دنیای وب

گام های ساده ای برای جذب بینندگان به مقالات خود است

جذب بیننده دلیل این است که بیشتر ما مقاله می نویسیم. مهمترین عنصر مقاله شما عنوان است. این تنها عاملی است که تعیین می کند چه تعداد خواننده کسب و کار شما را ببینند. اگر یک مقاله عالی بنویسید و یک عنوان غیر جالب اضافه کنید ، خوانندگان کمی ایجاد می کنند.

برای تولید بازدید از صفحه ، ابتدا باید مقاله خوبی بنویسید که علاقه مند به مطالعه آن باشند. موضوع کسب و کار شما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر مقاله ای درباره زمین شناسی کوه های پرو بنویسم ، تقریباً تضمین می کنم که افراد کمی آن را بخوانند. خوانندگان زیادی علاقه مند به موضوع نیستند. نوشتن مقالاتی درمورد موضوعاتی که مخاطب دارند بسیار مهم است.

عنوان عامل شماره یک در دسترسی بینندگان است. این یک تبلیغ برای مقاله شما است. اکثر افراد عناوین مختلف را مرور می کنند تا زمانی که چیزی مورد علاقه خود را پیدا کنند. وظیفه شما طراحی عنوانی است که علایق آنها را برآورده کند.

عنوان شما می تواند مقاله ای را ایجاد یا خراب کند. این بسته بندی است که خوانندگان را به خرید محصول شما ترغیب می کند. شرکت های تولید آجر و ملات از بسته بندی های رنگارنگ برای جلب مشتری استفاده می کنند. در دنیای بازاریابی مقاله ، ما چنین تجملاتی نداریم. ما باید خوانندگان را فقط با عنوان درگیر کنیم. عنوان شما باید خوانندگانتان را مورد توجه قرار داده و آنها را به سمت خود جلب کند. این باید آنها را از مشاهده عناوین دیگر منصرف کند و آنها را مجبور کند تا روی مقاله شما کلیک کنند.

طبق تحقیقات منتشر شده ، عناوین طولانی بیشتر از عناوین کوتاه خوانندگان را به خود جلب می کنند. این با آنچه در مدرسه آموخته ایم در تعارض است. بسیاری از ما یاد گرفته ایم که نوشتن خوب کوتاه و ساده است. در یک مقاله بازاریابی ، عکس این موضوع صادق است. عنوان طولانی تر ، بینندگان بیشتری را گرد هم می آورد.

انواع خاصی از مقالات بهتر از بقیه مقاله ها کار می کنند. مقالات How To به خوبی کار می کنند. اگر این نوع مقاله ها را نوشته اید ، حتماً از کلمات “چگونه” یا “10 راه” در عنوان خود استفاده کنید.

برخی از کلمات و عبارات به طور طبیعی توجه را به خود جلب می کنند. حتماً از برخی از آنها در عنوان خود استفاده کنید. برخی از این کلمات جلب توجه کننده عبارتند از: رایگان ، آسان ، مخفی و پول. البته موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد. یک راه آسان برای یافتن آنها این است که به محبوب ترین مقالات از چندین وب سایت نگاهی بیندازید. شما شروع به دیدن الگویی برای برخی از کلمات متداول می کنید. استفاده از برخی از همین کلمات را برای عنوان خود در نظر بگیرید.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، موضوع مقاله شما از نظر تعداد بازدیدکنندگانی که جذب می کنید اهمیت زیادی دارد. به منظور یافتن عناوین مورد علاقه فعلی ، کلمات کلیدی افرادی را که در حال حاضر در جستجوی اینترنتی خود استفاده می کنند جستجو کنید. این اطلاعات به شما می گوید که مردم امروز به چه چیزهایی علاقه مند هستند. اگر مقاله و عنوان شما این علاقه را برآورده کند ، باعث جذب خوانندگان می شود. وب سایت های زیادی وجود دارند که این نوع اطلاعات به روز را ارائه می دهند. یکی از مواردی که به نظر من در این زمینه بسیار مفید است: http://conversion.7search.com/scripts/advertisertools/keywordsuggestion.aspx

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا