بازرگانی

کولر گازی SAMساخت کجاست ؟همراه با نکات کاربردی

کولر گازی سام در کدام کشور ساخته شده است؟

تهویه مطبوع SAM کجا ساخته می شود؟ شرکت سام در زمینه طراحی و ساخت انواع کولر گازی بسیار فعال است. که از بالاترین تکنولوژی دنیا و از محصولات مدرن و کاربردی گرفته شده است. کولرهای گازی سام به دلیل تهویه و کیفیت خوب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و می توانند هوای سرد و گرم را نیز تأمین کنند ، در واقع این شرکت مطابق آخرین فن آوری ها و استانداردهای روز دنیا با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند او انجام می دهد کولر گازی SAM محصولی از کشور چین است و این کولرهای گازی دارای ظرفیت ها و ظرفیت های مختلفی هستند. در زمینه کولرهای گازی شرکت های زیادی در حال رقابت با این شرکت هستند.

امروزه با توجه به جدیدترین فناوری روز دنیا و چندین مارک کولر گازی شاهد بهترین ها در این زمینه هستیم. در واقع ، کولرهای گازی سام به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و دارای کنترل دیجیتال برای تنظیم مناسب هوا در هر دو فصول سرد و در تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

تهویه مطبوع SAM به دلیل کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده در تولید انواع تهویه مطبوع بسیار موفق بوده است. این کولر گازی مانند سایر کولرهای گازی به گونه ای ساخته شده است که هر جز component عملکرد خاص خود را دارد. در واقع کولرهای گازی هوای گرم اتاق را گرفته و آن را به هوای سرد تبدیل می کنند.

هر یک از این وظایف به عهده یک واحد تهویه مطبوع است که در زیر به آن خواهیم پرداخت. در هنگام خرید کولر گازی باید به نکاتی توجه داشته باشیم تا بتوانیم خرید خوب و مطمئنی داشته باشیم. در واقع کولرهای گازی وظیفه خنک سازی یا گرمایش محیط را دارند. کولرها اجزای مختلفی دارند ، هنگام خرید کولر گازی SAM باید نکات بالا را بخاطر بسپاریم.

این اطلاعات می تواند شامل پنل های داخلی و خارجی کولرهای گازی اسپلیت این برند باشد که با کیفیت بالا تولید می شوند ، ظرفیت گرمایش و سرمایش کمپرسور این نوع کولر گازی بسیار بالا است و با استفاده مناسب می توانید استفاده کنید آن را به طور دائم. کولرهای گازی با برند سام بسیار کم مصرف هستند و می توانید پس از خرید قبض برق خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید کلاس انرژی این نوع کولر گازی A است و از کم صدا ترین ها هستند از جهان.

کولرهای گازی بسته به آب و هوا در سه دسته کلی قرار می گیرند

گرمسیری

سبک

سیری سرد

کسانی که در خرید کولر گازی دقت می کنند می توانند مصرف برق را تا ده درصد کاهش دهند. در واقع امروزه با توجه به تولید کولرهای گازی SAM ، شاهد تنوع بسیار گسترده ای با کیفیت و قیمت مناسب این برند هستیم.

کولر گازی SAM

همانطور که گفتیم ، کولرهای گازی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هر یک عملکردی دارند. این قطعات در کولرهای گازی SAM شامل: کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور و لوله انبساط. این قطعات در واقع در پانل خارجی کولر گازی قرار دارند. و روی صفحه داخلی کولر ، اجزایی مانند فن خنک کننده ، شیر ، فیلتر هوا و … نصب شده اند در کولرهای گازی ماده ای به نام مبرد وجود دارد که در مورد آن نیز بحث کردیم.

مبرد تهویه مطبوع سامکدام یک است؟

مبرد تهویه مطبوع SAM چیست؟ مبرد به معنای مبرد است که در اکثر دستگاه های خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین قسمت های کولر گازی است. و تهویه مطبوع به شرطی که آسیب نبیند خوب کار می کند.

کمپرسور تهویه مطبوع سام عملکرد شما چیست؟

کمپرسور عملکرد کولر گازی SAM چیست؟

کمپرسورها انواع مختلفی دارند ، از جمله کمپرسورهای پیستونی ، کمپرسورهای اسکرول و کمپرسورهای دوار. هر یک از این کمپرسورها ظرفیت های مختلفی دارند.

به عنوان مثال ، کمپرسورهای رفت و برگشتی قدرت بسیار بالایی دارند و برای مناطق گرمسیری مناسب هستند. کمپرسورهای اسکرول به دلیل مصرف کمتر انرژی ، کارایی کمتر و سر و صدای کم قابل توجه هستند.

کمپرسورهای دوار برای مناطق سردسیر مناسب هستند. همانطور که گفتیم ، مهمترین م componentلفه کولر گازی کمپرسور این است که اگر خوب کار نکند ، نمی توانیم نتیجه دلخواه را بدست آوریم.

هنگام خرید کولر گازی ، نکته مهم در مورد قیمت آن به قدرت و ظرفیت کولر گازی بستگی دارد. کمپرسور موتور و قلب کولر است.

برخی از کمپرسورهای با ظرفیت بالا چنان قدرتمند هستند که می توانند در کمترین زمان هوای گرم محیط را به هوای سرد تبدیل کنند. اگر کمپرسور تهویه مطبوع به درستی کار نکند ، تهویه مطبوع خراب می شود که این ممکن است به دلیل تمیز نبودن کندانسور ، بی کیفیت بودن ، تمام شدن بنزین و … باشد.

کندانسور تهویه مطبوع سام چی آیا او مسئول است؟

عملکرد کندانسور کولر گازی SAM چیست؟ کندانسور تهویه مطبوع وظیفه خنک سازی کمپرسور را بر عهده دارد.

در واقع ، کندانسورهای تهویه مطبوع SAM با فویل آلومینیوم پوشانده شده اند تا گرما را زودتر دفع کنند. به طور خلاصه ، کندانسور مایعات را به گاز تبدیل می کند و بالعکس ، به خنک شدن کمپرسور کمک می کند. در گذشته مردم از چشمه های آب آشامیدنی استفاده می کردند و چون با آب کار می کنند ، آنها چشمه های آب آشامیدنی نامیده می شدند. آنها قبلاً می گفتند آبی اما امروز به دلیل پیشرفت علم در چین شاهد تولید کولرهای گازی SAM هستیم که محیطی با دمای مناسب را فراهم می کنند.

برای اینکه کولر گازی به درستی کار کند ، سعی کنید روی کولرهای گازی خود درپوش بگذارید ، برق کمتری مصرف می شود و موتور کولر گازی زودتر خنک می شود و عمر کولر گازی افزایش می یابد. در واقع ، یک اشتباه بسیار رایج استفاده از همه دستگاه هایی است که با هم گرما تولید می کنند ، مانند جاروبرقی ، اجاق گاز و غیره. به همین دلیل با کولرهای گازی SAM نتیجه مطلوبی نمی گیریم. کسانی که در مناطق گرمسیری با رطوبت بالا زندگی می کنند برای صرفه جویی در مصرف برق باید در کنار کولرهای گازی درخت بکارند.

کندانسور SAM

پنکه کولر گازی سام وظیفه شما چیست؟؟

عملکرد فن خنک کننده تهویه مطبوع SAM چیست؟ فن های خنک کننده کولرهای گازی به موتوری متصل شده اند که می تواند به صورت دستی کنترل شود.در واقع وقتی دمای کولر را با کنترل از راه دور تنظیم می کنید ، سرعتی که تغییر می کند سرعت فن است.

کولر گازی SAM با حالت های گرم و سرد وقتی کولر را در حالت اتوماتیک روشن می کنید ، کولر به طور خودکار یکی از حالت های سرد یا گرم را انتخاب می کند. این کولر در بالای بهترین کولر گازی قرار دارد و چون دارای کلاس انرژی A است ، یکی از کم مصرف ترین ها است. در شرایط گرمسیری مقاومت بسیار بالایی دارد و با توجه به تنوع محصولات این شرکت در زمینه کولرهای گازی ، می توانید آنها را با ظرفیت دلخواه خریداری کنید. اگر می خواهید کولر گازی خریداری شده برای شما دائما کار کند ، باید دارای مارک قابل اعتماد و قطعات با کیفیت باشد. شما باید گاه به گاه و به طور منظم کولر خود را نگهداری کنید. اگر کولر گازی SAM خریداری کرده باشید ، برق این کولر گازی فاقد نوسان است و از قطعات با کیفیت بالا در آن استفاده می شود ، از این رو هم از نظر قطعات و هم از نظر عمر دارای عمر مفید تضمینی است.

سیستم کولر گازی سام چطوره

سیستم خنک کننده گاز SAM چگونه است؟ کولرهای گازی پنجره ای برخی از مارک ها به گونه ای ساخته شده اند که سیستم توربو ندارند. اما کولرهای گازی مارک سام همه مجهز به سیستم توربو هستند. در واقع این توانایی کولر گازی سام در تسریع در خنک سازی و گرم شدن فضا است. و بیشتر باد در این حالت از طرف کولر فن است. در واقع ، کولرهای گازی می توانند هوای داخل را از نظر رطوبت تغییر دهند. تهویه مطبوع SAM هوای گرم و گرم فضای داخلی را جایگزین هوای تازه و مطبوع می کند.

هر نوع کولر گازی ظرفیت و مصرف انرژی متفاوتی دارد. در اینجا مشخصات هر یک آورده شده است.

انواع مدل های کولر گازی SAM

مدل پنجره یخچال گاز SAM

کولرهای گازی پنجره ای در پشت پنجره های ساختمان قرار دارند که در واقع باید از نصب استاندارد برخوردار باشند ، در حالی که کولرهای گازی پنجره ای در رده یک تکه قرار دارند. این کولرها می توانند محیط های کوچک را به خوبی خنک کنند و نصب آنها آسان است. کولرهای گازی پنجره ای شرکت سام را می توان به صورت دستی ، از راه دور و با لمس تنظیم کرد.

مدل کولر گازی اسپلیت SAM

کولرهای گازی اسپلیت همانطور که همه می دانیم از دو قسمت تشکیل شده اند ، یکی داخلی و دیگری قسمت خارجی. این نوع کولر گازی نسبت به سایر کولرهای گازی نسبتاً گرانتر است اما وقتی قبض های برق خود را بررسی می کنید می بینید هزینه ای که پرداخت کرده اید پس داده شده است. . به دلیل ترموستات مورد استفاده در این نوع کولرها ، آنها به طور خودکار در درجه مورد نظر تنظیم می شوند. و دارای سیستم اینورتر است. از مزایای کولرهای گازی اسپلیت این است که پس از رسیدن هوا به دمای تنظیم شده ، دور موتور را کاهش می دهند و دوباره راه اندازی می شوند. کولر گازی اسپلیت هم در تابستان و هم در زمستان استفاده می شود و گزینه خوبی برای کسانی است که مایل به خرید کولر گازی با ظرفیت نسبتاً بالا هستند.

مدل های کولر گازی ، سقفی و کف SAM

این نوع کولر گازی از ظاهری عالی و شیک برخوردار است که می تواند محیطی گرم و زیبا را برای شما فراهم کند زیرا در محیط مناسبی قرار دارید. تهویه مطبوع SAM دارای فیلتر تهویه مطبوع با کیفیت بالا است و از بوی نامطبوع محیط جلوگیری می کند. در واقع این نوع تهویه مطبوع به گونه ای است که در هر نوع محیطی قابل استفاده است. این کولرها می توانند روی زمین یا سقف نصب شوند.

مدل های کولر گازی ، سقفی و کف SAM

کولر گازی SAM مدل داکت اسپلیت

در واقع ، این کولرها دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند که به راحتی می توان آنها را با کنترل از راه دور در حالت اتوماتیک قرار داد ، دارای تایمرهای اتوماتیک در جهت روشن و خاموش شدن هستند ، و این کولرهای گازی با مدل های تهویه مطبوع خرد شده اشتباه گرفته می شوند ، جاییکه مناسب باشد. این نیست. برای نصب این کولرها باید ساختمان داکت شود.

کولر گازی قابل حمل SAM

مدلهای تهویه مطبوع قابل حمل در مکانهایی که امکان نصب واحدهای تهویه مطبوع وجود ندارد بسیار مناسب هستند. این کولر گازی از مزایای شگفت انگیزی برخوردار است از جمله: کنترل از راه دور ، نمایشگر LCD ، فیلتر قابل شستشو ، حجم کم و دور موتور قابل تنظیم. کولرهای گازی قابل حمل مانند کولرهای گازی پنجره ای در دسته کولرهای گازی یک تکه قرار می گیرند. مزیت مدل تهویه مطبوع قابل حمل این است که قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و فضای کمتری را اشغال می کند.

کولر گازی قابل حمل SAM

مدل استند تهویه مطبوع SAM

همانطور که از نام آن پیداست ، این کولرها به صورت قائم هستند و نمی توانند روی سقف یا کف نصب شوند. موتور تهویه مطبوع سام از نوع چرخشی و اسکرول است. و در همه اقلیم ها مورد استفاده قرار می گیرد و گاز آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این نوع تهویه مطبوع انرژی الکتریکی بسیار کمی مصرف می کند ، در واقع مصرف انرژی پایینی دارد و این خود در کاهش هزینه ها بسیار مثر است. فناوری سام به کار رفته در این کولرها ظرفیت آن را افزایش داده است ، بنابراین در اتاق ها و اتاق های بزرگ استفاده می شود. تهویه مطبوع SAM از همه جهات معتبر است.

برای خرید و آشنایی با انواع مختلف تقسیم و کولر گازی می توانید به سایت Tasisat.com مراجعه کنید.

اسپلیت و کولر گازی

برای مشاوره رایگان با کارشناسان در امکانات دات کام و نکاتی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/sam-split-which-made-in-country/
تاریخ انتشار :
2020-10-06 10:00:19

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا