدم این بود که در دنیا چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، اما وارد آن شدم. یکی از اولین چیزهایی که یاد گرفتم نوع بازاریابی آنلاین بود.

– فروش محصولات مرتبط

-نوشتن مقاله

-انجمن

-وبلاگ ها

برنامه های وابسته جایی است که شما محصولات خود را به افراد دیگر می فروشید و آنها 50 درصد به شما کمیسیون می پردازند. محصولات دیگران را تبلیغ کنید و کمیسیون بگیرید، بدون نیاز به ایجاد محصولات خود. به نظر آسان است.

مقاله نویسی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات رایگان است. می توانید پیوندهای خود را در مقالات به وب سایت / وبلاگ یا محصول خود تبلیغ کنید. مطالب را در سراسر اینترنت پخش کنید. درون برای همیشه آنلاین می ماند. فرزندان شما سابقه ای از شما خواهند داشت. هرچه محتوای بیشتری داشته باشید، بیشتر دریافت می کنید و سپس شروع به انتشار می کنید.

انجمن ها پلتفرم های اینترنتی هستند که در مورد علایق مختلف جمع آوری و بحث می کنند. هنگامی که به این انجمن ها ملحق می شوید، می توانید روابط خود را ایجاد کنید و در این زمینه متخصص شوید. شما از یکدیگر حمایت می کنید و اعتماد ایجاد می کنید که بسیار مفید و سودمند است.

وبلاگ خود را ایجاد کنید. این مرکز تجاری شما می شود یا اگر محصولات را به عنوان مرکز کل جریان فروش خود بفروشید. تغذیه پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک با محتوا، درخشش شما را حفظ می کند. باز هم، ترافیک بیشتر برای مردم برای یافتن خدمات شما.

پس از ایجاد یک لیست، بلیط را در اختیار دارید. لیست فالوورهای شما بزرگترین دارایی شماست، زیرا آنها افرادی هستند که شما تبلیغ خواهید کرد. پس اعتماد ضروری است. اینجاست که ایمیل وارد می شود و سرویس پاسخگویی خودروی شما طلایی است. گفته می شود که باید به ازای هر مشتری در ماه یک دلار درآمد کسب کنید.

کسب درآمد را یاد بگیرید. این بلیط موفقیت است. روی یک دوره خوب بازاریابی و روانشناسی بازاریابی سرمایه گذاری کنید. سپس، سیستم خود را در جای خود قرار دهید، آن را پرورش دهید و رشد آن را تماشا کنید.

میل من به پول درآوردن در خانه به من هدیه ای واقعی داد که هرگز انتظارش را نداشتم. من عاشق این بازی هستم! آزادی زمان من بسیار راضی کننده است و ناگفته نماند که چقدر سود داشته است. من یاد می‌گیرم که همیشه در خانه پول در بیاورم زیرا هر روز تغییر می‌کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا