دنیای وب

گام به گام SEO یک کتاب کوچک با ایده های عالی است

این کتاب یک راهنمای کامل برای مبتدیان است که می توانند نحوه دریافت ترافیک از Google به وب سایت خود را بیاموزند. من فکر می کنم این یک کتاب کوچک بسیار عالی است زیرا در صورت لزوم درک آن با روشن است

در واقع در صورت داشتن سؤال یا اظهار نظر در مورد نویسنده مخاطب وجود دارد ، واقعی است و به شما باز می گردد.

اگر دستورالعمل ها را دنبال کنید ، این کتاب به شما می گوید که چگونه می توانید بازدید کنندگان خود را برای مدت طولانی در سایت شما بمانند ، به صفحات بیشتری نگاه کنید ، به سایت خود بازگردید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید. تمام این مزایا برای مدتی تلاش و تلاش از طرف شما است.

این تکنیک ها با دستورالعمل آسان است و ترافیکی را که ممکن است از دست بدهید ، به شما منتقل خواهد کرد همه احساس نمی کنند که یادگیری سئو موثر است زیرا قوانین بسیار تغییر می کنند. با این حال ، برخی از تکنیک های ساده می توانند وب سایت شما را به موتور جستجو مرتبط کنند و ترافیکی را برای شما به ارمغان بیاورند.

این کتاب به 6 مرحله تقسیم شده است که شما را از طریق تکنیک های مختلف برای بهبود وب سایت خود انجام می دهد. در اینجا برخی از مواردی که صفحات وی را پوشش می دهد آورده شده است.

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.

نوشتن مطالب خوب.

سایت خود را بهبود بخشید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی.

ساختمان پیوند

بارگیری وب سایت خود را سرعت بخشید.

می توانید بگویید که اگر از طریق این جواهرات کوچک راه خود را انجام می دهید ، ممکن است در کار شما تفاوت بزرگی ایجاد کند و درک و اجرای ایده ها بسیار آسان است. این است که به طور خاص برای مبتدیان نوشته شده است ، اما شکی نیست که همه چیز را یاد خواهند گرفت.

هر کاری که باشد می تواند به شما کمک کند ، و اگر هنوز راه اندازی آنلاین نشده اید ، اما به بازاریابی اینترنتی فکر می کنید ، پیشنهاد می کنم که ساده ترین نقطه شروع ، راه اندازی کمیسیون باشد. شما با داشتن یک مربی خوب برای راهنمایی و آموزش شما ، سریعترین پیشرفت را در پروژه جدید خود خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که مربی شما انتخاب می کنید دارای یک سیستم یا برنامه کاری با تجربه و آزمایش شده است و کالاهای عالی برای مشتریان خود ارائه می دهد.

اکنون درآمد فعلی خود را حفظ کنید و شغل خود را به صورت پاره وقت بسازید ، تمام کار برای رشد زمان نیاز دارد و اینترنت فرقی نمی کند. با این حال ، راه اندازی آنلاین ارزان تر است ، شما به ساختمان یا حتی دفتر فقط یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت خوب نیاز ندارید و تقریباً در هر کجا می توانید کار کنید. ما اکنون در آب و هوای گرم اسپانیا در زمستان هستیم!

پیشنهاد می کنم این کتاب کوچک ارزان را بخوانید: “SEO گام به گام کیمن جونز

در اینجا چند کتاب دیگر برای کمک به شما در پیشرفت کار خود آورده شده است:

500 نکته برای بازاریابی رسانه های اجتماعی اندرو مک کارتی

99 راه برای غرق کردن سایت خود از طریق میک ماکرو

و در صورت نیاز به یک لپ تاپ جدید “Microsoft Windows 8 Made Easy” توسط جیمز استابل. یا به روزرسانی بسیار خوب ویندوز 7 در دسترس است

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا