دنیای وب

کمیسیون حقوق بشر نیجریه از بنیاد CLEEN برای مقابله با نقض حقوق بشر تقدیر می کند

کمیسیون ملی حقوق بشر به بنیاد CLEEN جایزه حقوق بشر 2019 را به دلیل سهم قابل توجه آن در تقویت آژانس مجری قانون برای حمایت از حقوق بشر در نیجریه اعطا کرده است.

دکتر بنسون اولوگبو، مدیر اجرایی بنیاد، با دریافت این جایزه در روز یکشنبه، 8 دسامبر 2019 در هتل شرایتون و تاورز، ابوجا، این جایزه را به قربانیان و بازماندگان نقض حقوق بشر در نیجریه از سال 1960 تا 2019 تقدیم کرد.

CLEEN یک سازمان غیردولتی است که در ژانویه 1998 با ماموریت ارتقای نظم عمومی، امنیت و عدالت در دسترس از طریق تحقیقات علمی، حمایت قانونی، برنامه‌ها، اعتراضات و انتشارات، با دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی تأسیس شد.

این در واکنش به یک دیکتاتوری نظامی که مشخصه آن سوء استفاده های اجتماعی و مصونیت از مجازات توسط مقامات دولتی و نیاز به بهبود خدمات به شهروندان نیجریه، آفریقا و جهان است.

به مدت 21 سال، این بنیاد درگیر بهبود درک و حذف، رفتار و تبعیض و بهبود دسترسی به عدالت بوده است و قویاً از ایجاد میز جنسیت و واحد پاسخگویی به شکایات (CRU.) پلیس نیجریه با همکاری پلیس نیجریه حمایت کرده است. کمیسیون ملی حقوق بشر و بنیاد شبکه اصلاح پلیس نیجریه (NOPRIN) برای مراقبت از مردم

CLEEN در تبلیغات، امنیت، حفاظت، نظارت و رسانه های اجتماعی شرکت داشته و روابط نظامی غیرنظامی را در نیجریه ارتقا داده است، زیرا با ارتش نیجریه برای اهداف خود همکاری می کند.

در تلاش های خود برای بهبود پاسخگویی در زمینه امنیت و احترام به حقوق بشر در مبارزه با خشونت خشونت آمیز در نیجریه، با بازیگران “عمومی و خصوصی” برای بهبود هماهنگی، همکاری و همکاری بین دولتی و غیردولتی کار کرده است. شمال شرقی

این اولین سازمان غیرانتفاعی در آفریقا است که در سال 2006 جایزه بنیاد مک آرتور را برای مؤسسات خلاق و موفق دریافت کرد.

جوایز دیگر عبارتند از:

جایزه بهترین پروژه دولت الکترونیک 2016 (سازمان توسعه فناوری اطلاعات ملی-حکومت الکترونیکی نیهیلنت)، جایزه حامی صلح و عدالت اجتماعی 2016، جایزه بهترین سازمان غیردولتی در استقرار فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 2016 (سازمان توسعه فناوری اطلاعات ملی – حکومت الکترونیکی نیهیلنت) و جایزه 2019 برای حمایت از حقوق بشر و همکاری در دانشگاه لاگوس.

بنیاد CLEEN دارای وضعیت نظارت با کمیسیون آفریقایی حقوق بشر و حقوق بشر در بانجول، گامبیا است.

دفتر مرکزی این سازمان غیردولتی در ابوجا است که در سراسر کشور مانند لاگوس، اووری و شهر بنین پخش شده است.

همچنین در کشورهای آفریقایی و سایر نقاط جهان یافت می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا