بازرگانی

کولر گازی جنرال ZH ساخت کجاست ؟+راهنمای خرید

کولر گازی جنرال ZH در کدام کشور تولید می شود؟

GENERAL شرکت ZH یکی از مارک های شناخته شده در سراسر جهان است ، این شرکت فعالیت بسیار بالایی در طراحی و ساخت انواع کولرهای گازی دارد که بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا و بر اساس محصولات مدرن و کاربردی ساخته شده است. کولر گازی General ZH دارای قطعات ژاپنی و مونتاژ تایلندی است.

شرکت GENERAL ZH مطابق با آخرین فن آوری ها و مطابقت با استانداردهای جهانی ، همراه با قیمت مناسب و بالاترین سطح کیفیت کولر گازی. تنوع در طراحی و ظرفیت موتور باعث شده است که شرکت های دیگر با آن به شدت رقابت کنند.

نصب یخچال های گازی این برند رایگان بوده و در هنگام نصب مشکلی ندارند. با خیال راحت و عملکرد طولانی مدت می توانید از آنها استفاده کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مارک ، که آن را به یکی از بهترین یخچال های گازی در ایران تبدیل کرده است ، مقاومت بسیار بالای بدنه و قطعات ، مصرف کم انرژی ، تنوع بسیار بالا با زیبایی چشمگیر و .. در واقع تهویه مطبوع عمومی ZH در تمام مراکز داخلی از جمله بازارها ، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود.

ابتدا برای درک بهتر ، کولر گازی General ZH را در دو دسته تهویه مطبوع یک تکه General ZH و کولر گازی جنرال ZH دو تکه قرار داده ایم.

کولرهای گازی دو تکه ، همانطور که مشخص است ، مانند شکاف در داخل و خارج محیط قرار دارند. اما کولرهای گازی یک تکه فقط یک پنل دارند ، مانند پنل های قابل حمل و پنجره.

کولر گازی همانطور که از نام آن پیداست وظیفه خنک سازی محیط را بر عهده دارد. امروزه با توجه به پیشرفت علم در کشورهای پیشرفته ، شاهد تولید کولرهای گازی General ZH هستیم که محیطی با دمای مناسب را فراهم می کنند. کولرهای گازی اجزای مختلفی دارند که هر کدام وظیفه خود را انجام می دهند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

افرادی که در مناطق مختلف زندگی می کنند باید مطابق با شرایط آب و هوایی تهویه مطبوع خود را انتخاب کنند تا در اثر سرمایش و گرم شدن تهویه هوا مزاحم نشوند.

همانطور که همه می دانند ، تنوع کولرهای گازی بسیار زیاد است و بسته به کیفیت و نوع قطعات و سیستم های مورد استفاده در تهویه مطبوع ، برخی از کولرهای گازی با قیمت بالاتری در بازار نسبت به انواع دیگر به فروش می رسند. عمومی. ZH وجود دارد در تابستان ، عمدتا در جنوب گرمسیری جنوب کشور ، سه منبع اصلی گرما وجود دارد که ناخواسته محیط را گرم می کنند.

یکی از این منابع گرما ، دیوارها و سقف است که باعث می شود هوای گرم وارد محیط شود.منبع دیگر می تواند لامپ ها باشد ، مانند لامپ ها و پنجره هایی که نور خورشید را به سمت داخل هدایت می کنند. برای این منظور ، برای خنک کردن هوا ، باید از لامپ و پرده کمتری روی پنجره ها استفاده کنید.

کولر گازی General ZH دمای محیط خانه شما را در آب و هوای گرم و سرد مطابق میل شما تنظیم می کند ، مانند سایر وسایل برودتی ، عملکرد خنک کننده همان یخچال ها را دارد. تنها تفاوت در این است که کولر گازی دمای اتاق مورد نظر را تثبیت کرده و تا حد دلخواه خنک می شود.

کولر گازی جنرال ZH

تهویه مطبوع یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده در تابستان و زمستان است. در تابستان برای خنک سازی محیط و در زمستان برای گرم شدن استفاده می شود.

هنگام خرید گاز General ZH چه چیزی باید بدانیم؟

هنگام خرید گاز General ZH چه باید بدانیم؟ در گذشته به دلیل کمبود تکنولوژی و متخصصان ، از آبنما برای خنک کردن آنها استفاده می کردند و چون با آب کار می کنند ، آنها را آب چشمه می نامیدند.

و برای گرم کردن انواع بخاری های برقی و روغنی که دمای اتاق خیلی سرد یا خیلی گرم است یا مجبورند هزینه زیادی را برای برق بپردازند. در واقع ، این چیزی است که باید هنگام خرید کولر گازی General ZH به خاطر داشته باشید.

در مرحله اول ، سطح محیط مورد نظر باید مطابق با قدرت کمپرسور تهویه مطبوع باشد ، زیرا اگر یک محیط بزرگ و یک تهویه مطبوع با ظرفیت کم را انتخاب کنید ، باید دائماً کولر را با سرعت بالا تنظیم کنید ، و این به تهویه هوا و کمپرسور آن آسیب زیادی می رساند. به سرعت قفل می شود و اگر اتاقی کوچک با تهویه مطبوع با ظرفیت بالا انتخاب کنید ، در واقع پول خود را هدر می دهید.

به همین دلیل ابتدا باید ناحیه محیط مورد نظر را مشاهده کنید. این مارک کولر گازی از کیفیت عالی برخوردار است که مشخصات و مشخصات خاص خود را دارد. در حقیقت ، یکی از این مشخصات حجم کولر گازی است که کولر گازی آن General ZH به دلیل کیفیت بالای قطعات ، صدای بسیار کمی دارد ، سایر مشخصات ممکن است شامل مصرف انرژی باشد که این برند با توجه به آخرین فن آوری روز دنیا اجازه می دهد مقدار برق مصرفی شما از کولر گازی بسیار کم و مقرون به صرفه خواهد بود.

اجزای کلی کولر گازی ZH

این اجزا بسته به اینکه یک تکه باشند یا دو تکه باشند ، به پانل های خارجی و پانل های داخلی تقسیم می شوند.

اجزای صفحه داخلی تهویه مطبوع

فن خنک کننده ، فیلتر هوا ، شیر و …

اجرای پانل تهویه مطبوع خارجی

کمپرسور ، محفظه کند ، شیر انبساط و فا

ما به طور خلاصه عملکرد هر یک از این م componentsلفه ها را ذکر می کنیم.

اجزای کلی کولر گازی ZH

کمپرسور این یکی از مهمترین قسمتهای تهویه مطبوع است ، در واقع این موتور تهویه مطبوع است که با توجه به کیفیت و ظرفیت خود می تواند عملکردهای مختلفی داشته باشد. این دستگاه کار خود را با کشیدن گاز و فشرده سازی آن انجام می دهد و سپس آن را با فشار زیاد به کندانسور می فرستد. کمپرسورهای تهویه مطبوع عمومی ZH دارای یک محافظ هستند ، به طوری که در هنگام نوسان انرژی مشکلی ایجاد نمی کنند.

اگر تمام کولرهای گازی مشابه باشند و همه آنها از توانایی خنک سازی محیطی یکسانی برخوردار باشند ، افرادی که به دنبال کولرهای گازی با ظرفیت بسیار بالا یا بسیار کم هستند خرید آنها را متوقف می کنند ، سپس شرکت General ZH کولرهای گازی را با ظرفیت در حقیقت ، استفاده از اواپراتور عکس خازن است.

فن قرار گرفته در قسمت خارجی کولر یک فن ساده و معمولی است ، معمولاً این فن دارای سه یا چهار پره است و وظیفه آزاد سازی گرمای تولید شده توسط کمپرسور را دارد.

هوای گرم داخلی توسط یک فن به بیرون هدایت می شود. با بیرون آمدن هوای گرم ، از اواپراتور عبور می کند که باعث خنک شدن اتاق می شود.

هوای سردی که از کولر خارج می شود از طریق شیر وارد اتاق می شود و سپس پخش می شود ، در واقع فیلتر هوا تمام ذرات کثیفی اتاق را از بین می برد و هوا را تمیز می کند. وقتی فن هوای گرم را به داخل اتاق می کشد ، ابتدا آن هوا از فیلتر عبور کرده و سپس در اواپراتور قرار می گیرد. سیستم های تهویه مطبوع عمومی ZH بسته به آب و هوا به سه دسته کلی تقسیم می شوند: گرمسیری ، معتدل و سرد. با توجه به این نکته ، برق کمتری مصرف می شود.

کولر گازی جنرال

انواع مدلهای کولر گازی ZH عمومی

یخچال های گازی این برند مانند سایر مارک ها از انواع مختلفی هستند که به صورت نرمال و اینورتر تولید می شوند.

مدل پنجره تهویه مطبوع عمومی ZH

کولرهای گازی پنجره ای سالم هستند. این کولرها به برق خیلی قوی احتیاج ندارند و به راحتی می توانید با برق تک فاز از آنها استفاده کنید. 21 تا 43 درجه می تواند اتاق را برای شما خنک کند.

البته با توجه به موتور استفاده شده در این کولرها بسته به خرید شما با همان ظرفیت کارایی را به شما می دهند. این کولرها بسیار ساکت هستند و شما می توانید هر از گاهی فیلتر هوا را به راحتی تمیز کنید.

کولر گازی جنرال ZH ، مدل دو تکه یا اسپلیت

کولرهای گازی اسپلیت از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند ، یکی داخلی و دیگری قسمت خارجی. بخشهای نسل جدید برق کمتری مصرف می کنند ، بنابراین ما می توانیم از نظر مصرف برق به راحتی هزینه های خود را کاهش دهیم.

کولرهای گازی اسپلیت این مارک دارای برچسب مصرف انرژی A هستند. در حقیقت ، کارایی سیستم اینورتر به این ترتیب ، وقتی دمای اتاق به دمای مطلوب رسید ، دیگر نیازی به خاموش كردن كولر نیست. .

کولر گازی جنرال ZH ، مدل قابل حمل

این کولرهای گازی مانند پنجره ها در دسته یک تکه قرار دارند و به دلیل چرخ بودن می توان آنها را جابجا کرد. آنها انتشارات بسیار خوبی از باد دارند و می توانند در محیط های کوچک به خوبی پاسخ دهند. تمام یخچال های گازی جنرال ZH دارای لایه های تهویه مطبوع هستند. مدلهای تهویه مطبوع قابل حمل در مکانهایی که امکان نصب واحدهای تهویه مطبوع وجود ندارد بسیار مناسب هستند.

کولر گازی General ZH از کجا ساخته شده است؟

کولر گازی جنرال ZH ، مدل چند اسپلیت

کولرهای گازی اسپلیت دارای یک پنل داخلی و یک پنل خارجی هستند اما کولرهای گازی مولتی اسپلیت دارای دو صفحه داخلی هستند. به همین دلیل است که این مدل تهویه مطبوع با مدل اسپلیت اشتباه گرفته می شود.

سیستم کولر گازی به مدت نیم ساعت در حالت خنک کننده و گرمایش کار می کند و پس از نیم ساعت کولر به حالت اولیه خود برمی گردد و از حالت توربو خارج می شود.

در حقیقت ، این توانایی کولرهای گازی General ZH در تسریع در خنک سازی و گرم شدن فضا است.

پایه پا تهویه مطبوع عمومی ZH

مصرف انرژی مدلهای تهویه مطبوع ایستاده می تواند یک فاز یا سه فاز باشد. همانطور که از نام این کولرهای گازی مشخص است.

آنها به حالت ایستاده هستند و نمی توانند روی سقف یا کف نصب شوند. یک نکته مهم در مورد مدل های تهویه مطبوع ایستاده این است که این کولرهای گازی مانند مدل های اسپلیت دارای دو صفحه هستند و مانند مدل قابل حمل قابل جابجایی نیستند و فقط در یک گوشه اتاق نصب می شوند.

به دلیل ظرفیت بالای موتور و انحصاری بودن این سیستم تهویه مطبوع ، مشتریان زیادی دارد ، در واقع در مکان های بزرگ و شلوغ مانند پایانه ها و مراکز خرید و غیره بدون هیچ گونه دردسری پاسخگو هستند. موتورهای کولرهای گازی ثابت از نوع روتاری و اسکرول هستند.

کولرهای گازی جنرال ZH

برای خرید و آشنایی با انواع مختلف اسپلیت و کولر گازی می توانید به سایت Tasisat.com مراجعه کنید.

اسپلیت و کولر گازی

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و برای کسب بهترین نکات خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/split-zh-made-in-wich-country/
تاریخ انتشار :
2020-10-21 10:00:57

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا