بازرگانی

کولر گازی هایسنس ساخت کجاست؟همراه با توضیحات کامل و جامع

کولر گازی Hisense:

با توجه به آخرین تکنولوژی روز دنیا و مارک های مختلف کولر گازی ، بهترین ها را در این زمینه می بینیم. در واقع کولرهای گازی Hisense به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و با کنترل دیجیتال برای تنظیم مناسب هوا در فصول سرد و تابستان بسیار محبوب هستند.

همه چیز در مورد تهویه مطبوع Hisense

کولر گازی هایسنس به دلیل کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده در تولید انواع کولر گازی بسیار موفق عمل کرده است. این کولر مانند سایر کولرها به گونه ای ساخته شده است که هر یک از اجزا عملکرد خاص خود را دارند که ما کار هر یک از این قطعات را شرح می دهیم. کولر گازی همانطور که از نام آن پیداست وظیفه خنک سازی محیط را بر عهده دارد. اما ویژگی های این کولر بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، از جمله:

کم مصرف

سازگار با انواع محیط ها

قدرت بالا

زیبایی بی نظیر و.

در واقع ، تهویه مطبوع Hisense در تمام مراکز داخلی از جمله بازارها ، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. ابتدا برای درک بهتر تهویه مطبوع Hisense ، آن را به دو دسته تهویه مطبوع یک تکه Hisense و تهویه مطبوع Hisense دو تکه طبقه بندی می کنیم. کولرهای گازی دو تکه ، همانطور که مشخص است ، مانند کولرهای گازی اسپلیت در داخل و خارج محیط قرار دارند. اما کولرهای گازی یک تکه فقط یک پنل دارند ، مانند پنل های قابل حمل و پنجره.

کولرها می توانند هوای داخل را از نظر رطوبت تغییر دهند. تهویه مطبوع Hisense هوای گرم و گرم فضای داخلی را جایگزین هوا می کند. در تابستان همیشه گرمای مختلفی در خانه وجود دارد که می تواند وسایل روشنایی مانند لامپ ها و پنجره ها یا گرمای وارد شده به دیوارها و سقف ها باشد. برای این کار برای خنک شدن هوا باید از لامپ و پرده کم مصرف در پنجره ها استفاده شود در گذشته مردم از کولرهای آبی استفاده می کردند و چون این کولرها با آب کار می کردند به آنها کولر آبی می گفتند. اما امروز به دلیل پیشرفت علم در چین ، شاهد تولید کولرهای گازی هستیم که محیطی را در دمای مناسب برای شما فراهم می کنند. . وقتی می خواهید از کولر گازی برای گرمایش استفاده کنید ، عملکرد کولر گازی همان حالت خنک کننده است ، با این تفاوت که وقتی مایعات به گاز تبدیل می شود ، گاز خنک کننده در کمپرسور قرار نمی گیرد و مستقیماً بیرون می آید.

کولر گازی هایسنس

تهویه مطبوع Hisense دارای حالت گرم و سرد است و در صورت فعال بودن حالت تهویه مطبوع اتوماتیک ، به طور خودکار یکی از حالت های گرم و سرد را انتخاب می کند. این کولر گازی در بالای بهترین کولرهای گازی قرار دارد و از آنجا که دارای کلاس انرژی A است یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی است.

در شرایط گرمسیری مقاومت بسیار بالایی دارد و با توجه به تنوع محصولات این شرکت در زمینه کولرهای گازی ، می توانید آنها را با ظرفیت مطلوب خریداری کنید. تهویه مطبوع یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده در تابستان و زمستان است.

در تابستان برای خنک سازی محیط و در زمستان برای گرم شدن استفاده می شود. امروزه به دلیل پیشرفت علم در کشورهای پیشرفته ، شاهد تولید کولرهای گازی Hisense هستیم که محیطی با دمای مناسب را فراهم می کنند. بسته به شرایط آب و هوایی ، کولرهای گازی در سه دسته کلی گرمسیری ، معتدل و سرد قرار می گیرند. هرکسی که در هنگام خرید تهویه مطبوع تمام مراقبت های لازم را انجام دهد ، می تواند مصرف برق را تا ده درصد کاهش دهد.

در واقع امروز به دلیل تولید کولرهای گازی Hisense شاهد تنوع بسیار گسترده ای با کیفیت و قیمت مناسب این برند هستیم.

در واقع ، افرادی که در مناطق مختلف زندگی می کنند باید بسته به آب و هوا تهویه مطبوع خود را انتخاب کنند ، بنابراین در زمینه سرمایش و گرمایش مشکلی ندارند. همانطور که همه می دانند ، تنوع کولرهای گازی بسیار زیاد است و برخی از کولرهای گازی با قیمت بالاتری در بازار نسبت به انواع دیگر به فروش می رسند و این به کیفیت و نوع قطعات و سیستم های مورد استفاده بستگی دارد. واحدهای تهویه مطبوع. .

اجزای کولر گازی Hisense

اجزای تهویه مطبوع Hisense: این اجزا شامل: کمپرسور، شیر انبساط، کندانسور ، اواپراتور ، شیر ، فیلتر هوا و که ، که ما به طور خلاصه وظیفه هر یک را شرح می دهیم.

اجزای کولر گازی Hisense

کمپرسور موتور یک کولر گازی است که با توجه به درخواست شما برای خنک سازی محیط مورد نظر یکی از مهمترین قطعات است و ظرفیت های مختلفی دارد.

کمپرسورهای تهویه مطبوع Hisense

  1. کمپرسورها را اسکرول کنید
  2. کمپرسورهای پیستونی
  3. کمپرسور روتاری

بسته به نوع کمپرسور ، ظرفیت هرکدام متفاوت است ، به عنوان مثال کمپرسورهای پیستونی قدرت بسیار بالایی دارند و برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب هستند.

کمپرسورهای اسکرول به دلیل مصرف کمتر انرژی ، کارایی کمتر و سر و صدای کم قابل توجه هستند. کمپرسورهای دوار برای مناطق سردسیر مناسب هستند. همانطور که گفتیم ، مهمترین م componentلفه کولر گازی کمپرسور این است که اگر خوب کار نکند ، نمی توانیم نتیجه دلخواه را بدست آوریم. هنگام خرید کولر گازی هایسنس ، نکته مهم در مورد قیمت آن به قدرت و ظرفیت کولر گازی بستگی دارد.

در واقع وظیفه اصلی کولر گازی تبدیل هوای گرم داخل ساختمان به هوای سرد است که توسط گاز مبرد انجام می شود (در کلیه کولرهای گازی این نوع گاز وجود دارد که به معنی سرما است و یک اجزای مهم. در اواپراتور ، تهویه مطبوع با تبدیل مایع به گاز و بالعکس برای تولید هوای سرد تولید می شود.

فن های تهویه مطبوع به موتوری متصل می شوند که می توان به صورت دستی آن را کنترل کرد در حقیقت وقتی دمای تهویه هوا را با کنترل از راه دور تنظیم می کنید ، سرعتی که تغییر می کند سرعت فن است.

وقتی هوای گرم خارج می شود ، از اواپراتور عبور می کند و باعث خنک شدن محیط می شود ، در واقع فیلتر هوا تمام ذرات آلودگی محیط را از بین می برد و هوا را تمیز می کند. . فیلترهای هوا در داخل کولر گازی هر چند وقت یکبار به اندازه کولر گازی کثیف می شوند و باید تمیز شوند. اگر می خواهید کولر گازی که خریداری کرده اید برای همیشه به کار شما بیاید ، باید دارای مارک قابل اعتماد و قطعات با کیفیت باشد. شما باید گاه به گاه و به طور منظم کولر خود را نگهداری کنید.

کولرگازی هایسنس در کدام کشور ساخته شده است؟

تهویه مطبوع Hisense از کدام کشور است؟ شرکت HISENSE یکی از مارک های بسیار قدیمی و معتبری است که ساخت کشور چین است. در این کشور تولید به دلیل ارزان بودن نیروی کار بسیار زیاد است. این کولر گازی به دلیل کیفیت بسیار بالا و مدل بسیار زیبایی که در شرکت هایسنس تولید می شود در انواع مختلفی تولید می شود که به دلیل فناوری به کار رفته در این برند مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

تهویه مطبوع Hisense در کدام کشور تولید می شود؟

انواع مدل های تهویه مطبوع Hisense

انواع کولر گازی هایسنس: مدل تهویه مطبوع اسپیلت هایسنس ، مدل تهویه مطبوع مولتی اسپلیت هایسنس ، مدل تهویه مطبوع سقف و کف Hisense ، مدل تهویه مطبوع قابل حمل هایسنس ، مدل پنجره های تهویه مطبوع هایسنس ، مدل تهویه مطبوع هایسنس تهویه مطبوع گاز Hisense stop مدل Wall. هر کدام از این کولرهای گازی ظرفیت و مصرف انرژی متفاوتی دارند.

مدل تهویه مطبوع Hisense: این کولرها دارای دو صفحه یکی داخلی و دیگری خارجی هستند. مدل های تهویه مطبوع اسپلیت به دلیل زیبایی بسیار محبوب هستند و نسبت به سایر واحدهای تهویه مطبوع فضای کمتری را اشغال می کنند. این کولرها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند از جمله کم مصرف بودن ، یعنی برق کمتری مصرف می کنند. فناوری مورد استفاده در کولرهای گازی اسپلیت اینورتر به گونه ای است که می توانید هنگام خواب آنها را در این وضعیت قرار دهید و کولر گازی به طور خودکار دمای هوا را برای شما تنظیم می کند. کولرهای گازی برند HISENSE همه مجهز به سیستم توربو هستند. در حقیقت ، این توانایی کولرهای گازی Hisense در تسریع در خنک سازی و گرم شدن فضا است. یکی از مزایای تهویه مطبوع Hisense Split این است که اگر محیط خیلی خنکی نمی خواهید ، می توانید تهویه هوا را در حالت تهویه اتوماتیک قرار دهید. زیرا در این حالت فقط شما می بینید که باد می وزد و این توسط فن تهویه مطبوع انجام می شود و موتور تهویه مطبوع یا کمپرسور خاموش است و کار نمی کند.

کولر گازی مولتی اسپیلت Hisense: کولر گازی اسپلیت دارای یک پنل داخلی و یک پنل خارجی است ، اما کولر گازی مولتی اسپلیت دارای هر دو صفحه داخلی است. این نوع کولرها مانند کولرهای گازی اسپلیت دو تکه هستند اما تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد. ممکن است در نحوه قرارگیری قطعات شما تفاوت وجود داشته باشد.

انواع مدل های تهویه مطبوع Hisense

مدل سقف و کف تهویه مطبوع Hisense: این واحدهای تهویه مطبوع را می توان در کف یا بالای سقف نصب کرد. و برای افرادی که زیاد استفاده نمی کنند یا یخچال های گازی در آن قرار می دهند گزینه بسیار خوبی است ، در واقع این نوع یخچال ها صدای بسیار کمی دارند و می توانید حتی در آپارتمان ها بدون کمترین مزاحمت برای دیگران به راحتی از آنها استفاده کنید.

مدل قابل حمل کولر گازی Hisense: این کولر گازی از مزایای خارق العاده ای برخوردار است از جمله: کنترل از راه دور ، نمایشگر LCD ، فیلتر قابل شستشو ، حجم کم و تنظیم سرعت موتور به دلخواه مدل تهویه مطبوع قابل حمل قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و فضای کمتری را اشغال می کند. این کولر گازی به دلیل سبک بودن از ظرفیت کمتری نسبت به سایر کولرهای گازی برخوردار است. در کولرهای گازی Hisense به دلیل تکنولوژی بسیار بالا ، این سیستم به صورت اینورتر تولید می شود و هنگامی که دمای محیط به سطح مشخصی برسد ، کولر در این حالت باقی مانده و به طور مداوم روشن و خاموش نمی شود ، بنابراین انرژی مصرف می کند. ذخیره شده است

مدل پنجره کولر گازی Hisense: کولرهای گازی پنجره ای بسیار متداول بوده و نصب آن آسان است. این کولرهای گازی برای نصب فقط به یک محفظه احتیاج دارند و بخشی از یک قطعه هستند. در واقع می توان گفت که به طور کلی این یخچال های گازی به دو قسمت تقسیم می شوند ، یک قسمت هوای گرم را به بیرون هدایت می کند و قسمت دیگر آن را به داخل اتاق واقع می کند ، اتاق را خنک می کند. کولرهای گازی پنجره Hisense به صورت دستی و از راه دور و با لمس قابل تنظیم هستند.

مدل پنجره یخچال گاز Hisense

مدل تهویه مطبوع ایستاده Hisense: همانطور که از نام آن پیداست ، این واحدهای تهویه مطبوع به صورت قائم قرار گرفته اند و نمی توانند روی سقف یا کف نصب شوند. موتور کولرهای دائمی Hisense از نوع روتاری و اسکرول است. و در همه اقلیم ها مورد استفاده قرار می گیرد و گاز آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این نوع تهویه مطبوع انرژی الکتریکی بسیار کمی مصرف می کند ، در واقع مصرف انرژی پایینی دارد و این خود در کاهش هزینه ها بسیار مثر است.

مدل کولر گازی دیواری Hisense: این نوع کولر گازی دارای فیلتر کولر گازی با کیفیت بالا است که از بوی نامطبوع محیط جلوگیری می کند ، دارای ظاهری عالی و شیک است که می توان آن را در یک محیط مناسب در مکانی دنج قرار داد. زیبایی را برای شما فراهم می کند.

یخچالهای گازی این مارک همچنین دارای خصوصیاتی از جمله: طراحی بسیار زیبا و کیفیت کافی با قطعات با کیفیت ، عملکرد گرمایش و سرمایش دو منظوره ، داشتن بهترین کمپرسورهای طلایی ، ضد رسوب ، کندانسورها و رادیاتورها می باشد.

برای خرید و آشنایی با انواع کولر گازی می توانید به وب سایت نصب .com مراجعه کنید.

اسپلیت و کولر گازی

برای مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و نکاتی در مورد بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/hisense-gas-cooler/
تاریخ انتشار :
2020-10-14 10:00:47

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا