دنیای وب

یونلا – سبک زندگی دیجیتال – خوب است؟ بررسی سریع

در اینجا یک بررسی سریع از تجارت آنلاین سبک زندگی دیجیتال Yoonla ایجاد شده توسط Reno Van Boven است. تمام اطلاعات ارائه شده از تجربه شخصی من از تجربه کاری است که در آن قصد دارم دیدگاهی صادقانه درباره یونلا و آنچه این برای شما به همراه دارد ، بدست آورم.

هدف این مقاله این نیست که همه شما را برای افرادی که می خوانند یا علاقه مند به تبدیل شدن به یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال هستند ، فنی و گیج کننده کند ، بنابراین من سعی می کنم متن را به ساده ترین شکل ممکن بیان کنم.

دو نوع حساب وجود دارد:

1) رایگان – ایجاد آن آسان است (مانند ایجاد ایمیل یا حساب فیس بوک اما نمی توانید درآمد کسب کنید … بنابراین اکنون می توانید به …

2) Elite – این جایی است که شما واقعاً شروع به کسب درآمد می کنید. هنگامی که 7 مرحله ایجاد حساب elite خود را دنبال می کنید (قسمت اصلی توسط Yoonla انجام می شود) و به elite ارتقا می دهید. شما در راه کسب سود خوب هستید. به خاطر داشته باشید ، شما باید Elite را ارتقا دهید تا از تمام مزایای این برنامه بهره مند شوید. تعجب می کنید چقدر است. فقط 50 تا 70 دلار برای شروع کارمزد به طور منظم و ثابت شروع می شود. اما این ارزشش را دارد!

پس از ارتقا به Elite ، می توانید با عضویت در افراد در تابلوی خود درآمد کسب کنید. درآمد یونلا دو سطح است – بگذارید سطح 1 را به طور خلاصه توضیح دهم:

1) برای هر حساب رایگان که با نام خود از کشورهای انگلیسی زبان (انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، نیوزیلند و غیره) ثبت نام می کنید ، 4 دلار دریافت می کنید

2) 2 دلار از مردم کشورهای غیر انگلیسی (اسپانیا ، برزیل ، چین) دریافت می کنید

سطح 2 جایی است که همه چیز هیجان انگیز می شود … برای هرکسی که به یک حساب Elite در زیر شما ارتقا یابد (شما اسپانسر هستید) برای هر نفر 30 دلار کارمزد دریافت می کند.

دلیل اینکه از این برنامه لذت می برم این واقعیت است که در همه جای دنیا … هرکسی می تواند از این طریق درآمد کسب کند. مرد یا زن ، ثروتمند یا فقیر. این نرم افزار تشخیص نمی دهد که به همین دلیل است که من به مردم توصیه می کنم هرچه سریعتر نسخه خود را ارتقا دهند. وقتی افراد بخواهند برای شما ثبت نام کنند ، قیمت اولیه حساب Elite بازپرداخت می شود.

تمام پرداخت ها توسط پی پال انجام می شود ، بنابراین همه کارمزدها به حساب پی پال شما ارسال می شوند. شما ماهی یک بار حقوق می گیرید. این را یک مبلغ کلان در نظر بگیرید.

این تجارت ساخت آهسته ای است – انتظار نداشته باشید همانطور که در برخی از فیلم ها یا داستان های شخصی می شنوید فوراً ماهیانه 10 هزار دلار درآمد کسب کنید. در صورت کسب درآمد ، 95٪ مواقعی را که می گویند بدست نمی آورند. آنها فقط تعداد کمی از صدها هزار نفر برای انجام این کار هستند. به همین سادگی ، فقط به این دلیل که شغل شخصی خود را شروع کرده اید ، صلاحیت شما برای کسب مبالغ هنگفت را ندارد. با شنیدن برخی از داستان های یونلا ، اکثر مردم تا 5-6 ماه حضور در خط تولید درآمد جدی ندارند.

اینجاست که باید تلاش کنید تا در مرحله اول به این مرحله برسید. اگر شما می خواهید بدانید که چگونه ASAP آن را انجام دهید ، نظر دهید.

با تشکر از شما برای خواندن

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا