دنیای وب

کوپن خرید 101

در این شرایط دشوار اقتصادی ، آمریکایی ها هنگام خرید مواد غذایی از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار می شوند. در حالی که ما همچنان نگران بیکاری زیاد ، بحران سلب مالکیت و به طور کلی هزینه های بالای غذا و زندگی هستیم ، مصرف کنندگان به دنبال سود بیشتر برای پول هستند. به همین ترتیب ، مصرف کنندگان کوپن های بیشتری را کاهش می دهند و دلار بیشتری پس انداز می کنند.

سپتامبر ماه کوپن ملی است و یادآوری می کند که برش کوپن ها راهی آسان و سرگرم کننده برای پس انداز است. این که آیا شما در Albertsons ، کلوپ عمده فروشی BJ ، Food Lion ، Publix ، Save-a-Lot ، Sedanos ، Sweetbay ، Walmart یا Winn-Dixie خرید می کنید ، هر هفته در این ماه به شما مشاوره می دهم که چگونه 40 پس انداز کنید یک درصد یا بیشتر از خرید مواد غذایی یک قبض است.

وقتی کوپن ها برای سیزدهمین سال متوالی برای ماه کوپن ملی آماده می شوند ، گرفتن کوپن و جستجوی چانه زنی همچنان امری عادی است. توزیع و استفاده از کوپن ها طی 12 ماه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که 89 درصد آمریکایی ها هنگام خرید مواد غذایی ، وسایل خانه و مراقبت های بهداشتی به طور منظم از کوپن استفاده می کنند.

قدمت این کوپن به یک کوپن دست نویس برای یک محصول محبوب نوشابه در سال 1886 برمی گردد. در حالی که خرده فروشان همچنان بیشترین سهم (85 درصد) کوپن را به کتابچه کوپن مستقل تعاونی اختصاص می دهند ، توزیع آنلاین با سرعت بیشتری نسبت به سایر توزیع های رسانه ای رشد می کند. . از جمله محبوب ترین سرویس های کوپن در اینترنت می توان به coupons.com و redplum.com اشاره کرد.

طبق گزارش کوپن NCH ، خریداران با استفاده از کوپن در نیمه اول 2010 تقریباً 2 میلیارد دلار پس انداز کردند که بازپرداخت آن 7.9 درصد در آن دوره افزایش یافت. چارلی براون ، معاون رئیس بازاریابی و NCH ، عضو هیئت مدیره انجمن ارتقا Marketing بازاریابی گفت: “در حالی که کوپن مدت طولانی ستون اصلی مبارزات بازاریابی برای ایجاد وفاداری به مارک تجاری و جذب خریداران جدید بوده است ، اما با گذشت زمان پیشرفت کرده است تا از طریق روش های خلاقانه و ابتکاری به مصرف کنندگان تقسیم شود. . “این یک ابزار اساسی برای مصرف کننده امروز و آینده است که به تقاضای پس انداز و ارزش خود ادامه می دهد.”

تقریباً 164 میلیارد کوپن کالای بسته بندی شده مصرف کننده (CPG) توسط خرده فروشان در نیمه اول سال 2010 ارائه شده است که نسبت به سال قبل 11.4 درصد افزایش داشته است. این رشد بر اساس روندهای رکوردی در سال 2009 که 311 میلیارد کوپن در بازار توزیع شده است ، ایجاد می شود. در سال 2009 ، بازخرید کوپن 23٪ افزایش یافت – دومین بالاترین نرخ سالانه ثبت شده. یک مصرف کننده متوسط ​​در حالی که 3.5 میلیارد دلار در سراسر کشور پس انداز کرده بود ، هشت درصد کاهش در قبض مواد غذایی خود را گزارش داد.

وقتی PMA اولین کارزار ملی خود را برای ماه کوپن در سال 1998 آغاز کرد ، طرز تفکر متفاوتی وجود داشت. با هدف افزایش آگاهی و افزایش استفاده از کوپن ، اکثر کوپن ها چاپ شدند. آنها امروز از منابع مختلف در دسترس هستند – چاپ شده از ورودی های مستقل ، خرده فروش یا مستقیماً به محصول متصل ، از طریق کوپن های قابل چاپ یا کدهای کوپن ، و همچنین دستگاه های تلفن همراه برای اسکن در نقطه فروش ، به صورت آنلاین.

نه تنها روش های زایمان منفجر شده است ، بلکه دسته بندی ها از فروشگاه های مواد غذایی به رستوران ها ، لباس ها ، بهسازی منازل و هر آنچه در این بین است به طور گسترده ای گسترش یافته است. در واقع ، من اکنون در حال مذاکره درباره همه چیز هستم ، از غذا و لباس ، کالاهای خانگی و وسایل نقلیه ، تا شهریه بچه هایم در مدارس خصوصی.

بانی کارلسون ، رئیس اداره پول فلسطین گفت: “خریداران امروز هرگز خانه خود را بدون کوپن ترک نمی کنند و به طور فعال به دنبال پس انداز هستند.” “در حالی که اوضاع اقتصادی این رفتار جدید خرید را تحریک می کرد ، بازاریابان یادداشت برداری می کنند و با قرار دادن کوپن های بیشتر در بازار به تماس مصرف کنندگان پاسخ می دهند. خریدار روشن فکر و استراتژیک امروز اینجا است تا بماند زیرا درسهایی که در دوران رکود اقتصادی آموخته است نحوه خرج کردن و صرفه جویی در هزینه های خود را تغییر داده است. آنها سخت پیروز شدند. “

RedPlum.com با بزرگداشت سیزدهمین کمپین پس انداز سالانه خود ، هر روز در طول ماه سپتامبر معاملات ارزشمندی ارائه می دهد. آنها به عنوان یکی از سایت های کوپن آنلاین با رشد سریع و دارای سبک زندگی ارزشمند ، یک کمپین “Dash Deals” را ارائه می دهند که در آن یک صفحه منحصر به فرد با کوپن های قابل چاپ ، کدهای کوپن ، نمونه ها یا پیشنهادات رایگان در redplum.com/dash یافت می شود. از آنجا که مقادیر کوپن محدود است ، بازدیدکنندگان باید برای بارگیری پیشنهاد آن روز “عجله” کنند. تبلیغ کنندگان از رستوران ها تا خرده فروشی ها ، مواد غذایی ، خدمات بهداشتی ، زیبایی ، داروخانه ها و موارد دیگر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجمن تبلیغات و بازاریابی و ماه کوپن ملی ، به اینجا مراجعه کنید http://www.nationalcouponmonth.com.

منبع: گزارش اعتباری با بیل لوئیس – Highlands Today ، نسخه ای از Tampa Tribune (گروه عمومی رسانه ها). http://www2.highlandstoday.com/content/2010/sep/05/coupon-shopping-101/columns-welewisjr/

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا