بازرگانی

کولر گازی گرین ساخت کدام کشور است؟+خرید |معرفی کولر گازی گرین

تهویه مطبوع سبز از کجا ساخته می شود؟

در این مقاله ، در مورد تاریخ ساخت کولر گازی و در مورد کشوری که کولر گازی گرین تولید می شود ، ویژگی آن چیست ، مارک شرکت این محصول کجاست؟

در اینجا انواع مدل های کولر گازی سبز با مشخصات مختلف هر مدل را ارائه می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه خنک کننده با ما همراه باشید.

ابتدا کولر گازی گرین می خواهد داستان ایجاد آن و محل ساخت آن را برای شما تعریف کند !!

حتی ممکن است تصور اینکه در گذشته و قبل از اختراع کولر ، خانه ها ، کارخانه ها و محل کار دارای دستگاه خنک کننده نبودند دشوار باشد.

اما آنها برای فرار از گرما که مشکل بزرگی نیز بود ، راه حلی پیدا کردند که در کشورهای مختلف و مناطق مختلف متفاوت بود.

به عنوان مثال در مصر ، نیها مرطوب و در پشت پنجره آویزان می شدند ، که با تبخیر شدن نی ها باد سرد ایجاد می کرد و از آنجا اولین ایده سیستم خنک شدن هوا ایجاد شد. در روم باستان ، خانه ها به سبک قدیمی بودند. آنها خود قنات هایی داشتند و باد باعث ایجاد هوای تازه می شد. اتفاقاً این ایده در قسمت شرقی کشور ما یعنی استان سیستان بلوچستان و جنوب خراسان مورد استفاده قرار گرفت. آنها بیشتر و بیشتر آن را ساختند و ساختند و این باعث خنک شدن خانه شد.خلاقترین سیستم در جهان ایده کشور ما بود که جریان هوا را در خانه ایجاد کرد و باعث ایجاد بادگیر در خانه ها شد.

به نظر شما اولین کولر گازی در کدام کشور ساخته شده است؟

با پیشرفت تکنولوژی و انقلاب صنعتی ، نیاز به دستگاه خنک کننده برای خنک سازی دستگاه های صنعتی و چاپی ضروری شده است. ایده و اختراع تهویه مطبوع در مقیاس وسیعی توسط یک آمریکایی به نام ویلیس کریر ابداع شد و یکی از دلایل مهاجرت به ایالات متحده در سال 1920 تولید و واردات کولرهای گازی برای منازل بود. و برای اولین بار برای خنک سازی ماشین های چاپ استفاده شد. زیرا خنک سازی این دستگاه ها کیفیت چاپ را بهبود می بخشد.

سپس ، در صنعت نساجی ، این دستگاه معرفی شد ، کریر این سیستم های تهویه مطبوع را اختراع کرد و کارایی و استفاده آنها را در محل کار افزایش داد و باعث جدا شدن وی از شرکت بوفالو و راه اندازی شرکت تهویه مطبوع شد.

در سال 1945 ، کولرهای گازی قابل حمل در پشت پنجره ها نصب شده و بسیاری از ما آنها را دیده و از آنها استفاده می کنیم تا کنون توسط رابرت شرمن اختراع شده است. این دستگاه دارای رطوبت ، دما و حتی فیلتر برای تصفیه هوا بود ، اما قبل از اینکه بتواند ایده خود تولید شود ، یک شرکت تولید کننده این ایده را به سرقت برد و در سال 1950 ، بیشتر خانه ها به این سیستم خنک کننده مجهز شدند.

اما امروزه انواع مختلفی از کولرهای گازی و مدل های آنها در بازار وجود دارد و همین امر انتخاب را برای مشتریان دشوار کرده است. کولر گازی سبز یکی از شناخته شده ترین کولرهای گازی در بازار است که دارای انواع مختلفی از کولر گازی است و در اینجا می خواهیم در مورد برتری صحبت کنیم و بیایید در مورد انواع مختلف مدل های تهویه مطبوع سبز صحبت کنیم ، یا اینکه چرا بین همه این مارک های مختلف تهویه مطبوع سبز؟

کولر گازی سبز در کدام کشور ساخته شده است؟

هر محصول یک ایده است و در یک کشور ساخته می شود و امروزه با مارک های مختلفی از دستگاه ها از کشورهای مختلف و شاید از کشورهای بسیار دور در بازار دیده می شود. آیا تاکنون متوجه شده اید که محصول را از کدام کشور خریداری می کنید؟ بسیار مهم است که بدانیم دستگاهی که می خواهیم خریداری کنیم کجا ساخته شده است؟ از آنجا که دانستن اینکه دستگاهی که خریداری می کنیم اصلی یا جعلی است ، دانستن اینکه آن دستگاه کجاست بسیار مهم است.

برای مشتری ها کولر گازی سبز مارک ما به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این مارک هستیم.

سالانه میلیون ها کولر گازی تولید و به بازار عرضه می شود و انواع مختلفی دارد.

به عنوان مثال ، تهویه مطبوع گرین جای خود را در بازار پیدا کرده و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و یکی از مارک های پرفروش تهویه مطبوع است و این تصادفی نیست ، بلکه به دلیل کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن است که همچنان پرداخت می شود. برای این منابع

با استفاده از تکنولوژی در کولر گازی سبز و همچنین مواد با کیفیت و به دلیل استهلاک کم ، این کولر گازی یک کولر گازی با بازده بالا و پرفروش ترین در نظر گرفته می شود ، در بازار داخلی کشورمان قسمت عمده ای از بازار کولر گازی را به خود اختصاص داده است هوا و فروش خوبی دارد.

این مارک کیفیت از کدام کشور ساخته شده است؟ کولر گازی سبز ساخت چین است ، یکی از ویژگی های برجسته در بین تهویه مطبوع استاندارد بین المللی و مواد با کیفیت.

مشتریان کولرهای گازی سبز را نیز خاکستری می دانند.

کولر گازی سبز

ویژگی های منحصر به فرد سبز

کمپرسورهایی مانند پیمایش ، پیستون و چرخشی و … در مدل اسپلیت خاکستری استفاده می شود در کولرهای خاکستری به جای گاز مبرد cfc که لایه ازن را از بین می برد ، از R22 و R410 استفاده می شود که به لایه ازن و محیط زیست آسیب نمی رساند.

کولر گازی به دلیل دارا بودن کیت اینورتر مصرف انرژی آن بسیار کم است و یکی از مارک های مصرف کننده انرژی A است.

سرعت خنک کننده کولر گازی گرین زیاد است ، به این معنی که پس از روشن شدن کولر گازی در مدت زمان کوتاهی محیط خنک می شود. کولر گازی سبز در کمتر از نیم ساعت در دمای اتاق خنک می شود.

یکی از جالب ترین و خوب ترین ویژگی های کولر گازی گرین حالت آماده به کار بودن آن یا فعال شدن این حالت در کولر گازی اسپلیت سبز است که باعث می شود دمای اتاق هر ساعت یک درجه افزایش یابد.

ویژگی خوب دیگر این است که از کولر گازی دو منظوره سبز به عنوان سیستم گرمایشی و خنک کننده استفاده می شود که مقرون به صرفه است.

این فیلتر دارای چندین فیلتر برای تصفیه هوا است ، علاوه بر ایجاد بوی بد در محیط و تولید تهویه مطبوع در محیط ، ذرات معلق و گرد و غبار موجود در محیط را از بین می برد.

حالت هدایت باد خنک تر: هنگام فعال کردن این حالت ، پره ها به سمت بالا و پایین حرکت می کنند و به این ترتیب ، باد به طور یکنواخت در سراسر محیط تولید می شود.

تایمر: یکی از ویژگی های خوب کولر گازی گرین این است که وقتی فعال می شود ، بدون دخالت ما ، یعنی خودکار ، می توان دستگاه را خاموش یا روشن کرد.

ظرفیت ضد تمرکز: برای محیط های مطب و بیمارستان بسیار مهم است و حتی کاربرد خوبی برای خانه ها دارد ، در واقع محل قارچ ها و باکتری ها را تمیز می کند. و رطوبت و خشکی محیط را کنترل می کند.

کم صدا: تهویه مطبوع سبز با استفاده از کمپرسورهایی که در مطالب زیر خواهیم گفت و فناوری اینورتر صدای بسیار کمی دارد و باعث ایجاد نویز در محیط و ایجاد ناهنجاری های صوتی نمی شود. در واحد داخلی این صدا فقط 39 دسی بل و در واحد Outdoor فقط 40 تا 47 دسی بل است.

من منبع را پاک می کنم:

هنگامی که کولر گازی سبز خاموش است ، با فشار دادن دکمه I clean ، به جای دمیدن هوا به فضای داخلی ، دستگاه باد را به سمت شما جذب می کند و در عرض نیم ساعت با تمیز کردن هوا عملیات را انجام می دهد.

ویژگی سلامتی: با فشار دادن این دکمه ، این ویژگی در یخچال گاز سبز فعال می شود و به طور خودکار دمای اتاق را با دمای مناسب بدن تنظیم می کند.

حالت: با انجام تنظیمات ، یکی از حالت های زیر را به دلخواه خود فعال می کنیم تا کولر نیز به همین روش کار کند.

  1. بطور خودکار
  2. پنکه
  3. سرد
  4. گرم
  5. خشک

قابلیت Wifi: با این قابلیت می توانیم دمای خانه را حتی در زمان دور بودن از خانه کنترل کنیم. یا وقتی می خواهیم به خانه برگردیم سیستم را روشن کنید.

باله های طلایی: با استفاده از این ویژگی بسیار خوب ، از اندام و سیستم داخل کولر محافظت می کنیم و استهلاک دستگاه را کاهش می دهیم.

کولر گازی سبز از ویژگی های دیگری همچون: کنترل از راه دور و فیلتر چند لایه ، فیلتر یون نقره ، فیلتر ضد فرمالدئید و … برخوردار است.

منابع سبز منحصر به فرد

انواع مدل های کولر گازی

شرکت سبز برای استفاده از سیستم خنک کننده در مکان های مختلف و با درجه و کارایی متفاوت. انواع مختلفی از مدل ها را با ویژگی های مختلف تولید کرده و همچنین برای پاسخگویی به مشتریان خود در همه زمینه ها و با شرایط مختلف و سلیقه های مختلف ، انواع مختلفی از مدل ها را تولید کرده است ، در اینجا انواع مدل ها و تفاوت آنها با یکدیگر تولید شده است با امکانات مختلف و تهویه کافی ، و این منجر به مکان های مختلفی مانند خانه ها ، دفاتر و مکان های تجاری و … شد. برای تولید تهویه مطبوع ، برخی از مدلهای دو کاره ، هم برای سرمایش و هم برای گرم کردن ، مورد استفاده قرار می گیرند که در خرید دو نوع سیستم گرمایش و سرمایش صرفه جویی می شود.

انواع الگوها

1- کولر گازی اسپلیت دیواری سبز

2- تهویه مطبوع دائمی سبز

3- کولر گازی سبز قابل حمل

کولر گازی اسپلیت

روی دیوار نصب شده و مدلی است که امکان سرمایش و گرمایش را فراهم می کند ، یعنی هوای سرد را در تابستان و هوای گرم را در زمستان توزیع می کند ، تنظیمات را تغییر می دهد و در فضاهای با مناطق مختلف با ظرفیت 9000 تا 36000 استفاده می شود. اسپلیت به دلیل استفاده از کیت های اینورتر 60٪ انرژی الکتریکی را صرفه جویی می کند و همین ویژگی باعث می شود به سرعت مخاطبان زیادی را در بازار پیدا کند. تهویه مطبوع سبز در چهار جهت که باعث می شود هوا در همه محیط ها یکسان باشد. کولر گازی اسپلیت دارای یک فیلتر چند لایه است که هوای محیط را تصفیه می کند و از ورود بوی نامطبوع به محیط داخلی جلوگیری می کند. تهویه هوا و سرما تولید می کند. میزان ولتاژ خروجی هوا کولر گازی مدل اسپلیت با تنظیم سرعت فن کنترل می شود و می توانیم آن را در یکی از حالت های زیر قرار دهیم:

  1. بطور خودکار
  2. حالت کم
  3. حالت متوسط
  4. حالت بالا

یکی از واحدهای تهویه مطبوع مدرن و زیبا است و جلوه زیبایی برای دکوراسیون دارد.

انواع مدل های کولر گازی

تهویه مطبوع دائمی سبز

همانطور که گفتم ، کولر گازی گرین مدل های متنوعی دارد و این یکی از انواع مدل های بسیار شیک و مدرن است و برای مناطق بزرگ در نظر گرفته شده است ، ظرفیت آن از 36،000 تا 96،000 BTU و برای مکان های عمومی مانند مساجد است. و اتاق کنفرانس. کمپرسور این نوع مدل ها اسکرول سبز و تهویه مطبوع دوار است و نوع گاز مبرد مورد استفاده در این نوع تهویه مطبوع Green R22 است. مصرف برق این نوع تهویه مطبوع سبز یک فاز و سه فاز است ، همچنین به دلیل قدرت خنک کنندگی بالا ، یکی از پرفروش ترین انواع تهویه مطبوع سبز است. از ویژگی های عالی آن می توان به عملکرد هوشمند ، پاسخگوی محیط شلوغ ، دستگاه تصفیه هوا و ظاهر ظریف و بروز اشاره کرد.

تهویه مطبوع دائمی سبز

کولر گازی قابل حمل سبز

از ویژگی های منحصر به فرد آن ، سهولت حمل و نقل این کولر گازی گرین است و ظرفیت 12000 BTU را دارد. این کولر به گونه ای طراحی شده است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و برای محیط های کوچکتر بسیار مناسب است ، در حالی که مساحت مورد نظر به حدود 30 متر می رسد مانند اتاق خواب یا اتاق کار و مغازه ها. از این نوع کولر می توان هم به عنوان خنک کننده و هم به عنوان گرم کننده استفاده کرد.نوع گاز مبرد به کار رفته در آن R410 است.فیلتر مورد استفاده در این نوع کولر گازی سبز قدرت بسیار بالایی دارد و باعث تصفیه هوا و تهویه هوا می شود. تبدیل می شود.

کولر گازی قابل حمل سبز

برای مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و نکاتی در مورد بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/green-gas-cooler-2/
تاریخ انتشار :
2020-10-08 00:00:50

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا