ساختمان و مسکن

گزینه های طراحی منزل – نکاتی برای انتخاب سبک حمام شما

بنابراین می خواهید حمام خانه ساحلی خود را تازه کنید ، یا شاید بخواهید ساحل را به شکلی احساس کنید که در خانه هستید به هر صورت ایده خوبی است. بسیاری از ایده های مختلف می توانند این کار را انجام دهند اما در اینجا یکی از مواردی است که قطعاً شما را در ماسه و آفتاب خلق و خوی حفظ خواهد کرد! آرامش در این واحه باعث می شود تا حدس بزنید که تا چه حد از ساحل آرامش بخش مورد علاقه خود فاصله دارید.

این حمام تاریک قدیمی و دسته کوچک موسیقی جاز غرور نیاز به یک تعمیرات اساسی دارد ، مطمئناً! از وان باغ بزرگ ، دوش کوچک بسته و دسترسی به کاغذ دیواری قدیمی قطعاً فضای بهسازی وجود داشته است.

برنامه این بود که دوش را از مکان فعلی به منطقه سینک باغ منتقل کنید و به مشتری اتاق زیادی بدهید. یک نیمکت کامل در امتداد بزرگترین دیوار درست زیر پنجره عظیم ، که برای حفظ منبع نور طبیعی باقی مانده بود ، قرار گرفته است. برای وسایل ضروری یک یا دو طاقچه بزرگ در داخل حمام وجود نداشت ، و یکی کامل با چراغ های LED فرو رفته فقط همان چیزی بود که لازم بود. تغییر روشنایی بالای موجود در یک چراغ داخلی داخلی ، همچنین دوش جادار جدید را تکمیل می کند.

نصب سنگ صاف در کف حمام با کاشی های 12×24 نصب شده عمود بر دیوارهای بزرگ دوش ، این توهم فضای بیشتری را به وجود آورد. سطح صندلی گرانیت به همراه مشخصات بالاتر و بالاست ترمز آن باعث زیبایی ظاهری بسیار تمیز می شود. پانل دوش شیشه ای فریم در بالای دیواره زانو یک درخت پوشیده از فلز قرار دارد و همچنین به یک دوش خیره کننده یک پایان تیز می بخشد.

با استفاده از این کاشی چوبی 6×36 در چوب ، به این پیاده رو اضافه کنید ، که با طراحی ما در ساحل اثربخشی آن را اثبات می کند. دیواره shiplap افقی همچنین نمای کامل حصار بیرونی با اتصالات قایق برای قلاب حوله را نشان می دهد. این قسمت از بازسازی را فوراً با یک رنگ آبی / خاکستری رفع کنید.

نگه داشتن کف در قسمت غرور دوباره احساس جادار تری به این مجموعه حمام می بخشد. تصمیم مشتریان برای ادامه انتخاب با همان انتخاب گرانیت ، با توجه به مزخرفات و اتصالات لوله کشی کرومی که واقعاً مکمل نوسازی واقعاً زیبا هستند.

این تحول با غرور به پایان رسیده و یک انبار اختصاصی به همراه آینه های آویزان سفارشی که بر روی سر با چراغ های غرور LED روشن شده اند. چراغ های LED در زیر اسکله ها و کابینت پا ثابت شده است که مورد علاقه مشتری است.

تجدید مبارک برای همه!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا