دنیای وب

یاهو میزبان وب سایت های مشاغل کوچک

هی هو این مکان با بیش از 379 میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان ، مقصد اصلی بلامنازع در اینترنت است. اگر به دنبال خدمات میزبانی وب برای مشاغل خود هستید ، بهتر است این واقعیت را در نظر بگیرید که یاهو! این سایت بیش از 30 میلیون وب سایت را در خود جای داده است و آنها بیش از 50 ترابایت داده را مدیریت می کنند. آسان تر از آن است که فکر می کنید تمام مزایای قابلیت اطمینان ، عملکرد و محبوبیت موتور جستجو را که از بالا بودن اینترنت بدست می آورید ، بدست آورید.

هی هو Small Business سه طرح میزبانی وب مجازی برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. آنها عبارتند از: (1) مبتدی ، (2) استاندارد ، و (3) حرفه ای. هر برنامه به شرط اینکه میزبان یاهو باشید ، یک نام دامنه رایگان و بدون هزینه تمدید ارائه می دهد. برنامه شروع با شروع با 8.96 دلار در ماه که شامل 5 گیگابایت فضای دیسک ، 200 گیگابایت انتقال ماهانه و 200 آدرس ایمیل است. طرح استاندارد با شروع ماهانه 14.96 دلار ارائه می شود و 10 گیگابایت فضای دیسک ، 400 گیگابایت انتقال داده در ماه و 500 حساب ایمیل را ارائه می دهد. برنامه Professional از 26.96 دلار در ماه شروع می شود و 20 گیگابایت فضای دیسک ، 500 گیگابایت انتقال داده در ماه و 1000 آدرس ایمیل را ارائه می دهد. هی هو کسب و کار کوچک به ویژه اگر در حال توسعه یک وب سایت کسب و کار هستید ، رقابتی است زیرا به یک قرارداد طولانی مدت احتیاج ندارد اما به شما اجازه می دهد خدمات آنها را بصورت ماهانه اجاره دهید.

اگر در ساخت وب سایت تازه وارد هستید یاهو! Small Business یک بسته نرم افزاری رایگان به نام Yahoo! SiteBuilder که برای سهولت ایجاد وب سایت طراحی شده است. این برنامه ای است که شما در سیستم عامل ویندوز خود بارگیری می کنید. برای این بررسی ، نسخه 2.3.1 را با بیش از 380 الگو و بیش از 3400 تصویر بارگیری کردیم که می تواند بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی وب HyperText Markup Language (HTML) برای توسعه یک وب سایت چند صفحه ای مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار به همراه آموزشهای مفیدی جهت راهنمایی شما در انجام هر فعالیت توسعه ای ارائه می شود. هی هو Small Business بسیاری از وب سایت های تجاری با کیفیت بالا را که با این الگوها ساخته شده اند ارائه می دهد. با این حال ، اگر ترجیح می دهید از یک سیستم توسعه وب حرفه ای مانند Adobe Dreamweaver استفاده کنید ، Yahoo! میزبانی وب سایت مشاغل کوچک که به طور کامل فن آوری های جالب مانند فلش و آتش بازی را در خود جای داده است.

تقریباً پشتیبانی نامحدود از پایگاه داده MySQL دلیل دیگری بر این است که Yahoo! خدمات مشاغل کوچک بالاتر از دیگران. با استفاده از پایگاه داده های تقریباً نامحدود ، می توانید بسیاری از ویژگی های پیشرفته را به وب سایت خود اضافه کنید از جمله: پایگاه داده های مشتری برای استفاده با تجارت الکترونیکی ، وبلاگ ها ، صفحه پیام های تعاملی و سایر برنامه های مدیریت محتوای مبتنی بر پایگاه داده مانند phpNuke هی هو Small Business ابزارهای اسکریپت نویسی مانند PHP و Perl را فراهم می کند که برنامه نویسی پایگاه داده پیشرفته را آسان می کند.

هی هو حساب های میزبانی وب مشاغل کوچک با 100 دلار از یاهو همراه است. جستجوی اعتبار بازاریابی و 50 دلار Google AdWords وب سایت شرکت شما به این خدمات تبلیغاتی نیاز دارد و این فرصتی عالی برای یادگیری مهارت های ارزشمندی است که بارها و بارها از آنها استفاده خواهید کرد.

هی هو عملکرد توسط Netcraft کنترل می شود و گزارش های رایگان هر 15 دقیقه به روز می شوند ، بنابراین همیشه می توانید بررسی کنید که از خدمات برتر برخوردار هستید. گزارش ها داده هایی را در مورد چهار پارامتر عملکرد ارائه می دهند: (1) بایت اول ، (2) بایت ، (3) DNS و (4) کل. بررسی ما تعداد کمی از شکایات کاربران را نشان داد که سرعت صفحات وب از Yahoo! کند بود بررسی های بیشتر اعداد عملکردی را نشان داد که تا حدودی کمتر از حد انتظار بود. با این حال ، صفحات طراحی شده و بهینه شده باید در محدوده عملکرد مورد انتظار اکثر کاربران به خوبی عمل کنند.

وب سایت خود را در Yahoo! به دلیل داشبورد میزبانی وب آنها نسیم است. به راحتی همه چیز را از راه اندازی حساب های ایمیل ، دریافت آمار ماهانه وب سایت گرفته تا توسعه و نگهداری وب سایت با استفاده از یک رابط یکپارچه کنترل کنید. هی هو به شما امکان می دهد DNS خود را کنترل کنید بنابراین می توانید سوابق MX ، A و CNAME را اصلاح کنید. هی هو بهترین سرویس پست الکترونیکی اینترنتی هر صندوق پستی 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی را فراهم می کند. هی هو کنترل های هرزنامه نمی توانند همه نامه های ناخواسته را متوقف کنند ، اما کار بسیار خوبی را انجام می دهند که میزان کار با کاربران را بسیار کاهش می دهد. هی هو انتقال ایمیل ها با پیوست های گسترده پرونده 20 مگابایتی را مجاز می کند.

هی هو کسب و کار کوچک ارزش بسیار خوبی است و بسیار توصیه می شود. این بررسی فقط نمای کلی از قابلیت های موجود در Yahoo! حساب های میزبانی وب برای مشاغل کوچک.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا