بازرگانی

کولر گازی dax ساخت کجاست ؟ همراه با لینک خرید

کولر گازی دک در کدام کشور ساخته شده است؟

این مارک ساخت کشور چین است. یکی از محصولات با کیفیت و جهانی از چین. برای ساخت این کولر گازی از مواد با کیفیت استفاده شده است. برای حل هر مشکلی ، آنها نمایندگی های فروش در سراسر جهان از جمله نمایندگی های فروش در کشور ما دارند ، بنابراین این محصول با کیفیت ساخت چین را می توان با اطمینان خرید.

اطلاعات ، از جمله ساخت ، هنگام خرید کولر گازی یا هر وسیله دیگری کجاست؟ آیا این کار با همکاری کشور دیگری انجام می شود یا خیر؟ کیفیت محصول و مارک … بسیار مهم است ، به همین دلیل است که ما برای اولین بار در اینجا در مورد تهویه مطبوع Dax صحبت می کنیم. با ما بمان.

بسیاری از لوازم خانگی برای رفاه حال مردم اختراع و اختراع شده است ، برخی از آنها مهم هستند ، اما ضروری نیستند و برخی دیگر به عنوان نیاز لوازم یا هر مکان در نظر گرفته می شوند. تهویه مطبوع یکی از لوازم ضروری در خانه است ، به ویژه در مناطق گرم و گرمسیری ، وجود آن در داخل خانه برای رفاه حال مردم بسیار ضروری است.

در گذشته ، هنگامی که هیچ سیستم تهویه مطبوع یا سیستم خنک کننده ابداع نشده بود ، مردم روش های مختلفی را برای فرار از گرما امتحان می کردند. اولین کشوری که از ایده خنک سازی خانه استفاده کرد مصر بود ، جایی که نی ها خیس و پشت پنجره ها آویزان بودند. و هنگامی که باد به آنها برخورد کرد ، باد سرد تولید شد.

در روم باستان ، خانه ها دارای قنات بودند و با وزش باد هوای تازه ایجاد می کردند. خلاقانه ترین و پیچیده ترین ایده با قرار دادن بادگیر در خانه ها و گرفتن باد و ایجاد هوای تازه برای آن فضا و هر کشور دیگری که با مشکل گرما دست و پنجه نرم می کند ، در کشور ما ابداع شد. آنها در تلاش بودند تا از یک روش و ایده برای خنک سازی محیطی که در آن قرار دارند استفاده کنند. در مرحله بعدی ، ما می خواهیم در مورد تهویه مطبوع Dax بیشتر بدانیم. به ما بپیوند.

کدام کشور اولین کولر را ساخته است؟

خوب است بدانید که وقتی آنها به فکر ایجاد سیستم خنک کننده برای محیط زیست افتادند ، در صنعت به آن نیاز داشتند. ماشین های صنعتی پس از کار در محیط های گرم تحت فشار قرار می گرفتند و آنها مجبور بودند به دنبال راه حلی برای خنک سازی دستگاه ها باشند و حتی برخی از دستگاه ها در یک محیط سرد کار با کیفیت بهتری نسبت به کار در یک محیط گرم ارائه می دهند. .

بدین ترتیب اولین سیستم خنک کننده توسط شخصی به نام Carrier ابداع شد که بسیار بزرگ بود و در صنعت مورد استفاده قرار می گرفت. اولین شخصی که یک کولر گازی قابل حمل کوچک اختراع کرد شخصی به نام رابرت شرمن بود. خانه ها و محیط ها به سرعت به سیستم خنک کننده مجهز شدند. امروزه میلیون ها کولر گازی روزانه تولید و به بازار عرضه می شود ، انواع مارک ها و مدل ها در بازار وجود دارد. در اینجا ، ما می خواهیم در مورد راجب ، یک نام تجاری خوب تهویه مطبوع صحبت کنیم. کولر گازی داکس یکی از مارک های مختلف موجود در بازار است که مدل های متنوعی در بازار جهانی دارد. برای خرید یک دستگاه قابل اعتماد ، ابتدا باید اطلاعات مورد نیاز شما را بشناسیم. در اینجا نیز می خواهیم اطلاعات مفیدی در مورد کولر گازی راجب داکس ارائه دهیم.

کولر گازی داکس

ویژگی های منحصر به فرد تهویه مطبوع دک

گاز مبرد

مبرد مورد استفاده در این نوع تهویه مطبوع r22 و r410 است که آسیبی به لایه ازن و محیط وارد نمی کند.

کمپرسور روتاری

از جانب کمپرسور روتاری از Dax در سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود ، به این معنی که مصرف انرژی آن A است و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. هنگام استفاده ، 60٪ در مصرف برق صرفه جویی می شود.

توزیع یکنواخت هوا

هوای تازه و مطبوع به طور مساوی در کل فضایی که کولر گازی دک قرار دارد توزیع می شود.

باله های طلا

باله های طلایی برای افزایش طول عمر کولرهای گازی بسیار مهم هستند. در کولر ، پره های طلایی وجود دارد ، این ورق های آلومینیوم مانند یک محفظه ، از اجزای سازنده و دستگاه داخلی کولر محافظت می کنند و از تخریب و خوردگی اجزای داخلی کولر توسط آلودگی ها جلوگیری می کنند.

فیلترها

کولر گازی Dax دارای چندین فیلتر است که از ورود آلودگی ، گرد و غبار ، دود و هرگونه بوی نامطبوع از خارج به محیط جلوگیری می کند.

فیلتر ویتامین C

هنگام نصب این نوع فیلترها با قابلیت سنتز جلبک ها ، ویتامین C در محیط پخش می شود و این عملکرد هم باعث تمیز شدن دستگاه می شود و هم برای محیطی که کولر گازی Dax در آن قرار دارد تأثیر مثبت دارد.

محیط را عقیم کنید

هنگام نصب فیلتر یون نقره در تهویه مطبوع dax ، محیط را از وجود باکتری ها و قارچ ها پاک می کند ، که برای محیط های عمومی مانند مساجد ، بیمارستان ها ، ادارات ، مدارس و حتی خانه ها بسیار مهم است.

فیلتر ضد فرمالدئید ؛ یکی از مهمترین فیلترهای نصب شده در کولر گازی دک است. با استفاده از این فیلتر ، ذرات فرمالدئید موجود در محیط از بین می رود و سلامت افراد در آن محیط را حفظ می کند.

4 جهت بازی کنید

با تیغه های موجود در صفحه داخلی می توانیم جهت باد را تنظیم کنیم.

طراحی زیبا و ساده ای دارد. در پنل داخلی ، یک صفحه مانیتور وجود دارد که دمای محیط و سایر مشخصات را نشان می دهد. در همه مدل های آن سرمایش و گرمایش وجود دارد. حتی پانل بیرونی نیز صدای بسیار کمی ایجاد می کند ، بنابراین اگر پانل بیرونی روی بالکن یا پنجره کنار صفحه داخلی نصب شود ، باعث ایجاد تغییر شکل صدا نمی شود. مدل های کولر گازی که دارای گاز r410 هستند دارای کیت هستند معکوس کننده مصرف انرژی را به حداقل می رساند و دارای آرم مصرف انرژی A است.

این یک هدف دوگانه دارد. این بدان معناست که از کولر گازی Dax می توان هم به عنوان وسیله خنک کننده و هم گرم کننده استفاده کرد و این یکی دیگر از دلایل اقتصادی بودن این تهویه مطبوع است.

صدای پنل داخلی هنگام روشن بودن کولر گازی دک بسیار کم است.

باد شدیدی دارد و می تواند به 15 متر برسد.

ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی dax

انواع مدل های کولر گازی دک

کولر گازی اسپلیت داکس مدل H18A4 / FF

این نوع مدل ها کولر گازی دیواری است و فضای کمی را اشغال می کند. دارای پنل داخلی و خارجی است. این دو منظوره است ، می تواند از آن به عنوان یک وسیله خنک کننده و همچنین به عنوان یک دستگاه گرم کننده استفاده شود. ظرفیت هوادهی آن 18000 است ، می تواند برای مناطق معتدل برای مناطق بزرگ استفاده شود ، اما برای مناطق گرمسیری این مدل برای مناطق کوچک استفاده می شود. کیت اینورتر وجود ندارد.

گاز مبرد در این نوع مدل از کولر گازی dax استفاده می شود ، گاز r22 سازگار با محیط زیست است. ظرفیت گرمایش 180000 است.

انواع مدل های تهویه مطبوع دکس

کولر گازی اسپلیت داکس مدل H30R1FF

این نوع مدل ها کولر گازی دیواری dax است ، از طراحی خاص و زیبایی برخوردار است. مناسب برای مناطق معتدل. دارای دو پنل داخلی و خارجی است. از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و می توان از آن به عنوان وسیله خنک کننده و گرم کننده استفاده کرد. ظرفیت هوادهی آن برای سرمایش و گرمایش 30000 است. میزان صدای تولید شده توسط پنل داخلی 48 دسی بل است.

گاز مبرد مورد استفاده در این نوع مدل ها r22 است. وزن صفحه داخلی 16 کیلوگرم است. در بدنه این نوع مدل ها نمایشگر LED وجود دارد. پنکه های طلا برای محافظت از اجزای داخلی کولر نصب شده است. کمپرسور می چرخید. میزان مصرف انرژی این مدل B است. برد باد آن تا 13 متر است. بازده انرژی این مدل نزدیک به 3 کیلو وات است. دارای فیلترهای متعدد (ضد آلرژی ، آنفلوانزا ، پلاسما ، ویتامین C ، آنتی فرمالدئید ، محافظ مضاعف و …) است.

کولر گازی داکس مدل H24R1FF

این نوع مدل ها به دیوارها تقسیم می شوند و دارای دو صفحه داخلی و خارجی هستند. عملکرد آن مانند بسیاری از مدل های دیگر خنک کننده و گرم شدن است. میزان صدایی که از صفحه داخلی تولید می کند 47 دسی بل است وزن پنل داخلی 14 کیلوگرم است و حرکت آن بسیار آسان است. از گاز مبرد r22 استفاده می شود. کمپرسور دوار است. مصرف انرژی آن B است. ظرفیت گرمایش و سرمایش این مدل 24000 است. مناسب برای مناطق متوسط ​​و کوچک. سرعت باد این مدل تهویه مطبوع دکس تا 13 متر است. بازده انرژی این مدل تا 2.40 کیلووات است. دارای فیلترهای متعدد (ضد آلرژی ، آنفلوانزا ، پلاسما ، ویتامین C ، آنتی فرمالدئید ، محافظ مضاعف و …) است.

کولر گازی Dax H12R1FF

این مدل یک دیوار تقسیم شده بود ، دارای دو صفحه ، یکی در داخل و دیگری در خارج نصب شده است. عملکرد آن یک دستگاه گرمایش و سرمایش دو منظوره است.

ظرفیت هوادهی آن 12000 است. نوع مبرد مورد استفاده r410 است. حجم پنل داخلی 40 دسی بل است. کمپرسور آن دوار بود. کلاس انرژی این مدل B است. وزش باد در چهار جهت است و می تواند تا 9 متر برسد ، برای مناطق متوسط ​​برای مناطق متوسط ​​و مناطق کوچک برای مناطق گرمسیری مناسب است.

بازده انرژی این نوع مدل تهویه مطبوع dax به 2 کیلو وات می رسد. صفحه نمایش بر روی صفحه داخلی نصب شده است که دما و اطلاعات مربوط به کولر را نشان می دهد. فن طلایی برای افزایش عمر این کولر نصب شده است. وزن صفحه داخلی 12 کیلوگرم است و به راحتی قابل نصب یا جابجایی است. دارای فیلترهای متعدد (ضد آلرژی ، آنفلوانزا ، پلاسما ، ویتامین C ، آنتی فرمالدئید ، محافظ مضاعف و …) است.

کولر گازی داکس مدل H09R1FF

این مدل یک جداره اسپلیت است که مانند سایر مدل ها دارای دو صفحه ، یکی داخلی و دیگری خارجی است. پنل داخلی آن شش و نیم کیلو وزن دارد. عملکرد آن گرم و سرد است. ظرفیت هوادهی آن 9000 است. مناسب اتاق کار و .. مبرد مورد استفاده r410 است که سازگار با محیط زیست است. کمپرسور مورد استفاده دوار است. کلاس انرژی این مدل B است. روی بدنه کولر صفحه ای وجود دارد. دارای باله های طلایی برای محافظت از اجزای داخلی است. از چهار جهت می وزد و تا 7 متر می رسد. بازده انرژی این نوع مدل تهویه مطبوع dax به 0.9 می رسد. دارای فیلترهای متعدد (ضد آلرژی ، آنفلوانزا ، پلاسما ، ویتامین C ، آنتی فرمالدئید ، محافظ مضاعف و …) است.

از تهویه مطبوع محافظت کرده و از آن استفاده کنید دک

شما می توانید فیلترها را ماهانه بشویید ، اما از سرورهای باتجربه و تخصصی برای شستشوی فصلی استفاده کنید و اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند ، درست مانند شستن پانل بیرون ، سعی کنید عمر آن را افزایش دهید. صفحه خارجی را با ماشین لباسشویی بشویید. فاصله پانل های داخلی و خارجی نباید زیاد باشد. شلنگ باید با دقت نصب شود تا قطرات آب از صفحه داخلی خارج شود و نباید پیچ ​​و تابهای زیادی داشته باشد تا بتواند آن را به نقطه تخلیه آب شلنگ هدایت کند. صفحه خارجی نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب باشد ، درپوش را روی آن قرار دهید و اجازه دهید کولر گازی تمیز شود. هنگام جارو کردن کولر گازی ، تخم را خاموش کنید تا گرد و غبار محیط را جذب نکند. همه این نکات برای محافظت و افزایش عمر کولر است. برای نصب و انتقال کولر گازی Dax از نماینده خود در شهر استفاده کنید. برای شارژ گاز از کولر گازی Dax ، از نمایندگی تهویه مطبوع Dax بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

خدمات پس از فروش کوار داکس

کولر گازی Dox در ایران شعبه دارد کمپرسور آن تا 6 سال پس از فروش و اجزای داخلی آن تا 2 سال تضمین شده است.

خدمات پس از فروش

برای خرید و آشنایی با انواع جداکننده ها و کولرهای گازی می توانید به سایت Tasisat.com مراجعه کنید.

اسپلیت و کولر گازی

برای مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و نکاتی در مورد بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/dax-split-made-in-which-country/
تاریخ انتشار :
2020-10-18 10:00:33

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا