دنیای وب

کم هزینه فناوری ترافیک!

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC):

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به شما امکان می دهد ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی را در صفحات نتایج موتور جستجو قرار دهید ، البته با قیمت. هدف PPC کمک به صاحبان مشاغل وب در جذب مشتریان هدف است. مشتریان هدف کسانی هستند که از قبل محصولات پیشنهادی شما یا محصولات مشابه دیگر را جستجو می کنند. این کار با قرار دادن تبلیغات و تجارت خود در مقابل کسانی که به احتمال زیاد خریداران بالقوه هستند ، به شما کمک می کند. هدف از روشهای تبلیغاتی PPC این است که شما ، مالک سایت ، بتوانید بودجه خود را کنترل کنید در حالیکه هنوز بیشترین میزان مواجهه با سایت را دارید.

بدانید که برای درج آگهی خود هزینه ای پرداخت نمی کنید. در عوض ، به محض اینکه مشتری احتمالی روی تبلیغ شما کلیک کرده و به وب سایت خود مراجعه می کنید ، هزینه پرداخت می کنید. پیش از این توافق شده است که از طریق سیستم مناقصه چقدر به این مشتری پرداخت شود. برای موفقیت سایت شما ضروری است که بدانید که هر بار و هر بار کلیک روی پیوند خود و رسیدن به صفحه فرود خود ، هزینه پرداخت می کنید – بودجه خود را بخاطر بسپارید!

هنگام شروع کار خود در زمینه PPC ، باید بودجه خود را زیر نظر داشته باشید و آماده باشید تا در طی یادگیری سیستم چندین هفته بیشتر هزینه کنید. پس از آماده شدن پول ، زمان آن فرا رسیده است که کلمات کلیدی خود را تعریف کنید. اطمینان حاصل کنید که نه تنها در مورد بهترین کلمات کلیدی یا عبارات کلمات کلیدی ، بلکه در مورد ارزش این کلمات از نظر رقابتی ، به درستی تحقیق می کنید. به ایجاد آگهی خود و ایجاد یک حساب بروید و قبل از اینکه آن را بشناسید ، داده های زیادی برای کمک به شما در جهت هدایت تلاش خود خواهید داشت.

اغلب اوقات ، شرکت های شخص ثالث اجازه می دهند تبلیغات موتورهای جستجو در سایت های آنها قرار گیرد. اغلب از آن به عنوان ویژگی شبکه محتوایی یاد می شود. این یک مزیت برای همه افراد درگیر است. به خصوص اگر در نظر بگیریم که زندگی در زندگی چندان معمول نیست ، شرایط برای همه برنده است. نگاه کنید ، شخص ثالث بخشی از درآمد را که به تبلیغ دهنده پرداخت می کنید ، دریافت می کند. در واقع ، آنها می توانند بیش از هشتاد درصد درآمد کسب کنند. هر وقت یک مورد یا اطلاعات را در وب جستجو کردید و در وب سایتی پر از اطلاعات قرار گرفتید ، به خاطر داشته باشید. تبلیغات موجود در صفحه را به خاطر می آورید؟ این تبلیغات معمولاً دارای موارد مشترک و مکمل با مورد یا اطلاعاتی هستند که شما به دنبال آن هستید.

غیرمترقبه است که مصرف کنندگان از تبلیغات در شبکه محتوا چشم پوشی می کنند و این جایگاه با همان ارزشی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار دارد ، ارزیابی نمی شود. وقتی تبلیغات شما در یکی از ویژگی های شبکه محتوا ظاهر می شود ، نگران نباشید – تبلیغ شما هنوز در حال مشاهده است! در واقع ، تبلیغ شما در کنار اطلاعات مشابه یا مکمل برای محصول شما نمایش و مشاهده می شود. اکنون ، ممکن است نرخ کلیک بالایی وجود نداشته باشد ، اما این محققان بیشتر شبیه مخاطبان هدف شما و به طور گسترده ای ، برای مشتریان شما هستند.

انواع PPC

دو نوع اصلی از PPC وجود دارد ، قیمت ثابت و پیشنهاد بر اساس ارائه دهنده.

نرخ

قیمت ثابت یک گزینه عالی است ، خصوصاً اگر محصولی را با قیمت عالی می فروشید. غالباً این گزینه ای است که توسط افرادی که باید در صفحه نتایج خرید مقایسه ظاهر شوند ، انتخاب می شود. در این نوع موتورهای جستجو ، مشتریان به همراه انتخاب محصول با کمترین قیمت بسیار مورد هدف قرار می گیرند.

به یاد داشته باشید که همیشه می توانید هزینه بالاتری برای رتبه بالاتر بپردازید ، اما ممکن است پس از جمع آوری برخی از داده های اساسی برای مقایسه ، نیازی به این کار نداشته باشید. تعجب نمی کنید اگر پرداخت بیشتر توجه شما را نسبت به تبلیغ فعلی جلب کند یا تغییر تبلیغات عاقلانه تر است.

اگر تصمیم گرفتید که می خواهید آگهی خود را تغییر دهید یا حتی هزینه بیشتری را برای پیشنهاد بالاتر بپردازید ، بررسی کنید که آیا در آن سایت از برچسب قیمت استفاده شده است. برچسب های قیمت برای هر کلیک مبلغ مشخصی قابل پرداخت است اما با توجه به فضای موجود به عنوان فضای تبلیغاتی مطابقت دارد. اکنون تصور نکنید که فقط به این نرخ ها محدود هستید. خیر ، اگر به دارندگان موتور جستجو قرارداد طولانی مدت و ارزشمندی پیشنهاد دهید ، می توانید مذاکره کنید.

بر اساس پیشنهاد

سیستم قیمت گذاری خریدار فرصت های زیادی برای کنترل بودجه شما فراهم می کند. این نوع پرداخت به ازای هر کلیک شبیه حراج تبلیغ کنندگان است. هر مشتری PPC به شبکه ها اطلاع می دهد که چقدر حاضر است برای رتبه بندی بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو بپردازد – شما حداکثر مبلغی را که مایل به پرداخت آن هستید تعیین می کنید و با سایر تبلیغ کنندگان رقابت می کنید. این مسابقه به صورت حراج انجام می شود و هر تبلیغ دهنده در صورت مشخص پیشنهادات را ارائه می دهد و هنگامی که پیشنهاد برای بودجه شما بسیار زیاد می شود ، شما انصراف می دهید. اغلب چندین وب سایت باز است و این اغلب به کلمات کلیدی بستگی دارد. وقتی چندین جایگذاری وجود داشته باشد ، آنها براساس ارزش پیشنهاد و احتمالاً کیفیت آگهی رتبه بندی می شوند – تبلیغات عالی بسازید!

بودجه و مناقصه

هنگام استفاده از PPC باید حداکثر نرخ های خود را تعیین کنید. هنگام تصمیم گیری به یاد داشته باشید که وب 24 ساعته و 365 روز سال باز است. اگر پیش سفارش را در نظر نگیرید ، متوجه می شوید که PPC به سرعت واقعاً بسیار گران می شود. در حالی که سعی می کنید این تصمیم اقتصادی دشوار را بگیرید ، ابزار تخمین یاهو را امتحان کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا بودجه های بالقوه خود را بسازید و محاسبه کنید و در قضاوت اینکه چه مبلغی را برای رقبایتان هزینه می کنید و آیا ارزش آن را دارد بسیار مفید است. به طور کلی ، شما می خواهید به اندازه کافی هزینه کنید تا به پنج نقطه برتر صفحه نتایج موتور جستجو برسید.

همچنین باید مقدار کلمه کلیدی خود را از نظر پیشنهاد خود در نظر بگیرید. برخی از کلمات کلیدی ارزش بیشتری نسبت به برخی دیگر دارند. در واقع بارگیری برخی از کلمات کلیدی مشهور تقریباً غیرممکن است. مقرون به صرفه بودن کلمات کلیدی ارتباط زیادی با قدرت مالی رقبا ، به ویژه مارک های ملی دارد.

در این موارد ، ممکن است بخواهید کلمات کلیدی بسیار خاصی را جستجو کنید تا با کلیک روی تبلیغات ، احتمال تبدیل بیشتر شود.

تبلیغ خود را آماده کنید

هنگام تهیه آگهی خود ، حتما مخاطبان خود را در نظر بگیرید. برای یادگیری زبان ، سرگرمی ها ، جلسات گروهی و جمعیت شناسی وقت بگذارید. با انجام این کار دانش زیادی فراهم می شود. این دانش تبلیغات شما را در مسیر درست راهنمایی می کند تا تبلیغات چشم نوازی ایجاد کند که توجه را به سمت تبدیل سوق می دهد.

فراموش نکنید که آگهی و صفحه فرود خود را با هم نگه دارید تا محققان بدانند که آنها به مکان مناسب رسیده اند. علاوه بر این ، مطمئن شوید که آگهی مربوط به اطلاعات مشتری احتمالی در جستجوی آن است یا نرخ گزاف گویی شما بالاتر از آنچه می خواهید ، است.

سه بزرگ

موتورهای جستجوی گوناگونی در وب وجود دارند که خدمات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را ارائه می دهند ، اما سه مورد اصلی Google AdWords و Yahoo! بازاریابی و Microsoft adCenter را جستجو کنید.

Google Adwords

Google AdWords بزرگترین بازیکن در جهان PPC است. از آنجا که Google خود را به عنوان محبوب ترین موتور جستجو و هدف رضایت مشتری معرفی کرده است ، بیشترین تعداد ممکن را دارد. منجر شگفت انگیز – یک آگهی و صفحه فرود عالی ایجاد کنید و موفقیت می تواند برای شما باشد. با تلاش های خود اینجا را شروع کنید. آنها ساده ترین مدیریت هستند و دستورالعمل های زیادی برای کمک به شما در ریشه یابی PPC در دسترس دارند. لازم به ذکر است که موفقیت در هر وب سایت موتور جستجو به زمان و تلاش نیاز دارد. برای یادگیری سیستم هر کلیک وقت بگذارید.

هی هو تحقیقات بازاریابی

با افزایش تعداد افرادی که برای انجام خرید خود به اینترنت مراجعه می کنند ، خوب است افراد و شرکت هایی که به دنبال فروش محصولات و گسترش تعداد مصرف کنندگان خود هستند ، حضور آنلاین داشته باشند. این کار را می توان با کمک یاهو انجام داد! تحقیقات بازاریابی. این برنامه به افراد یا شرکت ها امکان می دهد در صفحه نتایج جستجو در Yahoo! و سایت های معروف اطراف Yahoo! شبکه.

اگر تصمیم دارید یاهو راه اندازی کنید! با یک حساب جستجوی بازاریابی ، می توانید از آنچه آنها “جستجوی حمایت شده” می نامند برای ایجاد تبلیغات حاوی کلمات کلیدی استفاده کنید که فکر می کنید مردم هنگام جستجوی مشاغلی مانند شما از آن استفاده می کنند. وقتی کلمات کلیدی انتخابی شما با آنچه در موتور جستجو قرار می دهید مطابقت داشته باشد ، تبلیغ شما در Yahoo! صفحه نتایج جستجو سپس اگر تمام افرادی که جستجو می کنند باید روی آگهی کلیک کنند و به وب سایت شما ارسال می شود.

یک ویژگی خوب در مورد یاهو! تحقیق در زمینه بازاریابی این است که شما کنترل می کنید چه مقدار پول می خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که حداکثر پیشنهاد را در مبلغی که مایل هستید هنگام کلیک روی تبلیغ خود بپردازید تعیین کنید و در عین حال می توانید برای آنچه می خواهید روزانه هزینه کنید محدودیت تعیین کنید. بنابراین شما از هوای کم به یک صورتحساب نجومی نخواهید رسید. این گزینه خوبی است اگر شما می خواهید با کمی تبلیغ شروع کنید و ببینید قبل از تصمیم گیری در مورد هزینه تبلیغات در آینده ، وضعیت چگونه پیش می رود یا متوجه می شوید که ممکن است مکان دیگری وجود داشته باشد که بتوانید بودجه خود را بهتر خرج کنید.

Microsoft Adcenter

Microsoft adCenter مشابه Yahoo! بازاریابی جستجو می پذیرد که با موتور جستجوی مایکروسافت ، بینگ کار می کند. با Microsoft adCenter می توانید جمعیتی مورد نظر مشتریان را با بیش از ده هزار کلمه کلیدی هدف قرار دهید که می توانید برای دسترسی محلی مشتریان ، بر اساس جنسیت و گروه سنی ، آنها را درخواست کنید. با تمرکز بر روی اطلاعات جمعیتی هدف خود ، بهترین فرصت را برای افزایش بازدهی سرمایه خود که با تبلیغات ایجاد کرده اید ، خواهید داشت.

وقتی از Microsoft adCenter استفاده می کنید ، داده هایی به شما و شرکت شما کمک می کند تا کمپین تبلیغاتی خود را ساده کنید تا مطمئن شوید می دانید چه زمانی بیشترین سود را ببرید و بیشترین مشتری را به دست آورید.

Microsoft Ad Center یک الگوی تبلیغاتی برای هر کلیک است. برای شروع استفاده از برنامه ، باید حداکثر پیشنهاد را برای آنچه مایلید بابت هر کلیک روی تبلیغ خود بپردازید تعیین کنید. همچنین برای آنچه می خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید ، ماهانه بودجه تعیین می کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه می خواهید یک ماه چقدر هزینه کنید ، این نکته را به خاطر بسپارید ، اگر معلوم شد بودجه شما بسیار کم است ممکن است در کمتر از یک هفته تمام شوید ، به خصوص اگر تبلیغات تبلیغاتی موفقیت آمیزتر از حد ممکن باشد فکر. بنابراین ، مطمئن شوید که وقت خود را برای تأمل در این باره اختصاص داده اید و از تصمیم گیری درمورد اختصاص مبلغی برای تبلیغات از مایکروسافت نمی ترسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا