دنیای وب

کیف های مربی – چه چیزی در مورد آن عالی است؟

اگر دختری هستید که دوست دارید چیزهای باحال و ماندگار در کمد لباس خود داشته باشید ، پس احتمالاً کیف کیف دارید. اما حتی در این صورت ، شما ممکن است دختری باشید که عاشق چیزهای باحال و ماندگار است و هنوز چیزی ندارید. وقت آن است که بیرون بروید و خودتان را سوار کنید من چند لحظه به شما می گویم ، اما اول ، مربی کیست؟ همه ما گوچی ، YSL ، DKNY و همه طراحان معروف کیف را می شناسیم ، اما شاید مربی را نه.

Coach طراح برجسته آمریکایی کالاهای لوکس است ، از کیف دستی گرفته تا کیف پول ، جواهرات و عینک آفتابی گرفته تا کفش. آنها مدتهاست که وجود دارند – گروهی از صنعتگران در سال 1941 در منهتن جمع شدند و یک کارگاه خانوادگی را بنا کردند که در طبقه آخر آنها واقع شده بود. نقطه فروش منحصر به فرد آنها استفاده از بهترین چرم های ممکن بود و تا زمانی که آن را درست نکنند از پس آن برمی آیند. آنها الان هم آنجا هستند و این به شما می گوید که آنها باید چیزهای خیلی خوبی تولید کنند ، درست است؟

به هر حال ، به این کیف دستی مربی چرا اینقدر عالی است؟

1. آنها به سادگی از زیباترین چرم ساخته شده اند. کیف های مربی یک ویژگی متمایز دارند – چرم نرم ، نه به طور تصادفی. در واقع ما را به دلیل بزرگ بودن کیف های مربی دوم راهنمایی می کند:

2. پوست صاف تر ، ماندگاری آن بیشتر و ساییدگی آن کمتر است. اگر از علاقه مندان باشید ، کیف مربی شما را از پا نمی اندازد. آنها در حقیقت با بالا رفتن سن بهتر می شوند (این نشانه یک پوست لوکس واقعی است). حتی اگر هر از گاهی کیف های خود را عوض کنید ، مطمئن باشید که وقتی کمد لباس خود را تمیز می کنید و کیف جدیدی تهیه می کنید ، هرکسی کیف Coach شما را بدست می آورد ، مایل ها را نیز در آن قرار می دهد.

3. هر کیف مربی با توجه زیادی به جزئیات ساخته می شود. صنعتگران پس از اتمام هر کیسه را به صورت جداگانه بازرسی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که فقط بهترین ها از کف کارخانه خارج می شوند. البته این بدان معناست که پس از صرف چند صد دلار صرف کیسه ، دیگر آن ایرادهای غیرمنتظره را پیدا نخواهید کرد. یک فرایند کنترل کیفیت وجود دارد که هر کیسه قبل از رسیدن به فروشگاه باید آن را طی کند و البته اگر مشکلی پیدا کردید قابل بازگشت است (احتمالاً این کار را نمی کنید).

4- کلاچ ، زیپ و سایر قسمتهای کیف از مواد با دوام مشابه ساخته شده اند که برای مدت طولانی دوام خواهند داشت. هیچ زیپی وجود ندارد که بعد از یک ماه آویزان نشود یا قفل نشسته باشد. بسته به اینکه کیسه ای تهیه می کنید ، بعضی از قفل ها در واقع از طلا ساخته شده یا با طلا اندود شده اند. اکنون ، این چیزی نیست که شما روزانه روی کیف ببینید.

5. هر دو جنس هستند – یک دسته کیف نیز برای او وجود دارد ، بنابراین می توانید نیمه دیگر خود را از چیزهایی که باعث برجسته شدن او می شود در حالی که یکی دریافت می کنید ، جدا کنید.

6. کیف های مربی تنوع ، سبک و رنگ زیادی را ارائه می دهند. آنها برای انواع افراد و انواع مختلف ساخته شده اند و متناسب با انواع مختلف بدن طراحی شده اند. قد بلند و شکلی کامل ، بلند و باریک و یا حتی برعکس. و تنوع و انتخاب زیاد رنگ ها باعث می شود که شما برای هر مناسبت یک کیف مربی متفاوت تهیه کنید.

7. خوب ، سرانجام ، در اینجا بهترین چیز در مورد کیف های مربی است – آنها مقرون به صرفه هستند. بسیاری از کیف های طراحی به هزاران دلار ، صدها هزار دلار می رسد. شما یک مربی خوب در محدوده 500 تا 1000 دلار خواهید دید که خدمات مشابه کیف های طراح دیگر را به شما ارائه می دهد. بنابراین اگر در کیف خوبی هستید و می خواهید پس انداز کنید ، Coach دقیقاً همان چیزی است که به دست می آورید.

این واقعاً یک گنجینه در مجموعه کیف های شماست. مانند هر کیف دیزاینر دیگری ، در بعضی از مکان های مورد نظر شما کیف های جعلی مربی نیز وجود خواهد داشت. اگر می خواهید بدانید که معامله واقعی را انجام می دهید یا خیر ، نوع چرم استفاده شده و نوع پایان آن را بررسی کنید. دارایی ها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند ، چرم نرم و ظاهر ظریفی دارد. آیا اکنون می خواهید برای خود کیف مربی تهیه کنید؟ سایت ما را بررسی کنید و گنجینه کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا