دنیای وب

کلوپ تعطیلات بزرگ هیلتون – استراحتگاه های فلوریدا

هر استراحتگاه در نمونه کارهای کلوپ تعطیلات هیلتون ، نشان دهنده تعهد سازش ناپذیر هیلتون گراند از تعالی است. بیایید نگاهی به سه استراحتگاه برتر هیلتون در فلوریدا بیندازیم که تعهد هیلتون به تعالی را نشان می دهد.

کلوپ تعطیلات بزرگ هیلتون در South Beach ، میامی ، فلوریدا

هتل هیلتون Grand Vacations Club Resort که در قلب ساحل جنوبی میامی واقع شده است ، ظرافت شهری را با کافه های فضای باز ، معماری آرت دکو ، موزاییک فرهنگ و غرفه جهان وطنی تعریف می کند. مهمانان تنها چند قدم از مشهورترین بارها ، بوتیک ها ، گالری های هنری و اماکن فرهنگی محله فاصله دارند. پس از یک روز تفریح ​​در آفتاب و شب های رقص ، هر یک از سوئیت های زیبا و زیبا طراحی شده است. این ملک متمایز به عنوان یک سایت تاریخی ثبت شده ، جذابیت بی سابقه ساحل جنوبی جهان و جهان را نشان می دهد.

سوئیت های یک و دو خوابه دارای آشپزخانه های مجهز (بدون فر) و اینترنت بی سیم پرسرعت هستند.

امکانات رفاهی این بوتیک هتل شامل آبگرم جکوزی پشت بام (بدون استخر در محل) ، مرکز تجاری ، امکانات ورزشی ، خشکشویی در محل و پارکینگ 24 ساعته (بدون پارکینگ در محل) است.

کلوپ تعطیلات بزرگ هیلتون در SeaWorld ، اورلاندو ، فلوریدا

این هتل در میان مشهورترین پارک های تفریحی جهان در اورلاندو واقع شده است و این هتل با استفاده از هتل برمودا و امکانات رفاهی آن مطمئناً کل خانواده را راضی خواهد کرد. اقامتگاه با سلیقه ای راحتی و راحتی را فراهم می کند. این استراحتگاه که در آن سوی خیابان SeaWorld Orlando واقع شده است ، دارای استخرهای خیره کننده ، باغ های رنگارنگ و تفرجگاه تالاب آرام است. فقط چند دقیقه دورتر ، مهمانان همه جاذبه های محبوب اورلاندو را پیدا می کنند ، از جمله Wort Disney World Resort ، Universal Orlando Resort ، و Wet and Wild. با وجود مسابقات قهرمانی گلف و گزینه های تفریحی برای سنین مختلف نیز ، فعالیت های بی شماری وجود دارد که همه افراد خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

اقامتگاه ها شامل استودیوهای بزرگ یک ، دو و سه خوابه و سوئیت هستند. هر سوئیت دارای آشپزخانه کاملاً مجهز ، بالکن سرپوشیده ، خشک کن شوینده ، وان جکوزی در حمام اصلی و اینترنت بی سیم پرسرعت است.

امکانات رفاهی در این استراحتگاه زیبا هیلتون شامل گزینه های ناهار خوری در Provutions Market & Fresh Deli & Pizza و Coral Reef Pool Bar & Grille است. استراحت صاحبان سالن سینما ، برنامه سرگرمی برای همه سنین ، Hilton Fitness by Precor ، سه استخر گرم ، دو استخر کودک و پنج گرداب.

کلوپ تعطیلات بزرگ هیلتون در International Drive ، اورلاندو ، فلوریدا

دقایقی از Walt Disney World Resort و در مجاورت Outlet Premium اورلاندو ، کلوپ تعطیلات هیلتون گرند در International Drive امکانات فوق العاده ای را به مهمانان ارائه می دهد و محیطی مناسب برای تفریح ​​و آرامش را فراهم می کند. با دسترسی آسان به مجموعه ای از فعالیت ها و سرگرمی های بی پایان در منطقه ، گلف ، خرید و ناهار خوری ، میهمانان مطمئناً از تعطیلات فراموش نشدنی برای زندگی لذت می برند! یک میدان بزرگ به کلاب هاوس باز می شود و میهمانان می توانند از مسیر پیاده روی دریاچه ، استخرها و دیگر آبهای لذت ببرند.

اقامتگاه ها شامل استودیوهای بزرگ یک ، دو و سه خوابه و سوئیت های ایوان هستند. هر سوئیت بزرگ شامل آشپزخانه های کاملاً مجهز ، خشک کن لباسشویی ، وان جکوزی در سرویس بهداشتی اصلی و اینترنت بی سیم پرسرعت رایگان است.

میهمانان می توانند از غذاهای Fresco Deli ، استخر توسکانا و گریل ، و پیتزای تازه توسکانی لذت ببرند. این تفرجگاه دارای یک مرکز تجاری ، سالن رایانه ، برنامه سرگرمی طراحی شده برای همه سنین ، Hilton Fitness by Precor ، دو استخر شنای گرم ، سه وان آب جکوزی و چشمه های تعاملی برای کودکان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا