بازرگانی

کولر گازی چیست؟ + معرفی مهمترین ویژگی ها و انواع سوئیچ های جریان

مایع خنک کننده سوئیچ جریان
خنک کننده جریان سوئیچ این وسیله کنترل دیگری است که در چیلرها استفاده می شود. سوئیچ گل می تواند جریان مایع و هوا را در مایع خنک کننده ساختمان کنترل و مدیریت کند.
در این رابطه باید توجه داشت که از کلیدهای جریان به طور گسترده ای در سیستم های جریان مایع یا گاز استفاده می شود. به دلیل نصب این م componentلفه ، جریان را می توان در محدوده مشخص شده نگه داشت. بنابراین ، اگر جریان در محدوده مشخص نشده باشد ، می توانید با روشن و خاموش کردن کلید این مشکل را برطرف کنید.
مهمترین ویژگی های تهویه مطبوع
مایع خنک کننده مایع سوئیچ جریان دارای عملکرد روشن / خاموش برای تشخیص جریان آسان و تخلیه آن است. راندمان بالا و شعاع عملکرد بالا باعث نصب و استفاده از کلیدهای جریان در بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع شده است. از تیغه های مختلفی در ساختار عنصر سوئیچینگ جریان استفاده می شود.
این تیغه ها آب جاری شده در لوله را تشخیص می دهند. در نتیجه ، سیستم قطع یا وصل می شود. در این زمینه باید توجه داشت که سوئیچ های فلش در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. بسته به نوع ، مدل و اندازه ، یک سوئیچ فلاش لوله آب مناسب برای اندازه 1 تا 8 اینچ مناسب و مفید است.

اقتصاد ، کیفیت و دوام بالا ، عملکرد برش و هدایت و دمای عملکرد گسترده از دیگر عوامل هستند.

سوئیچ جریان برای اطمینان از جریان و گردش آب در اواپراتور خنک کننده استفاده می شود. در این رابطه باید توجه داشت که این قطعه در خروجی یا ورودی پارتیشن قرار دارد و مجری یا کارگر تجهیزات آن را با استفاده از آب نصب و اجرا می کند. کلید تخلیه نیز در مسیر جریان آب و کولر فشار در برج خنک کننده آب کندانسور قرار دارد.
این قسمت با قطع جریان آب ، دستورات خنک کننده و دستورات خنک کننده را ارسال می کند. علاوه بر این ، جریان سیال در لوله باعث می شود که پره های سوئیچ جریان سیگنال های مربوطه را به دستگاه ارسال کنند.

نیازی به گفتن نیست که سوئیچ جریان برای نوع ، مدل و ظرفیت استفاده از میدان مناسب است. دامنه دما از منفی 40 درجه سانتیگراد تا مثبت 80 درجه سانتیگراد است. شما همچنین دارای این مدل دستگاه کنترل با حداکثر فشار کاری 16 هستید

نوع کولر فلاش سوئیچ
1-سوئیچ جریان پره یا پدال
سوئیچ جریان پره یا پره یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین دستگاه ها برای سیستم های تهویه مطبوع مانند چیلرها است. در ساختار این سوئیچ جریان از پدال مخصوص استفاده شده است. پدال با جریان مایع حرکت می کند و حالت را تغییر می دهد.
با کاهش جریان سیال ، تماس الکترومغناطیسی مرحله تغییر را تغییر می دهد. سوئیچ های شار پره به دلیل قابلیت اطمینان بالا ، عمر مفید و مقرون به صرفه بودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

مهمترین کاربرد سوئیچ های جریان تیغه در کنترل و مدیریت بویلرها ، کولرها و میراگرها است. این فرم برای محافظت از موتورها و پمپ ها نیز استفاده می شود.

سوئیچ جریان 2 پیستون
مدل های دیگر سوئیچ های جریان شامل سوئیچ های رفت و برگشتی هستند. در ساختار سوئیچینگ این مدل ، یک پیستون داخلی تعبیه شده است. جریان مایع باعث حرکت و عملکرد پیستون داخلی می شود که به نوبه خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند و کلید کار می کند.در کنار پیستون داخلی یک فنر وجود دارد.
فنر با کاهش جریان سیال پیستون را برمی گرداند. مقاومت در برابر فرآیند شیمیایی ، طراحی و کارایی بالا از مهمترین ویژگی های سوئیچ های جریان متقابل است.

یکی از مهمترین کاربردهای سوئیچ های جریان پیستون ، کنترل و مدیریت جریان روغن و همچنین سیستم های مخصوص روغن کاری و کنترل روغن ، مایعات گازی و مایعات هوا است.

کلیدهای هوا ، گرما یا گرمایش ، شار التراسونیک و مغناطیسی نمونه های دیگری از کلیدهای جریان هستند. با توجه به انواع مختلف ساختار و مدل ها ، تجهیزات می توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
نحوه انتخاب سوئیچ جریان صحیح
هنگام انتخاب و خرید کولر گازی بی سیم ، مواد و عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. این دستگاه ها در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف طراحی شده و به مرحله تولید رسیده اند. بنابراین ، درک دقیق اطلاعات در مورد ویژگی های مدل و مشخصات این دستگاه کنترل برای خرید واقعی مفید است.

در این دوره ، روش کار ، عملکرد ، قیمت ، نوع سیال کار و مشخصات جریان سیستم از مهمترین عوامل هستند.

از مشاوران رایگان در مرکز دات کام مطلع شوید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/flowswitch-chiller/
تاریخ انتشار :
2021-04-15 10:00:50.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا