بازرگانی

کولر گازی با گاز شهری + بررسی عملکرد و مزایای کولر گازی

کولر گازی با گاز شهری
کولر گازی سیتی این یک نمونه کاملاً جدید از سیستم تهویه مطبوع است که از انرژی احتراق گاز شروع می شود. کمپرسور این کولر با موتور احتراق داخلی گاز برقی طراحی شده است. سوخت مورد نیاز کولر گازی به نوع و مدل ساختمان بستگی دارد و می تواند گاز شهری یا گاز طبیعی باشد. در این رابطه باید توجه داشت که این حالت تهویه مطبوع GHP نامیده می شود
لازم به ذکر است که هنگام استفاده از سیستم های تهویه مطبوع ، بهبود مصرف انرژی برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. هنگام توزیع هوای سرد و هوای مطبوع ، مصرف تهویه مطبوع بسیار کم است که باعث کاهش مصرف و هزینه های اقتصادی کاربران می شود.

در عین حال ، به دلیل تکنولوژی و قابلیت های پیشرفته ، یک کولر گازی طبیعی با گاز شهری یا همان کولر گازی طبیعی ، بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی را به بهترین شکل انجام می دهد.

در این رابطه ، لازم به ذکر است که کولرهای گازی یا سوختهای گاز طبیعی مانند LPG ، CNG و LNG از GHP استفاده می کنند.

طبق نظرسنجی های عمومی ، این کولر گازی بیش از 95٪ در مصرف ، برق و انرژی صرفه جویی کرده است.

به عبارت دیگر ، مصرف انرژی و انرژی ممکن است بسیار کم باشد. مهمترین مزیت کولرهای گازی GHP که من محاسبه کردم این است که این دستگاهها از جریان الکتریکی برای هدایت فن ها و تهویه هوا استفاده می کنند. سایر عملکردها و عملکردهای مدل توسط سیستم تهویه مطبوع از طریق گاز شهری تأمین می شود.

مزایای کولر گازی شهری
به طور کلی ، از اجزای فنی و لوازم جانبی با کیفیت بالا در ساختار کولر گازی استفاده می شود. این امر علاوه بر افزایش عمر مفید و کارایی سیستم ، باعث کاهش سایش قطعات داخلی و اجزای کولر گازی نیز می شود. این نوع سیستم تهویه مطبوع دارای عملکردهای گرمایش و سرمایش دوگانه است. بنابراین این دستگاه ها علاوه بر توزیع هوای خنک و تهویه در تابستان ، توانایی تأمین حرارت با کیفیت بالا و عالی در زمستان را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.

شایان ذکر است که توابع و دامنه کار گسترده تر و گسترده تر می شوند ، و گاز تقسیم می شود تا از این دستگاه ها در شرایط مختلف آب و هوایی و آب و هوایی استفاده شود.

در طراحی و ساخت ، لازم به ذکر است که جداسازی گاز و خنک کننده گاز بهترین کاری است که تمام استانداردهای زیست محیطی و ایمنی را برآورده می کند. استفاده از مبردهای سازگار با محیط زیست و سازگار با محیط زیست می تواند بخوبی آن را بخار کند. معمولاً چرخه های تبرید و خنک کننده این سیستم ها را کنترل کرده و گاز مبرد R410A تولید می کند. کاهش آلودگی محیط زیست ، ایمنی برای سلامت انسان و لایه ازن ، سطح کیفیت بالا و افزایش ظرفیت خنک کننده و خنک کننده سیستم از مهمترین مزایای این نوع محصولات است. گاز مبرد.
به دلیل امکانات و عملکردهای منحصر به فرد ، توانایی نصب و استفاده از موانع گازی و کولرهای گازی را در بسیاری از ساختارهای صنعتی ، معماری ، مسکونی و اداری فراهم می کند. مجهز به کولرهای گازی شهری با جدیدترین فناوری روز و فناوری کنترل هوشمند. با برآورد دقیق دمای داخلی از طریق سنسورها و ترموستات های تعبیه شده در بدنه اصلی دستگاه ، این عملکرد می تواند با نیازهای کاربران در فضا سازگار شود.علاوه بر این ، دستگاه با جذب رطوبت هوا محیطی ایده آل برای راحتی و راحتی مصرف کننده ایجاد می کند.

ساختمان تهویه مطبوع GHP
کولر گازی اسپلیت GHP از یک واحد داخلی و یک واحد خارجی (واحد خارجی) تشکیل شده است. صفحه خارجی تجهیزات در خارج از ساختمان نصب شده و در خارج از ساختمان اجرا می شود و صفحه داخلی در داخل ساختمان است. ارتباط بین واحدهای داخلی و خارجی سیستم از طریق لوله های مسی برقرار می شود. در ساختار این مدل ، کولر گازی دارای یک موتور احتراق داخلی از نوع گاز است. کمپرسور توسط یک موتور احتراق داخلی گازی کار می کند. با این حال ، در یک سیستم تهویه مطبوع معمولی ، عملکرد ، عملکرد و چرخش کمپرسور توسط یک موتور و جریان الکتریکی هدایت می شود.

کمپرسور وظیفه فشرده سازی ، فشرده سازی و فشرده سازی گاز مبرد و انتقال آن به قسمت اواپراتور سایر اجزای موجود در شاسی کولر گازی شهری را دارد.

در ساختار این دستگاه ها از کمپرسورهای قدرتمند استفاده شده است. کمپرسور طراحی شده بازده انرژی بالا و بازده انرژی بالا را با هم ترکیب می کند. شیر چهار طرفه قسمت دیگری از ساختار داخلی تجهیزات است که برای تغییر حالت خنک کننده به گرمایش استفاده می شود و بالعکس. موتورهای الکتریکی ، دمنده ها ، اواپراتورها ، مبدل های حرارتی ، اواپراتورها ، تجهیزات کنترل تهویه هوا و کندانسورها از دیگر اجزای مهم در ساخت سیستم تهویه مطبوع GHP هستند.
مهمترین ویژگی های کولر گازی GHP
مهمترین مزیت صرفه جویی در هزینه های انرژی و برق و کاهش هزینه ها است. مصرف برق کم و ضد آب بودن 90٪.
این مدل سیستم تهویه مطبوع با کارایی بالا ، کارایی بالا و کارایی بالا مشخص می شود. این نیازهای سرمایشی و گرمایشی محیط ها و سازه های مختلف را برآورده می کند. قطعات و لوازم جانبی با کیفیت ، بادوام ، حفاظت از محیط زیست ، ضریب ایمنی ، ایمنی بالا و فناوری پیشرفته از دیگر مزایای کولرهای گازی شهری است.
از مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره بگیرید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/gas-cooler-with-city-gas/
تاریخ انتشار :
2021-03-12 10:00:59.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا