دنیای وب

کلمات کلیدی long tail چیست و چگونه کار می کنند؟

کلمات کلیدی Long Tail – معنای آنها در واقع چیست

کلمات کلیدی long tail آن سه و چهار کلمه کلیدی هستند و برای هر چیزی که می فروشید بسیار خاص هستند. می بینید ، وقتی مشتری از یک عبارت جستجوی بسیار خاص استفاده می کند ، تمایل دارد که به دنبال چیزی باشد که در واقع خریداری می کند. تقریباً در هر مورد ، جستجوی بسیار خاص به احتمال زیاد به فروش بیشتر از جستجوی عمومی و عمومی تبدیل می شود که بیشتر به سمت نوع تحقیقاتی که مصرف کنندگان معمولاً قبل از تصمیم گیری خرید انجام می دهند ، باشد.

برای کمک به نشان دادن این پدیده ، بیایید نگاهی به یک مسیر خرید گام به گام معمولی بیندازیم که مشتری مسیر خود را برای خرید طی می کند.

1. مصرف کننده از محصول آگاه می شود.

2. مصرف کننده در آمادگی برای خرید بالقوه به دنبال اطلاعات مربوط به این محصول است.

3. مصرف کننده گزینه های محصول (ویژگی ها ، قیمت گذاری و غیره …) را ارزیابی می کند.

4- مصرف کننده تصمیم خرید را می گیرد.

5- مصرف کننده کارت اعتباری خود را پس گرفته و معامله را به اتمام می رساند.

6. سپس مصرف کننده پس از خرید محصول را ارزیابی کرده و تصمیم می گیرد که آیا می خواهد آن را نگه دارد یا پس دهد.

با استفاده از مسیر شش مرحله ای بالا به سمت فرآیند خرید به عنوان الگوی ما ، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که می خواهید مصرف کننده ای را که در جایی در حدود مرحله 4 است ، هدف قرار دهید …

مصرف کننده تصمیم خرید را می گیرد.

… زیرا هنگامی که آنها تصمیم به خرید چیزی گرفتند ، سپس شروع به استفاده از عبارات جستجوی بسیار خاص برای تحقیق در مورد خرید مورد نظر خود می کنند.

حالا وقت خبرهای خوب است …

عبارات چند کلمه ای کاملاً خاص بسیار راحت تر از کلمات کلیدی منفرد یا عبارات کلیدی کلیدی دوگانه هستند.

این یک مثال خاص است. فرض کنید سایت شما در ابتدا تورهای کوهنوردی هدایت شده را در بریتیش کلمبیا می فروشد ، شما ممکن است یک عبارت عمومی مانند مسافرت را هدف قرار دهید. به هر حال ، تور ماجراجویی معمولاً نوعی سفر است که مردم دوست دارند هنگام مسافرت در تعطیلات در آن شرکت کنند.

با این حال ، اگر سعی کنید این عبارت را دنبال کنید ، در این صورت با رقابت مستقیم سایت های بزرگی مانند Trivago ot Tavelocity و غیره روبرو هستید … این ایده را به شما می دهد … بعید است که بتوانید به یکی از این سایت ها از بالا ضربه بزنید مگر اینکه در آن باشید مایل به سرمایه گذاری یک انبوه پول و یک کوه زمان.

اما مهمتر از همه ، سفر بهترین قایق قایقرانی نیست که می توانید هدف قرار دهید. به این دلیل که بسیاری از افرادی که با این عبارت جستجو می کنند بدنبال مواردی مانند بلیط هواپیما ، سفرهای دریایی در اقیانوس یا فقط جستجوی کلی در مورد مکانی هستند که ممکن است بخواهند بروند. آنها ممکن است با خود نگویند … “من به دنبال کسی هستم که در حالی که در ونکوور هستم تورهای راهنما برای مبتدیان برای صعود به کوه Grouse بفروشد تا بتوانم تابستان خانواده ام را به یک ماجراجویی سرگرم کننده برسانم.”

اگر آنها بودند ، به چیزی غیر از مسافرت می رسیدند.

این مفهوم کلمات کلیدی دم بلند است …

در اینجا چند عبارت کلیدی بسیار خاص وجود دارد که مربوط به مشتریانی است که در چرخه خرید تأخیر دارند – حداقل در مرحله سه و احتمالاً در مرحله چهار و احتمالاً مرحله پنج:

تورهای کوهنوردی Bc

• کوهنوردی مبتدی در بریتیش کلمبیا یا بریتیش کلمبیا

تورهای کوهنوردی با راهنما

تورهای کوهنوردی خانوادگی کوه گروز

البته اینها فقط چند نمونه است. من مطمئن هستم که شما می توانید بیشتر فکر کنید. با این حال ، موضوع دو برابر است.

1. رتبه بندی کلمات کلیدی دم بلند بسیار راحت تر است.

2. افرادی که با کلمات کلیدی طولانی جستجو می کنند به احتمال زیاد خریدار می شوند!

بیشتر خبر خوب …

البته این نشان می دهد که شما باید صفحاتی ایجاد کنید که بر جستجوگرانی که از کلمات کلیدی دم بلند استفاده می کنند تمرکز داشته باشد. و از آنجا که ترکیب های مختلف طولانی وجود دارد که محققان ممکن است برای خرید پیشنهاد شما استفاده کنند ، این بدان معنی است که شما احتمالاً صفحات بیشتری ایجاد خواهید کرد.

خوب ، خبر خوب این است که گوگل سایت هایی با صفحات بیشتر را دوست دارد. این باعث می شود سایت از نظر مشهورترین موتور جستجوگر جهان قابل توجه ، طبیعی تر و معتبرتر به نظر برسد. بخاطر داشته باشید که صفحات “منحصر به فرد” شما فقط به پیشنهادهای اصلی شما نیاز دارند ، اما بر روی طاقچه خاصی تمرکز می کنند.

بنابراین ، هر صفحه دارای یک عنوان منحصر به فرد ، متا تگ توضیحات ، برچسب هدر h1 و محتوای اصلی متمرکز بر ارائه شما با کلمه کلیدی طولانی است که برای هر صفحه خاص انتخاب می کنید. این علم موشک نیست ، اما قطعاً برای جلوگیری از مصرف کنندگان در مرحله بهینه فرآیند خرید ، به خوبی کار می کند!

بنابراین ، به جای تمرکز بر روی دو یا سه کلمه کلیدی عمومی که بسیار رقابتی هستند ، ده ها یا حتی صدها کلمه کلیدی دم بلند را که به راحتی قابل رتبه بندی هستند ، هدف قرار دهید.

با این حال به خاطر داشته باشید که نقطه ضعف تمرکز زیاد بر روی دم بلند این است که اگر عبارات بسیار خاصی را هدف قرار دهید ، ممکن است برای ادامه کار خود ترافیک کافی نداشته باشید. به همین دلیل بهتر است اگر داشته باشید:

چند صفحه با حجم بالای ترافیک کم هدف ارسال کنید ، و

• صفحات بسیار زیاد هر کدام مقادیر کمی از ترافیک با هدف را برای شما ارسال می کنند.

اما به طور کلی ، بهتر است به این فکر کنید؛ ترجیح می دهید برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید که روزانه 1000 بازدید کننده برای شما ارسال می کند یا 200 کلمه کلیدی که نیمی از آنها روزانه یک خریدار برای شما ارسال می کنند؟

پس از انجام ریاضیات ، خواهید دید که 100 خریدار بسیار بهتر از 1000 بازدید کننده سایت هستند که فقط تحقیق می کنند. شکی نیست که استفاده از کلمات کلیدی بسیار خاص نشان دهنده قصد خرید بیشتر مشتری است. این به سادگی منجر به فروش بیشتر می شود و البته همان چیزی است که واقعاً بدنبال آن هستید.

امیدوارم هنگام تنظیم استراتژی دیجیتال ، این برای شما مفید بوده باشد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا