دنیای وب

کلیفورد ممکن است کلاهبرداری کند؟

کلیفورد می او که در هیپنوتیزم مکالمه صحبت می کند ، به موفقیت بی نظیری در بازاریابی اینترنتی دست یافته است. با توجه به این مسئله ، دانستن کلیفورد می به عنوان یک مرد موفق باعث می شود شما فکر کنید ، آیا شایعات مربوط به روند کلیفورد می صحیح است؟ اطلاعات زیادی در مورد هیپنوتیزم رگرسیون و احتکارهایی که با آن در ارتباط است ، منتقل شده است که یکی از آنها کلاهبرداری کلیفورد مای است.

آیا این می تواند معنایی داشته باشد؟

س: آیا باید دلیلی برای نگرانی و دلیل ایجاد کرد تا از هرگونه ارتباط با نام کلیفورد مه جلوگیری شود؟

کلیفورد می کارآفرین موفقی است که یک مشاغل مستقر در خانه را اداره می کند و دست خود را در شرکت های مختلفی امتحان کرده است ، آنقدر متنوع است که شما نمی دانید که چگونه به یک فرد ارتباط دارد. وی اکنون به دلیل وب سایت بازاریابی خصوصی خود شناخته شده است ، که می تواند همان چیزی باشد که مردم فکر می کنند ، پلتفرم Clifford Mee Scam است.

من از سایت بازدید کردم و بیشتر مطالب آن طبیعتاً آموزنده است ، و هیچ فروشی ناخوشایند از چیزی که می تواند در کلیفورد ماه مه توصیف کند وجود ندارد.

با این حال ، از نظر من ، فروش پیشنهادی و بازاریابی تهاجمی زیادی وجود دارد.

ممکن است در وب سایت وی فروش تهاجمی تبلیغاتی وجود داشته باشد ، اما این به سختی می تواند بخشی از کلاهبرداری کلیفورد می باشد ، درست است؟

پیشنهادات فروش خشونت آمیز ممکن است تحت تأثیر پروژه کارآفرینی گفتگوی هیپنوتیزم کلیفورد باشد ، که به او این امکان را می دهد تا عاقلانه کلمات را انتخاب کند و از قدرت متقاعد کننده زبان بهره ببرد. اگر چاپ زمینه فروش بسیار پیشنهادی که ممکن است بعضی اوقات شما را در مقابل قضاوت خوب شما ترغیب کند جرم است ، ممکن است مطالبی وجود داشته باشد که شما کلاهبرداری کلیفورد می را واقعی بدانید.

به هر حال، این چنین نیست؛ چاپ چنین مطالبی جرم محسوب نمی شود ، زیرا انتظار می رود خوانندگان تصمیم خرید خوبی را بگیرند. در هر کالایی که بخواهید کالای مورد نیاز را احتیاط کنید ، درست است؟

هیپنوتیزم مکالمه اکنون یکی از کانون های مهم کلیفورد مای است ، او به عنوان یکی از بنیانگذاران هیپنوتیزم نعوظ و پزشک اصلی NLP بدل شده است و البته نویسنده هم دوره تحصیل در منزل بسیار موفق با هیپنوتیزم تعاملی در کنار هیپنوتیزم معروف ایگور لیدوشوفسکی است.

موفقیت وی همچنین می تواند در زمینه هیپنوتیزم و بازاریابی اینترنتی باشد و او را مجبور به حساب آوردن با این حساب کند. بعضی اوقات موفقیت به قیمتی به دست می آید ، در این حالت ، افرادی که نمی توانند درک کنند که چگونه موفقیت شگفت انگیز کلیفورد موفق است ، به اعتقاد وی ، ممکن است آن را از طریق روش های غیرقانونی ، مانند حوزه عمومی کلیفورد ، کلاهبرداری کند.

توانایی ترغیب و تبحر در تبلیغات لزوماً جرم نیست. موفقیت کلیفورد در هیپنوتیزم چت و بازاریابی اینترنتی ، وی را به بخشی از کلاهبرداری کلیفورد می تبدیل نمی کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا